maar school stort het dan dus naar mij ofzo?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:42 schreef M-2-B het volgende:
Ik heb vorig jaar een erasmusbeurs ontvangen. Als het goed is ontvang je begin september via je school een bedrag vaan 100 euro per maand, aan het einde van de periode wordt er gekeken of er nog geld in het potje zit en krijg je waarschijnlijk nog een euro of 25 per maand extra.
haha same herequote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:55 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Heb hetzelfde.. Ga vanaf september in het buitenland studeren, maar ze hebben me wijsgemaakt dat het allemaal wel goed komt, maar een bevestiging op papier kan ik niet krijgen..
Ze hebben mn rekeningnummer iig ..
een paar maanden na aankomst daar of aankomst weer terug hier?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:33 schreef Frrreek het volgende:
Ik kreeg een emailtje () van school met het bericht dat het zou worden overgemaakt. Een paar maanden na aankomst ook gebeurd; ¤875 voor 4,5 maand. Bedankt EU
!
2 maanden na aankomst. Ik kreeg alles in 1 xquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:40 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
een paar maanden na aankomst daar of aankomst weer terug hier?
ik dacht dat je de helft van te voren kreeg en de helft erna ofzo????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |