Niet te hopen, want dan moet ik die wedstrijd missen door Mysteryland.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:07 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Doe maar de 28e, en dan Heerenveen-thuis naar zaterdagavond, kan ik toch komen kijken![]()
Jij verwoord precies wat ik bedoel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:07 schreef Fides het volgende:
[..]
Nouja, met Leonardo, Mitea, Manucharyan en Goossens hebben we eigenlijk 4 spelers die linksbuiten kunnen spelen. Jammer dat de eerste 3 bijna continu geblesseerd zijn en de 4e zich nog moet bewijzen.
Hoop trouwens wel dat het snel bekend wordt, want een dag of twee naar Praag zie ik wel zitten eind augustus. Mits ik vrij kan krijgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet te hopen, want dan moet ik die wedstrijd missen door Mysteryland.
Idd, je haalt vorig jaar een paar oude spelers (Davids, Stam) die niet heel lang mee meekunnen, je probeert (volgens V Geel) die selectie bij elkaar te houden (lukt oa met Sneijder). Maar na dit jaar vallen die dus alle 3 weg, KJH waarschijnlijk ook en wie weet Heitinga.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens het beleidsplan moet dit jaar het oogstjaar worden, maar daar wordt door de technische leiding niet naar gehandeld. Wat opvallend is.
Eindelijk iemand die het met me eens is.. Ik zou nog wel een echte linksbuiten willen zien..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:13 schreef Sybesma het volgende:
Ajax heeft bijna nooit succes met het aankopen van een dure speler. Echte topper skomen toch niet dus je bljft een risico houden.
Ik zou zeggen, niks kopen....
Deze selectie is prima... Babel was een prutser, daar hoef je geen vervanger voor te halen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:17 schreef peaceman het volgende:
Trouwens als het echt moet, zou Emanuelson het volgens mij ook wel kunnen op de linksbuiten. Een goede voorzet heeft ie wel.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:17 schreef peaceman het volgende:
Trouwens als het echt moet, zou Emanuelson het volgens mij ook wel kunnen op de linksbuiten. Een goede voorzet heeft ie wel.
Kom je alleen achterin weer mensen tekort zodra er iemand geblesseerd raakt... Speelde Urby tegen Atletico ofzo niet op linksbuiten? Zo ja, hoe ging dat? Heb de wedstrijd niet kunnen zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:17 schreef peaceman het volgende:
Ik hoop zo van niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:18 schreef venomsnake het volgende:
Eens kijken of Ajax gaat besluiten Suarez alsnog te kopen.
Voorzetten die wekenlang onderweg zijn of gigantisch afzwaaien zeker?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:17 schreef peaceman het volgende:
Waar kan ik hem zien?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:26 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb net dat filmpje gezien van de open dag.
Robert ten Brink.![]()
![]()
![]()
Plaatsvervangende schaamte.![]()
Ja die toverhoed sombrero van vd Zee is zeker kwijt?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:03 schreef Fides het volgende:
Hopelijk komt er nog een leuke linksbuiten uit Zuid-Amerika aanwaaien.
Ja, geld zatquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat Ajax dat dan ook maar gewoon moet doen. Op deze manier is er niemand bij gebaat.
Ajax heeft nog niemand, Suarez speelt waar hij niet zijn wil en Groningen heeft een ongemotiveerde speler lopen.
Gewoon, ook al is het teveel voor wat hij heeft laten zien, dokken, Ajax blij, Suarez blij, Groningen blij want dit hebben toch die Berg erbij.
En als het ff kan duidelijkere regels vanuit de FIFA mbt dit soort zaken.
Toen Co met Maxwell aan kwam zetten waren de Ajax-supporters over de rooie.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:21 schreef S-Two het volgende:
Nou Martin, ik wacht op de nieuwe Maxwell/Trabelsi/Zlatan, oftewel een goeie verrassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |