Ik heb trouwens wel goed geslapen hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef phluphy het volgende:
Ik hoop dat ik morgen hoor/lees dat iedereen lekker geslapen heeft!
Dus!
![]()
![]()
Auto van de zaak heerscht... nooit meer nat door de regenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:39 schreef Geqxon het volgende:
Jep, hier ook!
Zometeen wel door de regen, bah.
Ik heb mijn scooter met 85 km/h tegen een auto aangeklaptquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:49 schreef Geqxon het volgende:
Een brommer die 4 cent per kilometer doet is ook fijn.
Het enige nadeel is dat er op mijn stoel nu wel een enorme butt-print zit.
Jij had een scooter die 85 ging??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb mijn scooter met 85 km/h tegen een auto aangeklapt![]()
Alleen die debiele bijtelling.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Auto van de zaak heerscht... nooit meer nat door de regen
Ja ik had een scooter die 85 gingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jij had een scooter die 85 ging??
Ik ben laatst nog met een vaartje van 40 over het asfalt geschuurd. Geen schade.
Dat is dan wel weer waarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen die debiele bijtelling.![]()
Nu vind ik je niet stoer meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ik had een scooter die 85 ging [afbeelding]
Hij ging eerst 110, maar dat mocht niet van me vader
[afbeelding]
Maar dan zonder spiegels
Ach wat mij betreft is het het waardquote:
Honda MB?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja sorry... maar ik heb ook nog een MB gehad![]()
Heel vetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:38 schreef Geqxon het volgende:
Ik zat aan een immi Dax met een 140cc blok te denken. Op motorkenteken uiteraard.
Ja ach ik zou eerst je auto halen.. die kun je van meer mensen lenen dus ben je al gelijk een stuk mobielerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:53 schreef Geqxon het volgende:
Het rijbewijs is meer het probleem. Vorig jaar september ben ik 18 geworden, met de plannen om rond mei aan het motorrijbewijs te beginnen. Jammer voor mij heb ik het veel te druk gehad, en ga ik nu eerst maar eens aan een autorijbewijs beginnen.
Miscchien een toffe Daf YA126 kopen. Past nog net binnen het kleine rijbewijs.
Ik heb de luxe van een leuke sedan voor de deur. Die ik mag pakken wanneer ik wil.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ach ik zou eerst je auto halen.. die kun je van meer mensen lenen dus ben je al gelijk een stuk mobieler
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:32 schreef JortK het volgende:
Ik heb trouwens wel goed geslapen hoor
Ik heb maar 4 uurtjes geslapen. Ik bleef maar klaarwakker, tot een uur of 3.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:39 schreef Geqxon het volgende:
Jep, hier ook!
Hoe komt dat... toch niet weer muggen hequote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
[..]
Ik heb maar 4 uurtjes geslapen. Ik bleef maar klaarwakker, tot een uur of 3.![]()
Nerd!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:45 schreef phluphy het volgende:
Ik was gewoon klaar wakker. Ik snap het ook niet.![]()
Voelde me wel moe, maar ik viel gewoon niet in slaap. Misschien te lang gecomputerd?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |