Bij het tanken mijn bromfietscertificaat ingeleverd, waarna ze zei dat ze mijn pasfoto zo schattig vond.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:22 schreef phluphy het volgende:
[..]
Een driewerf *hoera*hoera*hoera*.
Wat heb je eigenlijk precies gedaan?
Tsssssk. Patser!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:22 schreef Geqxon het volgende:
Bij het tanken mijn bromfietscertificaat ingeleverd, waarna ze zei dat ze mijn pasfoto zo schattig vond.
Pasfoto anno 2003 overigens.
Ik ben wat voorzichtig met het - plaatsen - van - foto'squote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:58 schreef phluphy het volgende:
[..]
Tsssssk. Patser!![]()
![]()
Maar wel leuk voor je Krijgen wij die schattige foto ook nog te zien?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben wat voorzichtig met het - plaatsen - van - foto's
Ik gaat ook zo hoor, want het is al weer laatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef phluphy het volgende:
Naar bed, naar bed, zei Duimelot!![]()
Hopelijk gaat het gewoon lukken dit keer.
Welterusten!
Nee zwaar kut ...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef phluphy het volgende:
Ik hoop dat ik morgen hoor/lees dat iedereen lekker geslapen heeft!
Dus!
![]()
![]()
Echt wel ook die afleveringquote:
Ben de heledag eingelijk al sinds ons gesprek gister straal saggereinig en daardoor ook kut geslapen...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:10 schreef phluphy het volgende:
En waar hangt Sir Harry eigenlijk uit.![]()
Ik begin ongerust te worden.![]()
Komop Sir Harry! Deze dag is al bijna half voorbij! Hang in there!![]()
Ik fok ook op me werkquote:
Trustequote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef phluphy het volgende:
Naar bed, naar bed, zei Duimelot!![]()
Hopelijk gaat het gewoon lukken dit keer.
Welterusten!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik gaat ook zo hoor, want het is al weer laat
Vrouwen die midden in de nacht bellenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:08 schreef WyriHaximus het volgende:
Ik 3 uur. Was toen ik thuis kwam gelijk gaan maffen dus had er toen al 4 uur opzitten toen me vriendin me ongerust wakker belde
.
Walgelijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Vrouwen die midden in de nacht ongerust bellen
Was om 10 uur savonds, ik lag al sinds 6 uur toen ik thuis kwam te maffenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Vrouwen die midden in de nacht bellen
Nou en! Je sliep, en je heeft je wakker gemaakt. Dat mogen vrouwen niet!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Was om 10 uur savonds, ik lag al sinds 6 uur toen ik thuis kwam te maffen.
Ook als het een lekker mokkel is dat wil neuken?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou en! Je sliep, en je heeft je wakker gemaakt. Dat mogen vrouwen niet!
Nou eh, ja eh... zeg......quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ook als het een lekker mokkel is dat wil neuken?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou eh, ja eh... zeg......
Ja dan wel.
En daarom is ze ongerustquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ook als het een lekker mokkel is dat wil neuken?
Nee het ging om wanneer je een man wakker mag makenquote:
Net aan zekerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee het ging om wanneer je een man wakker mag maken.
Ze was ongerust omdat ik al een dag geen teken van leven had gegeven.
Er gaan wel wat belletjes rinkelen als iemand die normaal altijd online is, altijd reageerd op smsjes etc dat in eens allemaal niet meer doetquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Net aan zeker
Mijn vriendin is blij als ze een dga niets van me hoort
Stom van je, je hebt haar laten wennen aan goede communicatie!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Er gaan wel wat belletjes rinkelen als iemand die normaal altijd online is, altijd reageerd op smsjes etc dat in eens allemaal niet meer doet.
haha zo kan je het ook bekijken jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Stom van je, je hebt haar laten wennen aan goede communicatie!
WoW marathon zekerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
haha zo kan je het ook bekijken ja.
* ]WyriHaximus gooit maar ff een kilo viergroeten stamppot in de magno[/me]
[me= WyriHaximus leeft al sinds dinsdag avond op energy drink, bier en water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |