Je zat niet verliefd en dromerig aan Bertje te denken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:45 schreef phluphy het volgende:
Ik was gewoon klaar wakker. Ik snap het ook niet.![]()
Voelde me wel moe, maar ik viel gewoon niet in slaap. Misschien te lang gecomputerd?!![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:27 schreef Geqxon het volgende:Je zat niet verliefd en dromerig aan Bertje te denken?
Phlur is alleen verliefd op mij natuurlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:33 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Niet als uitlachen, maar vind het erg leuk bedacht!
Het had gekund natuurlijk, maar toch was het niet zo.![]()
Verliefd nog wel!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Phlur is alleen verliefd op mij natuurlijk
Sorry phlurquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:50 schreef phluphy het volgende:
Verliefd nog wel!![]()
![]()
Ik weet nergens van. [afbeelding]
Daar durf ik niet heenquote:
Ahhhh.quote:
Wat klink je volwassenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ahhhh.![]()
Je bent nog zo jong, het komt allemaal goed! Je hebt nog een heerlijk lang leven voor je, om van gevoelens te gaan genieten!![]()
What's in a name?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:54 schreef Geqxon het volgende:
Esther. Ik had vroeger een lief klein vriendinnetje, en haar zus heette Esther.
Toen al droomde ik van Esthers.
Whatever, maar ik heb wel gelijk!quote:
quote:Je zit hier wel tussen jongeren hoor
Die is denk ik aan het werkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:10 schreef phluphy het volgende:
En waar hangt Sir Harry eigenlijk uit.![]()
Ik begin ongerust te worden.![]()
Komop Sir Harry! Deze dag is al bijna half voorbij! Hang in there!![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik kom er net achter dat ik een warez-monkey ben.
En dat houd in?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik kom er net achter dat ik een warez-monkey ben.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=warez+monkeyquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:46 schreef Geqxon het volgende:
Van half september vorig jaar tot nu ietsiepietsie veel gedownload
daar val ik dan niet eens onderquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:48 schreef JortK het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=warez+monkey
Een driewerf *hoera*hoera*hoera*.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:14 schreef Geqxon het volgende:
Om Geqxons dagboek wat betreft kassadames up te daten: I DID IT!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:10 schreef phluphy het volgende:
En waar hangt Sir Harry eigenlijk uit.![]()
Ik begin ongerust te worden.![]()
Komop Sir Harry! Deze dag is al bijna half voorbij! Hang in there!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |