....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:53 schreef Thrilled het volgende:
Damn, 5 verschillende mensen die allemaal door rijdenWat een wereld.. ik liet bij mijn aanrijding gelijk een briefje achter onder de ruitenwisser
Klein detail is dat het bij een politiebureau gebeurde![]()
Is? Is? EENS! Achterlijke baklap.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:02 schreef Brembo het volgende:
Let is op navigatie apparatuur, deze wilt soms de kortste route nemen door een woonwijk.
Ze kregen een melding van iemand die geen ID bij zich had, 5KM te hard reed, de koningin uit schold of de politie beledigde. Dat heeft prioriteit jeweets.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Dus ik begrijp dat de politie nadat je ze gebeld hebt geeneens even bij je aanbelt om je verhaal te horen en achter die vrachtwagen aan gaat? Lekker dan...
Mensen die blindelings instructies van navigatie apparatuur navolgen mogen van mij hun rijbewijs per direct inleveren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:02 schreef Brembo het volgende:
Let is op navigatie apparatuur, deze wilt soms de kortste route nemen door een woonwijk.
Need we say more?????quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:04 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Is? Is? EENS! Achterlijke baklap.
Over 'wilt' begin ik niet eens.
dat gevoel krijg ik ook wel eensquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze kregen een melding van iemand die geen ID bij zich had, 5KM te hard reed, de koningin uit schold of de politie beledigde. Dat heeft prioriteit jeweets.
Mijn nederige excuses voor mijn gemaakte taalfouten, Neerlandicus!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:04 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Is? Is? EENS! Achterlijke baklap.
Over 'wilt' begin ik niet eens.
Politiebureau of niet, dat hoor je gewoon te doen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:53 schreef Thrilled het volgende:
Damn, 5 verschillende mensen die allemaal door rijdenWat een wereld.. ik liet bij mijn aanrijding gelijk een briefje achter onder de ruitenwisser
Klein detail is dat het bij een politiebureau gebeurde![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:09 schreef Sant het volgende:
[..]
Politiebureau of niet, dat hoor je gewoon te doen...
Zou je ook graag hebben als iemand tegen jouw auto aanrijdt...
Maar ik ben ook niet te beroerd om mensen die doorrijden er lekker aan te naaien door nummerbord te noteren en dat achter de ruitenwisser te plakken:
Geachte heer / mevrouw,
een of andere klootmongool reed zojuist tegen uw auto aan, dit is zijn kenteken XX-XX-XX
met vriendelijke groet,
een oplettende voorbijganger
quote:Geachte heer mevrouw,
Ik heb net schade aan uw auto gemaakt, en aangezien er een aantal mensen het gezien hebben doe ik net alsof ik een briefje met mijn gegevens achterlaat.
Mvg,
De dader
Heeft niks met naaien te maken naar mijn mening, is gewoon netjes!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:09 schreef Sant het volgende:
[..]
Maar ik ben ook niet te beroerd om mensen die doorrijden er lekker aan te naaien door nummerbord te noteren en dat achter de ruitenwisser te plakken:
Geachte heer / mevrouw,
een of andere klootmongool reed zojuist tegen uw auto aan, dit is zijn kenteken XX-XX-XX
met vriendelijke groet,
Kost meer dan 1 euro per keer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:09 schreef Ikook het volgende:
Ik heb zojuist nog maar een keer naar dat 0900 nummer gebeld.
Zo'n briefje vond m'n pa dus een paar maanden geleden onder zijn auto.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:09 schreef Sant het volgende:
[..]
Geachte heer / mevrouw,
met vriendelijke groet,
De grote vraag is natuurlijk, kantelt er vandaag weer één?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:15 schreef Yi-Long het volgende:
Veel vrachtwagen chauffeurs kunnen gewoon niet rijden. Daar kom je al snel achter als je zelf een auto hebt.
Sorry, ik kan vanaf nu jouw posts niet meer serieus nemen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:09 schreef Ikook het volgende:...Het is een Fiat Punto... Maar tis zo'n fijne auto en in goede staat...
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article68549461.ece?cid=rssquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:17 schreef Ikook het volgende:
En dat 0900 nummer kost gewoon het regionale tarief hoor![]()
![]()
IJsfijn dat waarborgfonds, maar je moet geloof ik minimaal 2 getuigen hebben van het gebeuren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:22 schreef Ticootje het volgende:
Hiervoor is toch het waarborgfonds?? Gewoon auto pakken naar politie gaan en aangifte doen. Aangiste samen met je europees schade formulier opsturen naar verzekering(??). Je moet ook even langs een schadebedrijf om de schade te laten berekenen. Maar de politie kan je dit allemaal haarfijn vertellen.
Dat is dus niet de schuld van de overheid, maar van telecom bedrijven.......quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:22 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article68549461.ece?cid=rss
Lees de krant eens!![]()
telegraaf!=krantquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:22 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article68549461.ece?cid=rss
Lees de krant eens!![]()
Je mag de auto niet verplaatsen en de politie moet proces verbaal opmaken(ter plekken), indien de politie niet wil komen moet je naar het politieburo om het papier te laten zetten dat ze geen tijd/zin hebben om te komen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:25 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
IJsfijn dat waarborgfonds, maar je moet geloof ik minimaal 2 getuigen hebben van het gebeuren.![]()
Je abbo is dan wel weer te duur bij Orange.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:31 schreef Ravage het volgende:
[..]
telegraaf!=krant
en ik betaal met m'n orange abonnement gewoon lokaal tarief als ik daarheen zou bellen, zonder extra kosten voor mobiel bellen
Wij moesten zelf langs het politieburo.... Getuigen zijn inderdaad niet nodig. De politie zal bepalen of de schade inderdaad door een motorvoertuig is veroorzaakt. Zo ja krijg jij een mooie handtekening van de beste politiemeneer of mevrouw en daarmee is de zaak afgehandeld.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:32 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Je mag de auto niet verplaatsen en de politie moet proces verbaal opmaken(ter plekken), indien de politie niet wil komen moet je naar het politieburo om het papier te laten zetten dat ze geen tijd/zin hebben om te komen.
Getuigen zijn NIET nodig.
Nope, was voor mij de voordeligste keus.. Wat kan jij aanraden als goedkope provider dan? ...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:33 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Je abbo is dan wel weer te duur bij Orange.![]()
Ik zeg altijd netjes luid en duidelijk: GODVERquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die niets van zich laten horen als ze een auto raken
in goede staat??quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:09 schreef Ikook het volgende:
Ik heb zojuist nog maar een keer naar dat 0900 nummer gebeld.
Politie kreeg een spoedmelding, dus vandaar dat ze weer weg gingen.
Maar ze komen toch nog, de melding bleef open staan.
Het is een Fiat Punto, die mijn moeder gebruikt.
Maar tis zo'n fijne auto en in goede staat...
Trouwens, de net nieuwe Volvo van m'n pa is een maand of 4 geleden door een Belg ook flink beschadigd, eigenlijk dezelfde schade als bij deze auto. Dat was net zo goed balen!
Foto:
[afbeelding]
Waar wil je dat er één kantelt?? Ik moet nog naar Zwolle en Ridderkerk met de vrachtwagen dus ik kan mijn best wel even doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De grote vraag is natuurlijk, kantelt er vandaag weer één?![]()
Super! Wist ik niet. Dan heb je er tenminste wat aan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:32 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Je mag de auto niet verplaatsen en de politie moet proces verbaal opmaken(ter plekken), indien de politie niet wil komen moet je naar het politieburo om het papier te laten zetten dat ze geen tijd/zin hebben om te komen.
Getuigen zijn NIET nodig.
Mischien staat de auto daar onhandig, wel aan gedacht?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:37 schreef Ikook het volgende:
Zo langzamerhand wordt ik er een beetje moe van....![]()
![]()
![]()
Mijn ouders zijn op vakantie en dus leen ik de auto.
Het is dus niet echt mijn auto maar toch....ik ben er nu verantwoordelijk voor.
We kwamen vannacht rond half 1 thuis, de plek voor mijn voorraam is bezet.
Dus ik parkeer hem bij de buurvrouw voor de deur die toch al verhuist is.
Zit ik rond kwart voor twaalf achter m'n pc, zie ik een erg grote vrachtwagen bij ons voor rijden.
Ik vraag me nog af wat zo'n groot ding bij ons in de wijk komt doen maar goed....zal wel iets af moeten leveren dus het zal niet anders gegaan zijn. Hij heeft zo'n Kooi geval achterop.
En daarmee ratst ie langs de auto af.
Resultaat: spatbord en richtingaanwijzer compleet naar de klote en de bumper flink beschadigd.
Chauffeur heeft niets gemerkt...ik heb wel zijn kenteken en heb de politie gebeld op dat 0900 nummer want ik heb geen idee hoe ik dit aan moet pakken. Dat is inmiddels ook alweer bijna 1,5 uur geleden en ik kreeg te horen 'mevrouw, we komen even langs'....
En terwijl ik dit typ, komt er een poltiewagen aan. Die kijkt, keert om en sjeest de wijk weer uit![]()
Denk dat ik zo maar weer even bel want ik heb nog meer te doen vandaag, maandag gaan we op vakantie.
Het allerfijnste is nog: dit is mjn ouders op deze manier al 5x overkomen!
Twee keer met deze auto en drie keer met andere auto's.
Twee keer door een vrachtwagen die beide doorreden, de auto's reden ook allemaal door.
Een auto hebben we zelfs niet kunnen achterhalen, dus dat kostte ons no claim.
Fijn is dat!
Ben dus behoorlijk pissed nu!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |