abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70843198
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:43 schreef Cyclonist het volgende:
Die blauwe is wel tof Ik vraag me trouwens af of ik in zo'n ding zou passen, ben bijna twee meter

Mijn broer heeft er ook in gereden en die is over de 2 meter. Ik zit er met mijn 1.80 wel comfortabeler in dan hij
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:36:46 #227
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_70848974
Ik pas met mijn 2 meter prima in een Kever .
pi_70849071
quote:
Die blauwe is wel tof Ik vraag me trouwens af of ik in zo'n ding zou passen, ben bijna twee meter
Hoofdruimte lukt sowieso, weinig auto's waar je zo ruim zit.
Ik heb met mijn 1m98 ook eens in een Kever gereden en dat gaat prima
pi_70894665
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:00 schreef Inu het volgende:
Kever

Ik wil ook graag een Kever, maar het wordt dan mijn eerste auto en ik kan echt alle hulp gebruiken die er is Ik heb het Kever-forum al redelijk doorgelezen en ik heb ook al 2 kevers op het oog. Morgen ga ik kijken bij de kever van een van de leden van het forum: http://www.keversite.nl/prikbord/adv.php?id=16598. Ik heb ook berichtjes gelezen van de gebruiker wat hij er allemaal aan heeft gedaan en het ziet er redelijk uit, voor zover ik kan zeggen met mijn kennis Hij had al wat kijkers gehad, maar dus nog niet verkocht, dus ik ga goed skeptisch zijn denk ik morgen Nog tips? Ik weet al dat ik moet vragen naar de benzine, en goed onder de matten ed moet kijken.

De andere kever die ik op het oog heb, komt ook van de keversite af, namelijk http://www.mijnalbum.nl/Album=WDO4EKW7. De stoelen zijn echt heel afgrijselijk, maar mee te leven voorlopig. Ik wil de kever gewoon gaan gebruiken als dagelijks vervoer, en diegene die hem verkoopt zei dat ze dat altijd zonde heeft gevonden en dat hij daarom meer onder de carport heeft gestaan. Ze vraagt er 1850 euro voor, is dat in combinatie met die vlekjes ed een goede prijs?
Nou, de rood-zwarte is hem niet geworden. Daar zat echt nog teveel werk aan voor een leek als ik... Ik heb mn budget nu maar wat naar boven bijgesteld en nu ga ik ws volgende week kijken bij een dubbel zo dure, maar hopelijk eentje zonder allemaal body werk

De blauwe ga ik dus ook niet meer kijken, want daar is op het eerste gezicht ook nog best redelijk wat aan te doen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Inu op 12-07-2009 10:10:10 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 juli 2009 @ 09:52:48 #230
163650 Greys
pi_70894683
quote:
Mijn meneer is 1.98 en dat gaat prima in de keef!

Vandaag keverdag in Schagen. Ik ben maar thuisgebleven omdat het volgens mij heel de dag gaat regenen en omdat ik dat mijn bejaarde doggie niet kan aandoen, maar Heer Greys is wel gegaan. Dus voor de mensen die er in de buurt wonen...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:44:11 #231
53151 T42
Pinball Wizard
pi_70969623
quote:
Op zondag 12 juli 2009 09:49 schreef Inu het volgende:

[..]

Nou, de rood-zwarte is hem niet geworden. Daar zat echt nog teveel werk aan voor een leek als ik... Ik heb mn budget nu maar wat naar boven bijgesteld en nu ga ik ws volgende week kijken bij een dubbel zo dure, maar hopelijk eentje zonder allemaal body werk

De blauwe ga ik dus ook niet meer kijken, want daar is op het eerste gezicht ook nog best redelijk wat aan te doen...
pff in 2002 kocht ik de mijne voor 850 euro effe keuren en klaar was ik
prijzen zijn echt flink gestegen
quote:
ik ben 193 en heb nog genoeg ruimte stoel kun je ook laten verlagen
  dinsdag 17 november 2009 @ 19:42:39 #232
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74791311
Whoot! eindelijk kunnen we weer bezig met het Kevertje. Vandaag zéér goed nieuws gehad van mijn werk, niet alleen word mijn contract verlengd maar er zit ook nog een leuke promotie bij Dus nu kunnen we ons weer serieus gaan richten op mijn meisje. Meteen een kennis gebeld die nog een origineel interieurtje had liggen (stof, zwart wit geblokt) en een leuk setje bandjes. Hij had waarschijnlijk ook nog wel een voorspatbordje, en ik heb nog een achterpaneeltje nodig. Dan gaan we het remprobleem aanpakken, daar hebben we ook een adresje voor gevonden.

Ik heb er zin in!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 18 november 2009 @ 22:26:42 #233
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74834283
Joehoe??

Ik heb niet alleen het interieur, ik heb ook vier nieuwe bandjes, 2 snoezige ronde spiegeltjes (die worden bevestigd op het scharnier van de deur) én!!! een bagagerekje!!!

De spiegeltjes en het bagagerekje kreeg ik er gewoon bij en dat allemaal voor ¤150,=
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')