ayequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:31 schreef phluphy het volgende:
Hmz ja, die JortK lijkt me inderdaad best een gladde prater. Die moet je altijd goed in de gaten houden.![]()
Precies en dat zie je dus nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:31 schreef phluphy het volgende:
Je hebt helemaal gelijk dat de media een boel verziekt, Harry. Het maakt mensen onzeker, ontevreden en ongelukkig. En dat alles om commerciele redenen. Bah!
Een bierbuikje is lekker zacht, en een bril is toch niets mis mee? Vind ik overigens meestal wel leuk. Maar puntje bij paaltje gaat het toch om de ogen die erachter zitten, en nog meer om de ziel die achter de ogen schuil gaat.![]()
Is niet erg toch? Het is DIG slow chat (nerd slow chat) en zolang we die link er in houden zie ik geen probleemquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:31 schreef phluphy het volgende:Oeps, het wordt wel een erg R&P achtig onderwerp nu...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:31 schreef phluphy het volgende:Ik zal deze week nog wel eens langskomen op IRC.![]()
* WyriHaximus mompelt iets over moeilijk te peilen en mafquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:31 schreef phluphy het volgende:Geqxon, wat een hilarisch verhaal.Misschien voelde de kassadame zich alleen ongemakkelijk bij je opmerking en wist te zich geen houding te geven. Misschien vond ze het stiekum best leuk.
![]()
Jammer dat je me nog nooit gezien hebtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:34 schreef phluphy het volgende:
Dat past allemaal helemaal in het plaatje dat ik van je had.![]()
Klopt en glad jakker is wat over dreven maar het standaard ik zie er goed uit type meerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Jammer dat je me nog nooit gezien hebt
Maar Wyri heeft me ooit gezien
Reuqest by PM... en alleen lieve phlur mag hem zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Klopt en glad jakker is wat over dreven maar het standaard ik zie er goed uit type meer(niet slecht bedoelt). JortK is vast niet de minste om hem ff te showen als je langs komt
.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Reuqest by PM... en alleen lieve phlur mag hem zien![]()
om "hem" te showen? Pardon?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Klopt en glad jakker is wat over dreven maar het standaard ik zie er goed uit type meer(niet slecht bedoelt). JortK is vast niet de minste om hem ff te showen als je langs komt
.
Hier weer.... que?????????quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Reuqest by PM... en alleen lieve phlur mag hem zien![]()
En dan zeggen ze dan mannen een dirty mind hebbenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
om "hem" te showen? Pardon?Ik hoef zijn "hem" niet te zien!
He je was in eens wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |