abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52226535
Zo langzamerhand wordt ik er een beetje moe van....
Mijn ouders zijn op vakantie en dus leen ik de auto.
Het is dus niet echt mijn auto maar toch....ik ben er nu verantwoordelijk voor.
We kwamen vannacht rond half 1 thuis, de plek voor mijn voorraam is bezet.
Dus ik parkeer hem bij de buurvrouw voor de deur die toch al verhuist is.
Zit ik rond kwart voor twaalf achter m'n pc, zie ik een erg grote vrachtwagen bij ons voor rijden.
Ik vraag me nog af wat zo'n groot ding bij ons in de wijk komt doen maar goed....zal wel iets af moeten leveren dus het zal niet anders gegaan zijn. Hij heeft zo'n Kooi geval achterop.
En daarmee ratst ie langs de auto af.
Resultaat: spatbord en richtingaanwijzer compleet naar de klote en de bumper flink beschadigd.
Chauffeur heeft niets gemerkt...ik heb wel zijn kenteken en heb de politie gebeld op dat 0900 nummer want ik heb geen idee hoe ik dit aan moet pakken. Dat is inmiddels ook alweer bijna 1,5 uur geleden en ik kreeg te horen 'mevrouw, we komen even langs'....
En terwijl ik dit typ, komt er een poltiewagen aan. Die kijkt, keert om en sjeest de wijk weer uit
Denk dat ik zo maar weer even bel want ik heb nog meer te doen vandaag, maandag gaan we op vakantie.
Het allerfijnste is nog: dit is mjn ouders op deze manier al 5x overkomen!
Twee keer met deze auto en drie keer met andere auto's.
Twee keer door een vrachtwagen die beide doorreden, de auto's reden ook allemaal door.
Een auto hebben we zelfs niet kunnen achterhalen, dus dat kostte ons no claim.
Fijn is dat!
Ben dus behoorlijk pissed nu!!
pi_52226583
balen
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_52226932
Een alarm aan de auto monteren die automatisch een spijkermatje op straat legt?
pi_52227012
Damn, 5 verschillende mensen die allemaal door rijden Wat een wereld.. ik liet bij mijn aanrijding gelijk een briefje achter onder de ruitenwisser

Klein detail is dat het bij een politiebureau gebeurde
pi_52227067
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:53 schreef Thrilled het volgende:
Damn, 5 verschillende mensen die allemaal door rijden Wat een wereld.. ik liet bij mijn aanrijding gelijk een briefje achter onder de ruitenwisser

....
er zijn drie dingen waar ik een hekel aan heb
mensen die blijven zeiken over niks
en mensen die niet kunnen tellen
pi_52227094
Wat voor een auto is het?
pi_52227097
Parkeer je auto dan ook netjes!!!
pi_52227140
Dus ik begrijp dat de politie nadat je ze gebeld hebt geeneens even bij je aanbelt om je verhaal te horen en achter die vrachtwagen aan gaat? Lekker dan...
"To protect and serve!" Jawel.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_52227301
Je parkeerskills zullen wel naadje zijn als zoiets bij jouw auto gebeurd en bij de overige auto's langs de weg niet, prutser.

Zelfde geldt voor die andere 5 keer, ook al heb jij 'm toen misschien niet weggezet.
pi_52227310
Let is op navigatie apparatuur, deze wilt soms de kortste route nemen door een woonwijk.
pi_52227346
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:02 schreef Brembo het volgende:
Let is op navigatie apparatuur, deze wilt soms de kortste route nemen door een woonwijk.
Is? Is? EENS! Achterlijke baklap.

Over 'wilt' begin ik niet eens.
pi_52227359
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Dus ik begrijp dat de politie nadat je ze gebeld hebt geeneens even bij je aanbelt om je verhaal te horen en achter die vrachtwagen aan gaat? Lekker dan...
Ze kregen een melding van iemand die geen ID bij zich had, 5KM te hard reed, de koningin uit schold of de politie beledigde. Dat heeft prioriteit jeweets.
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:02 schreef Brembo het volgende:
Mensen die blindelings instructies van navigatie apparatuur navolgen mogen van mij hun rijbewijs per direct inleveren.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52227387
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:04 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Need we say more?????
pi_52227405
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:04 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ze kregen een melding van iemand die geen ID bij zich had, 5KM te hard reed, de koningin uit schold of de politie beledigde. Dat heeft prioriteit jeweets.
dat gevoel krijg ik ook wel eens
pi_52227434
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:04 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Mijn nederige excuses voor mijn gemaakte taalfouten, Neerlandicus!
pi_52227507
Ik heb zojuist nog maar een keer naar dat 0900 nummer gebeld.
Politie kreeg een spoedmelding, dus vandaar dat ze weer weg gingen.
Maar ze komen toch nog, de melding bleef open staan.

Het is een Fiat Punto, die mijn moeder gebruikt.
Maar tis zo'n fijne auto en in goede staat...
Trouwens, de net nieuwe Volvo van m'n pa is een maand of 4 geleden door een Belg ook flink beschadigd, eigenlijk dezelfde schade als bij deze auto. Dat was net zo goed balen!

Foto:
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:09:44 #17
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_52227511
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:53 schreef Thrilled het volgende:

Politiebureau of niet, dat hoor je gewoon te doen...

Zou je ook graag hebben als iemand tegen jouw auto aanrijdt...
Maar ik ben ook niet te beroerd om mensen die doorrijden er lekker aan te naaien door nummerbord te noteren en dat achter de ruitenwisser te plakken:

Geachte heer / mevrouw,

een of andere klootmongool reed zojuist tegen uw auto aan, dit is zijn kenteken XX-XX-XX

met vriendelijke groet,

een oplettende voorbijganger
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:11:51 #18
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52227581
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:09 schreef Sant het volgende:

[..]

Maar ik ben ook niet te beroerd om mensen die doorrijden er lekker aan te naaien door nummerbord te noteren en dat achter de ruitenwisser te plakken:

Geachte heer / mevrouw,

een of andere klootmongool reed zojuist tegen uw auto aan, dit is zijn kenteken XX-XX-XX

met vriendelijke groet,

quote:
Geachte heer mevrouw,

Ik heb net schade aan uw auto gemaakt, en aangezien er een aantal mensen het gezien hebben doe ik net alsof ik een briefje met mijn gegevens achterlaat.

Mvg,

De dader
Where law ends, tyrrany begins.
pi_52227596
quote:

[..]

Geachte heer / mevrouw,

met vriendelijke groet,

Heeft niks met naaien te maken naar mijn mening, is gewoon netjes! Vind het erg laf en aso om geen briefje achter te laten. Je veroorzaakt zelf die schade bij iemand anders.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52227603
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:09 schreef Ikook het volgende:
Kost meer dan 1 euro per keer.
pi_52227626
Ooooo, misschien ziet die Fiat Punto er dan nu fraaier uit, wees blij.
pi_52227686
quote:

[..]

Geachte heer / mevrouw,

met vriendelijke groet,

Zo'n briefje vond m'n pa dus een paar maanden geleden onder zijn auto.
Het was toen tien uur 's avonds op een woensdag, dus m'n pa reed naar het bureau om het te melden/aangifte te doen. Dat ging niet, hij kon vrijdagmorgen om negen uur terecht!!
En m'n pa....hallo, ik heb hier het kenteken en ik zie aan de schade dat het een paarse auto was...die Belg rijdt nu met z'n eventueel zatte kop naar huis...zorg gewoon dat die gast het meteen weet!
Dat konden ze dus niet doen.
Heeft m'n pa de Gendarmerie gebeld, verhaal verteld. Om 1 uur 's nachts werd ie teruggebeld, dat ze bij die gast aande deur gestaan hadden en zijn auto inderdaad ook schade had.
Kijk, dat is dan al een stuk beter!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:15:20 #23
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_52227698
Veel vrachtwagen chauffeurs kunnen gewoon niet rijden. Daar kom je al snel achter als je zelf een auto hebt.
pi_52227769
@OldJeller, van schade word je nooit blij. Je hebt er een hoop gezeik mee en of het mooier wordt is maar heel de vraag.
En dat 0900 nummer kost gewoon het regionale tarief hoor
pi_52227787
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:15 schreef Yi-Long het volgende:
Veel vrachtwagen chauffeurs kunnen gewoon niet rijden. Daar kom je al snel achter als je zelf een auto hebt.
De grote vraag is natuurlijk, kantelt er vandaag weer één?
pi_52227895
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:09 schreef Ikook het volgende:...Het is een Fiat Punto... Maar tis zo'n fijne auto en in goede staat...
Sorry, ik kan vanaf nu jouw posts niet meer serieus nemen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
pi_52227953
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:17 schreef Ikook het volgende:

En dat 0900 nummer kost gewoon het regionale tarief hoor
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article68549461.ece?cid=rss

Lees de krant eens!
pi_52227968
Hiervoor is toch het waarborgfonds?? Gewoon auto pakken naar politie gaan en aangifte doen. Aangiste samen met je europees schade formulier opsturen naar verzekering(??). Je moet ook even langs een schadebedrijf om de schade te laten berekenen. Maar de politie kan je dit allemaal haarfijn vertellen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_52228047
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:22 schreef Ticootje het volgende:
Hiervoor is toch het waarborgfonds?? Gewoon auto pakken naar politie gaan en aangifte doen. Aangiste samen met je europees schade formulier opsturen naar verzekering(??). Je moet ook even langs een schadebedrijf om de schade te laten berekenen. Maar de politie kan je dit allemaal haarfijn vertellen.
IJsfijn dat waarborgfonds, maar je moet geloof ik minimaal 2 getuigen hebben van het gebeuren.
pi_52228048
Lekker dan

Success TS.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:29:16 #31
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_52228189
quote:
Dat is dus niet de schuld van de overheid, maar van telecom bedrijven.......
pi_52228191
Het regent op die foto

Hier is et lekker droog
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:31:13 #33
27699 Ravage
thinking about you
pi_52228247
quote:
telegraaf!=krant

en ik betaal met m'n orange abonnement gewoon lokaal tarief als ik daarheen zou bellen, zonder extra kosten voor mobiel bellen
i'm not living, i'm just killing time
pi_52228277
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:25 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

IJsfijn dat waarborgfonds, maar je moet geloof ik minimaal 2 getuigen hebben van het gebeuren.
Je mag de auto niet verplaatsen en de politie moet proces verbaal opmaken(ter plekken), indien de politie niet wil komen moet je naar het politieburo om het papier te laten zetten dat ze geen tijd/zin hebben om te komen.

Getuigen zijn NIET nodig.
pi_52228318
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:31 schreef Ravage het volgende:

[..]

telegraaf!=krant

en ik betaal met m'n orange abonnement gewoon lokaal tarief als ik daarheen zou bellen, zonder extra kosten voor mobiel bellen
Je abbo is dan wel weer te duur bij Orange.
pi_52228441
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:32 schreef LekkerWijf het volgende:

[..]

Je mag de auto niet verplaatsen en de politie moet proces verbaal opmaken(ter plekken), indien de politie niet wil komen moet je naar het politieburo om het papier te laten zetten dat ze geen tijd/zin hebben om te komen.

Wij moesten zelf langs het politieburo.... Getuigen zijn inderdaad niet nodig. De politie zal bepalen of de schade inderdaad door een motorvoertuig is veroorzaakt. Zo ja krijg jij een mooie handtekening van de beste politiemeneer of mevrouw en daarmee is de zaak afgehandeld.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:43:42 #37
27699 Ravage
thinking about you
pi_52228632
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:33 schreef LekkerWijf het volgende:

[..]

Je abbo is dan wel weer te duur bij Orange.
Nope, was voor mij de voordeligste keus.. Wat kan jij aanraden als goedkope provider dan? ...
i'm not living, i'm just killing time
pi_52229047
Mensen die niets van zich laten horen als ze een auto raken
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_52229920
verder je auto ook altijd zo ver mogelijk weg van bochten parkeren he...
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:40:06 #40
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_52230341
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die niets van zich laten horen als ze een auto raken
Ik zeg altijd netjes luid en duidelijk: GODVER
pi_52233136
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:09 schreef Ikook het volgende:
Politie kreeg een spoedmelding, dus vandaar dat ze weer weg gingen.
Maar ze komen toch nog, de melding bleef open staan.

Het is een Fiat Punto, die mijn moeder gebruikt.
Maar tis zo'n fijne auto en in goede staat...
Trouwens, de net nieuwe Volvo van m'n pa is een maand of 4 geleden door een Belg ook flink beschadigd, eigenlijk dezelfde schade als bij deze auto. Dat was net zo goed balen!

Foto:
[afbeelding]
in goede staat??

Ik zie roest aan de wielkasten. En er zit een deuk in, en de richtingaanwijzer is kapot. Dat noem ik niet in goede staat.
pi_52233188
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:18 schreef BobbyB het volgende:

[..]

De grote vraag is natuurlijk, kantelt er vandaag weer één?
Waar wil je dat er één kantelt?? Ik moet nog naar Zwolle en Ridderkerk met de vrachtwagen dus ik kan mijn best wel even doen.
pi_52234018
Gelul.
Als je je verhaal nou niet om 13:37 had gepost had het nog enigzins geloofwaardig kunnen zijn.
Sex sells so fuck u all.
pi_52235467
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:32 schreef LekkerWijf het volgende:

[..]

Super! Wist ik niet. Dan heb je er tenminste wat aan.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:10:27 #45
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_52235978
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:37 schreef Ikook het volgende:
Zo langzamerhand wordt ik er een beetje moe van....
Mijn ouders zijn op vakantie en dus leen ik de auto.
Het is dus niet echt mijn auto maar toch....ik ben er nu verantwoordelijk voor.
We kwamen vannacht rond half 1 thuis, de plek voor mijn voorraam is bezet.
Dus ik parkeer hem bij de buurvrouw voor de deur die toch al verhuist is.
Zit ik rond kwart voor twaalf achter m'n pc, zie ik een erg grote vrachtwagen bij ons voor rijden.
Ik vraag me nog af wat zo'n groot ding bij ons in de wijk komt doen maar goed....zal wel iets af moeten leveren dus het zal niet anders gegaan zijn. Hij heeft zo'n Kooi geval achterop.
En daarmee ratst ie langs de auto af.
Resultaat: spatbord en richtingaanwijzer compleet naar de klote en de bumper flink beschadigd.
Chauffeur heeft niets gemerkt...ik heb wel zijn kenteken en heb de politie gebeld op dat 0900 nummer want ik heb geen idee hoe ik dit aan moet pakken. Dat is inmiddels ook alweer bijna 1,5 uur geleden en ik kreeg te horen 'mevrouw, we komen even langs'....
En terwijl ik dit typ, komt er een poltiewagen aan. Die kijkt, keert om en sjeest de wijk weer uit
Denk dat ik zo maar weer even bel want ik heb nog meer te doen vandaag, maandag gaan we op vakantie.
Het allerfijnste is nog: dit is mjn ouders op deze manier al 5x overkomen!
Twee keer met deze auto en drie keer met andere auto's.
Twee keer door een vrachtwagen die beide doorreden, de auto's reden ook allemaal door.
Een auto hebben we zelfs niet kunnen achterhalen, dus dat kostte ons no claim.
Fijn is dat!
Ben dus behoorlijk pissed nu!!
Mischien staat de auto daar onhandig, wel aan gedacht?
Ook een optie.
Copyright 31 January 1693
Van leven ga je dood, dood dus niet je leven maar leef en laat leven het duurt maar even.
Make Love not War.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:15:34 #46
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_52236101
De buurvrouw zal niet voor niets verhuisd zijn
Dubstep FTW
-je avatar vroeg om een login, niet terugplaatsen-
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:34:03 #47
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_52236602
Ja, mischien moet je je hersens eens gebruiken, en je auto op een ander plek zetten.
pi_52238668
Haha ik moet wel lachen om jullie hoor....
1. De auto staat op een parkeerplaats, die zijn ervoor gemaakt om te parkeren.
2. Alle vijf keer dat we schade hadden, stond de auto op een parkeerplaats.
3. Bij alle vijf reden de 3 vrachtauto's en 2 auto's door.
4. Zelf rijd ik zonder schade te maken, dat is dan wel pas 6 jaar. Mijn ouders rijden beiden al 30 jaar zonder zelf schade te maken aan hun eigen auto of aan andermans auto.
5. Mensen die een Fiat Punto minderwaardig achten, blijkt uit sommige posten, zijn ook zielig. Het is iemands bezit en of het nu een Fiat 500 betreft of een Audi A8, het blijft klote en diegene met die Fiat 500 baalt misschien wel harder dan diegene met die Audi A8. Het is maar wat je om je auto geeft...en daarvoor hoeft het geen grote/dure auto te zijn hoor
6. De buurvrouw heeft ruim 25 jaar in haar huis gewoond....
pi_52238763
Oh, nog een update.
Politie heeft de eigenaar achterhaald en die belt me morgen op...
De auto stond trouwens een meter of 10 van de bocht af, dus weinig problemen. Bovendien is er nog een parkeerplaats, die op het moment van de botsing vrij was. Maar die ligt dus nog dichter bij de bocht. Het is gewoon een te grote vrachtauto voor deze wijk...
pi_52239116
Die kerel gaat nu snel zijn kooiaapje poetsen .
  donderdag 9 augustus 2007 @ 21:48:47 #51
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_52240330
Mischien moet je zelf ook maar eens verhuizen, naar een huis met eigen een eigen oprit.
pi_52240779
In een aflevering van my name is Earl deed een man een briefje onder de raam nadat diezelfde man een geparkeerde auto raakte. Daarop stond: "I hit your car. Good luck finding me."

Oh, en ik heb ook al eens iemand geraakt. Wist ik niet eens, totdat ik 3 maanden later of zo een telefoontje kreeg van de politie. Getuige had het wel gezien en uiteraard briefje onder de ruitewisser van de beschadigde auto gedaan met mijn kenteken. Uiteindelijk is het allemaal netjes opgelost en kwam ik er met 175 euro er vanaf. Volgens mij best goedkoop, een geluk voor mij dus.
pi_52243951
Het ergste is: ik héb een eigen oprit. En daar staat de auto ook 9 van de 10 keer. Alleen ligt die voor mijn garage, die aan de achterkant van de tuin ligt. En de tuin is bijna 20 meter lang. Aangezien we vannacht om half 1 thuiskwamen en ik vandaag toch weer weg moest in de middag, kon ik hem beter bij de voordeur parkeren (is dus een stuk korter en scheelt een hoop sloten opmaken 's nachts).
pi_52249179
Ja, leuk, je kan wel 20 excuses gaan zoeken waarom jij je auto niet ergens ander parkeert, maar naar mijn mening is het gewoon de verantwoordelijkheid van degene die jouw auto aanrijdt. Je moet een auto gewoon kunnen parkeren (waar dat mag) zonder dat iemand er tegen aan rijdt.
pi_52254208
Dat klopt....als het gewoon een parkeerplaats is, mag iedereen daar zijn/haar auto parkeren.
Overal kan iets gebeuren.

Vanmorgen werd ik gebeld door de directeur van het betreffende bedrijf. Hij wil het goed oplossen, vroeg wat hij voor mij kon doen etc. Erg fijn dat hij belde dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')