abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52226322
Ik heb een Erasmus beurs aangevraagd van september 07 tot januari 08. Keurig al mijn formuliertje ingeleverd bij de HvA en studenten contracten getekend, maar verder niks van Erasmus gehoord. of krijg je op een gegeven moment gewoon je geld gestort?

wie heeft er wel eens een erasmus beurs gehad en weet hoe dat gaat?

[ Bericht 0% gewijzigd door snowqueen911 op 09-08-2007 14:00:40 ]
pi_52226695
Ik heb vorig jaar een erasmusbeurs ontvangen. Als het goed is ontvang je begin september via je school een bedrag vaan 100 euro per maand, aan het einde van de periode wordt er gekeken of er nog geld in het potje zit en krijg je waarschijnlijk nog een euro of 25 per maand extra.
pi_52226758
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:42 schreef M-2-B het volgende:
Ik heb vorig jaar een erasmusbeurs ontvangen. Als het goed is ontvang je begin september via je school een bedrag vaan 100 euro per maand, aan het einde van de periode wordt er gekeken of er nog geld in het potje zit en krijg je waarschijnlijk nog een euro of 25 per maand extra.
maar school stort het dan dus naar mij ofzo?

tsja ik vind het wel vaag allemaal, het was wel leuk geweest als erasmus een brief zou sturen wanneer je je geld krijgt en hoeveel etc.....
pi_52226958
Ja in mijn geval kreeg ik het van school en ontving ik ook een brief van school. Verder heb ik niks met erasmus te maken gekregen, werd allemaal via school geregeld.

Vond ik overigens toen ook vaag.
pi_52227068
Heb hetzelfde.. Ga vanaf september in het buitenland studeren, maar ze hebben me wijsgemaakt dat het allemaal wel goed komt, maar een bevestiging op papier kan ik niet krijgen..

Ze hebben mn rekeningnummer iig ..
ik ben sowieso da bomb
pi_52227184
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:55 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Heb hetzelfde.. Ga vanaf september in het buitenland studeren, maar ze hebben me wijsgemaakt dat het allemaal wel goed komt, maar een bevestiging op papier kan ik niet krijgen..

Ze hebben mn rekeningnummer iig ..
haha same here

die moest ik invullen op zo'n formulier

maarja dan zal het wel normaal zijn dat alles zo vaag is
en verwacht ik in september de eerste centjes

Edit: waar ga jij heen? (Ik naar een buitenstadje van Londen)
pi_52228294
Ik kreeg een emailtje ( ) van school met het bericht dat het zou worden overgemaakt. Een paar maanden na aankomst ook gebeurd; ¤875 voor 4,5 maand. Bedankt EU !
pi_52228532
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:33 schreef Frrreek het volgende:
Ik kreeg een emailtje ( ) van school met het bericht dat het zou worden overgemaakt. Een paar maanden na aankomst ook gebeurd; ¤875 voor 4,5 maand. Bedankt EU !
een paar maanden na aankomst daar of aankomst weer terug hier?

ik dacht dat je de helft van te voren kreeg en de helft erna ofzo????
pi_52228832
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:40 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

een paar maanden na aankomst daar of aankomst weer terug hier?

ik dacht dat je de helft van te voren kreeg en de helft erna ofzo????
2 maanden na aankomst. Ik kreeg alles in 1 x
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:35:34 #10
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_52230198
Heej! Handig topic. Ik smeer hem zelf ook in februari en heb ook zo'n beurs aangevraagd. Vroeg me ook al af hoe dat ging werken. Via de Uni is indd wel makkelijker dan als je dat via een onafhankelijke Erasmus dinges zou krijgen ofzo... naja, we wachten het af
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')