abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:10:52 #26
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52223997
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:07 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Doe maar de 28e, en dan Heerenveen-thuis naar zaterdagavond, kan ik toch komen kijken
Niet te hopen, want dan moet ik die wedstrijd missen door Mysteryland.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52224020
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:07 schreef Fides het volgende:

[..]

Nouja, met Leonardo, Mitea, Manucharyan en Goossens hebben we eigenlijk 4 spelers die linksbuiten kunnen spelen. Jammer dat de eerste 3 bijna continu geblesseerd zijn en de 4e zich nog moet bewijzen.
Jij verwoord precies wat ik bedoel.
Dan kun je Rommedahl wel op links gaan zetten maar dan wordt de spoeling op rechts ook weer dun.
Je kunt niet een Babel verkopen en dan je hand op de knip houden en het vervangen door alleen de jeugd.
pi_52224021
Wat moet Robben kosten?
Een echte linksbuiten..

@CSI Miami

Daarom mag Danny opzouten van me!

Koller gaat naar AZ.
Tis een levensgevaarlijke en een levensgrote spits die dwars door je verdediging beukt.
Ik heb een youtube compilatie in het AZ topic staan, die gast vliegt omhoog en kan dodelijk koppen.

Maar leeftijd=blessuregevoelig, duur
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52224051
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Niet te hopen, want dan moet ik die wedstrijd missen door Mysteryland.
Hoop trouwens wel dat het snel bekend wordt, want een dag of twee naar Praag zie ik wel zitten eind augustus. Mits ik vrij kan krijgen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52224072
Ajax heeft bijna nooit succes met het aankopen van een dure speler. Echte topper skomen toch niet dus je bljft een risico houden.

Ik zou zeggen, niks kopen....

Deze selectie is prima... Babel was een prutser, daar hoef je geen vervanger voor te halen.
pi_52224089
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Klopt, maar volgens het beleidsplan moet dit jaar het oogstjaar worden, maar daar wordt door de technische leiding niet naar gehandeld. Wat opvallend is.
Idd, je haalt vorig jaar een paar oude spelers (Davids, Stam) die niet heel lang mee meekunnen, je probeert (volgens V Geel) die selectie bij elkaar te houden (lukt oa met Sneijder). Maar na dit jaar vallen die dus alle 3 weg, KJH waarschijnlijk ook en wie weet Heitinga.

Dus MOET je dit jaar kampioen worden, anders slaat het nergens op om Sneijder hier te houden en er 8 miljoen voor te pakken ipv 30. Als je dan toch geen echte ambities hebt moet je hem laten gaan.

Dus moeten ze NU alweer aankopen doen voor volgend jaar, lijkt me wel zo handig om die spelers al te laten wennen aan Ajax. En dat kan je echt wel uitleggen aan spelers hoor, je speelt dit jaar wat minder, maar er gaan 5 toppers weg volgend jaar, en dan ben jij aan de beurt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52224104
Babel een prutser?

Voor de Jan Koller liefhebbers....
http://www.youtube.com/watch?v=faTVdgfcWEI

Zet je geluid maar uit overigens..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:14:45 #33
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52224112
Dat 'ge-paniek' hier zorgt er nu juist voor dat we al jaren achter de feiten aanlopen. Laat de selectie zoals ie is. Of haal een echte versterking, maar niet 3e rangs materiaal svp!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:15:31 #34
177966 notunreal
Amsterdamse Football Club Ajax
pi_52224131
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:13 schreef Sybesma het volgende:
Ajax heeft bijna nooit succes met het aankopen van een dure speler. Echte topper skomen toch niet dus je bljft een risico houden.

Ik zou zeggen, niks kopen....

Deze selectie is prima... Babel was een prutser, daar hoef je geen vervanger voor te halen.
Eindelijk iemand die het met me eens is.. Ik zou nog wel een echte linksbuiten willen zien..
Playstation 3 - This is Living!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:17:06 #35
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52224174
Trouwens als het echt moet, zou Emanuelson het volgens mij ook wel kunnen op de linksbuiten. Een goede voorzet heeft ie wel.
pi_52224187
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:17 schreef peaceman het volgende:
Trouwens als het echt moet, zou Emanuelson het volgens mij ook wel kunnen op de linksbuiten. Een goede voorzet heeft ie wel.
pi_52224209
quote:
pi_52224213
quote:
Kom je alleen achterin weer mensen tekort zodra er iemand geblesseerd raakt... Speelde Urby tegen Atletico ofzo niet op linksbuiten? Zo ja, hoe ging dat? Heb de wedstrijd niet kunnen zien.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52224215
Eens kijken of Ajax gaat besluiten Suarez alsnog te kopen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52224233
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:18 schreef venomsnake het volgende:
Eens kijken of Ajax gaat besluiten Suarez alsnog te kopen.
Ik hoop zo van niet.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:19:03 #41
144213 Adidah
Het was wraak
pi_52224235
quote:
Voorzetten die wekenlang onderweg zijn of gigantisch afzwaaien zeker?
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:21:41 #42
82589 S-Two
barba macacu
pi_52224321
Nou Martin, ik wacht op de nieuwe Maxwell/Trabelsi/Zlatan, oftewel een goeie verrassing .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52224398
Kunnen we die Ben Arfa niet losweken bij Lyon? Zoveel speelt die jongen daar niet
pi_52224452
Ik heb net dat filmpje gezien van de open dag.

Robert ten Brink.
Plaatsvervangende schaamte.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:29:26 #45
82589 S-Two
barba macacu
pi_52224534
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:26 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb net dat filmpje gezien van de open dag.

Robert ten Brink.
Plaatsvervangende schaamte.
Waar kan ik hem zien?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52224562
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:29 schreef S-Two het volgende:

[..]

Waar kan ik hem zien?
Dat wil je echt niet
pi_52224570
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:29 schreef S-Two het volgende:

[..]

Waar kan ik hem zien?
Geloof me, dat wil je niet zien

Vooral die spraakverwarring met Kennedy
pi_52224606
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:03 schreef Fides het volgende:
Hopelijk komt er nog een leuke linksbuiten uit Zuid-Amerika aanwaaien.
Ja die toverhoed sombrero van vd Zee is zeker kwijt?
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat Ajax dat dan ook maar gewoon moet doen. Op deze manier is er niemand bij gebaat.

Ajax heeft nog niemand, Suarez speelt waar hij niet zijn wil en Groningen heeft een ongemotiveerde speler lopen.

Gewoon, ook al is het teveel voor wat hij heeft laten zien, dokken, Ajax blij, Suarez blij, Groningen blij want dit hebben toch die Berg erbij.

En als het ff kan duidelijkere regels vanuit de FIFA mbt dit soort zaken.
Ja, geld zat
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52224733
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:21 schreef S-Two het volgende:
Nou Martin, ik wacht op de nieuwe Maxwell/Trabelsi/Zlatan, oftewel een goeie verrassing .
Toen Co met Maxwell aan kwam zetten waren de Ajax-supporters over de rooie.

Dat Ajax een onbekende braziliaan had gehaald terwijl Co zojuist Michael Lamey naar kleedkamer 2 had verbannen dat was schandalig...

Conclusie: Vooral NIET luisteren naar de supporters!
pi_52224805
Poeh, verloren omdat Ajax geen significante stap omhoog is, dat is bagger. Niet perse omdat Suarez dan niet komt (denk niet dat hij goed genoeg is voor Ajax eerlijk gezegd) mar ik vind het nogal een knauw aan de reputatie van Ajax.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')