abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201276
Het Parool (Bart van der Put)

GODVERDIKKIE ZEG!

De kogel is door de kerk: Big Brother is niet langer de real life soap die de producenten voor ogen stond, het is een grabbelton van absurdistische taferelen geworden. Aan dat eindeloze gehang op die tweezitsbanken moest natuurlijk een einde komen. Daar trekt men tot de jaarwisseling geen miljoenenpubliek mee, zeker niet nu de vermeende liefde tussen kandidaten Sabine en Bart op niets dreigt uit te lopen. Hij blijft weliswaar volharden, tot de daad zal het niet komen: zij kan maar niet vergeten dat de natie toekijkt en zegt dat de aandacht alleen Tor the time being' leuk is. Op het internet circuleert inmiddels een getrukeerde foto van het stel, die weinig aan de verbeelding overlaat. Het hoort bij de internet- folklore: Sabine en Bart treden met hun gefingeerde copulatie in de voetsporen van president Bill en stagiaire Monica, met dank aan de huisvlijt van een oververhitte Big Brother fan. Je moet toch wat als de live stream weer urenlang een blik op de tuin van de BB-bouwkeet weergeeft. Die live stream op internet is geen onverdeeld genoegen, het is een peepshow die veel belooft, maar vaak niet thuis geeft. Boze tongen beweren dan ook dat de redactie de bezoekers bewust beelden onthoudt, zodat er slinks ingegrepen kan worden of verrassingen voor de tv-variant behouden blijven. En verrassingen waren er de afgelopen week zeker. Toen Willibrord Frequin vorige week met een parachute in andermans kijkcijferkanon probeerde te landen liet Veronica een groepstherapeute verklaren dat indringers een groot psychologisch gevaar voor de kwetsbare kandidaten vormen. Maar maandagochtend was dat gevaar ineens geweken: men liet George Baker aan een hijskraan in de tuin zakken om het verzoek- nummer Little green bag te laten playbacken. Het leverde in al zijn knulligheid prachtige beelden op. Bewoner Ruud, de man van de Klassieke Uitspraken. vond de juiste woorden voor het onverwachte bezoek: "Godverdikkie zeg!" Ruud is populair. Hij was de eerste kandidaat die een door fans ge maakte website kreeg (www.tvz.nl/bonusheld/), compleet met citatentrommel, T-shirts, look- a-like wedstrijd en een masturbatie-meter, die bijhoudt hoe vaak de bronstige veertiger de hand aan zichzelf slaat. Bij de dubbelgangers is meneer Storm van Jiskefet favoriet, want wie Ruud hoort en ziet herkent het alter ego van Michiel Romeyn. Het zou mooi zijn als de echte meneer Storm eens met hijskraan of parachute binnenvalt. Maar vooralsnog zoekt de redactie het in andere kringen: Paul de Leeuw vertelde eergisteren in het mediaprogramma Het blauwe licht dat hij voor een kort bezoek benaderd was, maar niet aan het project wenste mee te werken. Op hetzelfde moment kon men op Veronica zien hoe de kandidaten op aandringen van de redactie een horrorfilm naspeelden. Ruud kwam hevig bloedend, met de broek op de knie, in het toilet om het leven. Bij de ontknoping van het bizarre amateurtoneel bleek een manisch lachende Bianca de dader. Hoe kon het ook anders: wie bij het pakken der koffers voor honderd dagen op- sluiting in een pseudo-soap De pest van Camus meeneemt, moet wel bloedlink zijn. Veronica mag dan beweren de werkelijkheid niet naar de hand te zet- ten, met George Baker, het horror- spel en het censureren van het aanvankelijk obscene, door de bewoners geschreven lijflied pleegt men voortdurend ingrepen die de kijk- cijfers moeten bevorderen. Op het internet blijkt dat de producenten op 20 november in ieder geval niets hoeven te bedenken. Nadat een eerdere poging van vier studenten om het huis te betreden mislukte, staat er voor die dag een complete bestorming door meerdere disputen op stapel. De live stream zal ongetwijfeld de verkeerde kant opkijken.

(Wil Bart van der Put zijn alias nú bekend maken?)

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_201277
STORY: "Bloedziekte bedreigt Big Brother's Mona!"

text volgt...

vrijdag 15 oktober 1999 @ 19:49:00 #3
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_201278
COOOL... eindelijk een fatsoenlijk stukje over BB.. moge er nog meer hiervan volgen...
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_201279
De druiven zijn zuur voor Willy (in Weekend)

Willibrord Frequin heeft duidelijk aangetoond dat er achter de schermen van het spraakmakende televisieprogramma Big Brother wordt gemanipuleerd. Om het programma spannender te maken krijgen de kijkers een totaal andere kijk op de gebeurtenissen in het Big Brother-huis in Almere dan het ware reilen en zeilen van de negen bewoners, die zich vrijwillig hebben laten opsluiten. 'Er wordt met de opnamen gegoocheld en de kijkers worden behoorlijk belazerd,' zegt Willibrord, die verleden week woensdagmorgen een poging deed om het Big Brother-huis even buiten Almere binnen te dringen. De SBS-presentator wilde de negen bewoners interviewen voor zijn tv-programma De Week Van Willibrord. Op het vliegveld Lelystad huurde hij een vliegtuig dat naar het Big Brother-huis vloog en hij liet zich daar met hulp van twee parachutisten en een cameraman boven de tuin van de woning droppen. Ik ben die ochtend om vijf uur opgestaan vertelt Willibrord. 'We wilden de bewoners en ook de mensen die achter de schermen van het programma aan het werk zijn en natuurlijk ook de bewaking van het hele complex compleet verrassen. Twee dagen eerder was het vliegtuig ook al naar het Big Brother-huis gevlogen. De parachutisten hebben toen even poolshoogte genomen van de situatie. Ze wilden kijken waar en wanneer ze precies uit het vliegtuig moesten springen. Van die spionagevlucht heeft men bij Big Brother niets gemerkt. Binnen de redactie van mijn programma had ik aan gedrongen op absolute geheim houding. Niemand heeft zich versproken. Het was oorspronkelijk de bedoeling dat we niet 's ochtends, maar pas in de loop van de middag de overval vanuit de lucht zouden uitvoeren. Maar een dag voordat deze actie zou worden uitgevoerd hoorden we dat ook BNN plannen had om de bewoners van het Big Brother huis onverwacht met een bezoek te vereren. Ze hadden ook een vliegtuig en wat parachutisten ingehuurd. Toen we dat wisten, hebben we onze plannen op het laatste moment omgegooid. We wilden de eersten zijn en dus besloten we al in de ochtend direct nadat het licht was geworden te gaan springen. En dat is gelukt Jammer genoeg kwam ik net buiten het hek van het huis terecht en heb ik de bewoners dus niet kunnen spreken. Maar de parachutisten en de camera man wel. Zij kwamen in de tuin terecht. De bewoners reageerden heel verrast en dat is logisch, Ze waren net uit bed, nog wat slaperig en hadden niet verwacht dat ze op zo'n ongewone wijze bezoek zouden krijgen. Maar ze vonden het erg leuk. De deur van het huis ging open en onze mensen werden heel gastvrij onthaald. Er werd meteen koffie gezet en Ruud, de blonde bewoner, stelde de ene vraag na de andere. Hij riep nog enthousiast dat onze mensen zoveel mogelijk moesten vertellen omdat het bezoek waarschijnlijk maar heel kort zou duren. Ruud verwachtte dat onze mensen vrij snel door de bewaking zouden worden weg gehaald. Erg snel waren de bewakers echter niet. Het heeft bijna een kwartier geduurd voor dat ze het huis binnenkwamen om orde op zaken te stellen. Wat er tijdens het bezoek van onze mensen in het huis is gebeurd is nauwkeurig door onze camera's vastgelegd en een deel ervan heb ik vorige week ook in mijn programma uitgezonden. Op die beelden zag je heel duidelijk hoe leuk de bewoners het bezoek vonden en hoe enthousiast en gastvrij ze waren. Gek genoeg heeft Veronica van onze dropping en het bezoek aan de bewoners van het huis en heel andere versie uitgezonden. Met plakken en knippen van de door hen opgenomen beelden hebben ze het voor elkaar gekregen dat de kijker de indruk kreeg dat de bewoners het vervelend hadden gevonden dat we op onze manier hadden aangeklopt Ze waren onthutst en ontdaan. En ik ging echt door de grond toen ik zag dat de negen bewoners met z'n allen in de uitzending van Big Brother een oproep deden om niet meer gestoord te worden. Ik weet zeker dat de bewoners hiertoe gedwongen zijn door de makers van Big Brother. Of ze zijn achteraf door de programma makers bang gemaakt. Maar eerlijke beelden zijn het in elk geval niet. De mensen achter de schermen van Big Brother geven de Nederlandse kijkers een totaal andere voorstelling van de werkelijkheid. Door montage van hun opgenomen beelden willen ze het programma spannender maken. Kennelijk maken de bewoners zo weinig mee en leiden ze zo'n saai leven dat de makers bang zijn dat de kijkers massaal zullen afhaken als ze de opnamen van de werkelijke gebeurtenissen gaan uit zenden. Op zich kan ik me daar wel iets bij voorstellen. De programmamakers willen graag scoren en dat kan alleen maar wanneer er veel mensen kijken. Maar ga dan niet roepen, zoals de redactie van Big Brother voortdurend doet, dat er niet wordt gemanipuleerd. Ik heb aangetoond dat men bij Big Brother liegt en dat de kijkers een valselijke voorstelling van zaken wordt voorgeschoteld.' Willibrord praat minachtend over de wijze waarop hij en zijn mensen van het Big Brother terrein zijn verwijderd. *De mensen van Big Brother, inclusief de bewaking, moeten versteend zijn geweest op het moment dat ze de parachutisten in de tuin zagen landen. Ze moeten dat meteen hebben gezien, want niet alleen in het huis zijn camera's aangebracht, maar ook in de tuin en buiten het hek van het hele complex. Waarom het zo lang heeft geduurd dat er bewakers kwamen is mij tot op heden een raadsel. Maar toen ze er eenmaal waren gedroegen ze zich allesbehalve netjes en sportief. Ze hebben niet alleen mij, maar ook de parachutisten en de cameraman behoorlijk hard en enorm pijnlijk aangepakt 't Leek wel alsof die bewakers dachten dat we van plan waren om de bewoners te vermoorden, terwijl we alleen maar een onschuldige overval hadden gepleegd. Kennelijk konden de programmamakers het niet verdragen dat wij ze te slim af geweest waren/ aldus Willibrord, die ook geen goed woord over heeft voor Paul Romer, de grote man achter het Big Brother programma. Paul heeft na de overval geprobeerd om mij in een kwaad daglicht te stellen door te zeggen dat de bewoners van het Big Brother-huis zo enorm waren geschrokken en dat er door mijn actie onrust in het huis zou ontstaan. Dat is complete onzin. Dat hebben de opnamen die mijn mensen hebben gemaakt ook aangetoond. En weet je wat ik nou zo kinderachtig vind? Zowel Big Brother als mijn programma wordt gemaakt bij Endemol. We werken dus allebei bij dezelfde baas, door me we ook worden betaald. Paul was sportief geweest als hij naar me toe was gekomen en me een hand had gegeven en had gefeliciteerd met mijn geslaagde overval. Nee, in plaats daarvan gaat hij kermen en schreeuwen. Nog belachelijker vind ik de beschuldiging van Paul en zijn mensen dat ik inbreuk heb gepleegd op de privacy van de bewoners. Wat privacy? De bewoners worden dag en nacht gevolgd door draaiende camera's. Zij hebben helemaal geen privacy. Ik denk dat men bij Big Brother zo enorm tekeer ging omdat ik heb aangetoond dat de bewaking niet goed werkt en dat ik ze heb ontmaskerd. Ik heb aangetoond dat de kijkers van Big Brother op de buis niet de realiteit krijgen voorgeschoteld en dat is natuurlijk erg pijnlijk als je zo hard hebt geroepen dat er niet wordt gemanipuleerd.'

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_201280
DOOR BIG BROTHER RAAKTE MONA HAAR BAAN KWIJT! (ook in de Weekend)

In het begin had ik even het gevoel dat Mona niet echt welkom was bij de andere bewoners van het Big Brother-huis. En dat vond ik best een beetje pijnlijk voor haar. Mona zat de eerste dagen nog niet lekker in haar vel. Ze moest haar nieuwe omgeving en de mensen om haar heen nog even aftasten. Maar zo tegen het afgelopen weekend kreeg ik het gevoel dat ze haar draai had gevonden. Mona is echt recht voor de raap. Ze zegt wat ze denkt en wat ze voelt Dat vind ik nou juist zo leuk aan haar. Maar dat is voor anderen niet altijd even leuk en gemakkelijk, Niet iedereen kan en wil de waarheid horen. Daarom is er het afgelopen weekend ook onrust in het Big Brother-huis ontstaan. Ik zag het aankomen. Ik wist dat Mona op een gegeven moment iets zou gaan zeggen over het geroddel dat er achter de rug van sommige bewoners wordt gedaan. Mona houdt daar niet van en ze heeft de aanzet gegeven dat er openlijk over gesproken ging worden. Ernst Rooth, de 40-jarige echtgenoot van Big Brother deelneemster Mona, glimlacht. De Amsterdamse broodbakker realiseert zich dat de spontaniteit en eerlijkheid van zijn vrouw in het tv-programma ook tegen haar kan gaan werken. 'Als dat gebeurt,' zegt hij nuchter en kalm, 'dan moet dat maar. Toen ik Moontje de eerste dagen na haar binnenkomst in het Big Brother-huis zag had ik wel een beetje moeite met het feit dat ze niet zichzelf was. Er werden ook wel opmerkingen over haar gemaakt die ik niet leuk vond. En opeens ontstond er een stemming van: ze moet er de eerstvolgende keer maar meteen weer uit. Ruud, de populairste bewoner van het Big Brother huis, heeft een eigen website op internet en daarop werden ook misselijke opmerkingen over Mona gemaakt. Mijn zus Linda is toen heel spontaan in actie gekomen. Op de etalageruit van de bakkerswinkel van mijn ouders in Amsterdam heeft ze toen in grote letters 'Stem Mona' geschreven en andere winkeliers in de buurt zijn daarop onmiddellijk ingehaakt Voordat ze het wist werd dat geintje een echte actie. Er zijn nu opeens heel veel Amsterdammers die alles zullen doen om Mona in het programma te houden. Natuurlijk is dat leuk om zoiets mee te maken. Ik vind het heerlijk om te merken dat zoveel mensen opeens van Mona zijn gaan houden en haar juist zo waarderen om haar eerlijkheid en spontaniteit Maar als die actie niet helpt en Mona wordt toch weggestemd dan zal ze het bij thuiskomst nog even heel druk krijgen omdat iedereen haar verhaal wil horen, maar dan gaan we weer gewoon over tot de orde van de dag. Dan pakken we de draad van ons oude leventje weer gewoon op. Mona en ik zullen daar geen moeite mee hebben.'

Haar afwezigheid Missen doet Ernst zijn echtgenote elke minuut van de dag. 'Maar, zegt hij, 'omdat er overal waar ik kom over Mona wordt gesproken kan ik dat gemis heel goed aan. Ook de kinderen gaan wonderwel goed met de afwezigheid van hun moeder om. Mona en ik hebben twee kinderen. Een zoon van negen die Shakib heet en een dochtertje van vier. Ze heet Romana. Ik doe alles om het hen naar de zin te maken. Mijn werktijden heb ik aangepast om zoveel mogelijk bij hen te kunnen zijn. Ik werk vijf dagen per week in de nacht Ik begin om elf uur en ik rij om zeven uur 's ochtends weer naar huis. Voordat Mona naar het Big Brother huis ging begon ik om één uur 's nachts en kwam ik 's ochtends later thuis. Nu ben ik vroeger klaar. Bij thuiskomst maak ik de kinderen wakker, help ze met aankleden, ontbijt met ze en breng ze vervolgens naar school. Om tien over half negen ben ik dan weer thuis en dan ga ik tot kwart voor drie 's middags slapen om de kinderen daarna weer van school op te halen. Ik kook voor ze en ik breng ze weer naar bed. Om tien uur komt de oppas die blijft slapen en tegen half elf ga ik de deur uit om weer te gaan werken in de bakkerij van mijn ouders. Elke avond kijk ik samen met de kinderen naar Big Brother en tussendoor volgen we Moontje via internet, dat ik speciaal voor Big Brother heb gekocht. We weten dus elke dag wat er met mijn vrouw gebeurt en waarmee ze bezig is. Veel contact met de makers van Big Brother heb ik niet. Dat heeft ook geen zin. Ik zal alleen maar met ze bellen als de nood aan de man is en anders niet' Ernst is razend nieuwsgierig wie er eind deze week door de medebewoners en door het kijkerspubliek zal worden weggestemd. 'Ik hoop natuurlijk dat Mona blijft. Ze is niet aan deze klus begonnen om al zo snel weer naar huis gestuurd te worden. Ze wil graag winnen en met die tweehonderdvijftigduizend gulden naar huis gaan. Wat we daarmee zullen doen? Ach, zover zijn we eigenlijk nog niet. Natuurlijk is dat de afgelopen weken wel eens ter sprake gekomen, maar het heeft geen zin om over het uitgeven van geld te praten als je het nog niet in handen hebt. Ik denk dat als Mona wint we het geld zullen besteden aan wat verbouwinkjes van ons huis en dat de rest op een beleggingsrekening wordt gezet zodat onze kinderen later zonder problemen kunnen gaan studeren. Wie er volgens mij uit het Big Brother-huis weg meet? Ik denk aan Bianca of Karin. Eigenlijk moet ik zeggen: Ruud! Maar dat is een beetje gemeen. Ruud is op dit moment de populairste van de bewoners en hij is dan ook 'het grootste gevaar' voor alle andere bewoners en dus ook voor Mona. Als Ruud zo populair blijft dan hebben de andere bewoners geen kans meer om tot het einde te mogen blijven, dus zou hij nu eigenlijk weggestemd moeten worden. Op internet zag ik het afgelopen weekend ook al dat Ruud niet meer zo gelukkig is met de andere bewoners. Hij zou graag wat nieuwe gezichten willen zien. Volgens Ernst, die vijf jaar geleden met Mona trouwde, geniet zijn vrouw van de aandacht die ze nu krijgt. 'Alhoewel ze daar op dit moment nog niet zoveel van merkt omdat ze volkomen afgesloten van de buiten wereld moet leven. Maar als ze weer terug is zal ze het leuk vinden om te horen hoe de mensen op haar hebben gereageerd,' vertelt de Amsterdamse bakker.
Avontuur Zijn elf jaar jongere echtgenote is door haar deelname aan Big Brother wel haar baantje in de horeca kwijt geraakt 'Mona werkte een paar avonden in de week in een café. Vlak voordat ze de oproep kreeg om aan Big Brother mee te doen had ze haar ontslag genomen en was ze aan genomen bij een ander café. Toen ze de bazin belde om te zeggen dat ze niet kon beginnen omdat ze tijdelijk in het Big Brother-huis zou gaan wonen viel dat niet in goede aarde. Mona vroeg of ze pas mocht beginnen zodra ze het avontuur achter de rug had. Ze vertelde ook dat ze waarschijnlijk veel publiciteit zou krijgen en dat dat ongetwijfeld ook ten goede zou komen aan het café. Maar de bazin ze daar niet op te zitten wachten en ze liet weten dat ze niet meer in Mona geinteresseerd was. Jammer, maar geen ramp want ik ben ervan overtuigd dat Mona zodra ze weer thuis is binnen de kortste keren een ander baantje zal hebben gevonden.'

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 oktober 1999 @ 22:24:00 #6
862 Arcee
Look closer
pi_201281
Erg goed stukje van die Bart van der Put. Helemaal mee eens. Dat toneelstukje vond ik ook een triest dieptepunt. Totaal overbodig. Ook goed wat-ie zei dat er geen schrikmomenten (parachute) mogen komen en dan even later wel met George Baker over de schutting komen zetten. Goed opgemerkt.

[Dit bericht is gewijzigd door Arcee (Datum 15 Oktober 1999).]

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 22:39:00 #7
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_201282
Iedereen is een beetje nuchter aan het worden. BB is niet meer nieuw en nu komen de "mindere" dingen aan het licht...

Hopelijk doet de media goed zijn best om V finaal de grond in te boren.. en de media kennende zullen ze daar wel voor te vinden zijn...

ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat de eerste discussies over het "rolf verspreekt zich"-ongeluk...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_201283
Big Brother houdt ook de Panorama bezig.
Nummer 42
---------------------------------------------
Hoe zal het de volgende eeuw met ze gaan?

Soapschrijvers moeten altijd een cliffhanger verzinnen: een spannend moment dat er voor moet zorgen dat wij er ook na de reclame of de volgende dag nog zijn, als kijkvolk.
Ook Big Brother heeft zijn cliffhangers: hoe reageert Karin op het geroddel, gaat Bart op Sabine, dat werk.
De grote cliffhanger is natuurlijk: hoe zal het de volgende eeuw met De Bewoners van Het Huis gaan? Wie pleegt zelfmoord, wie krijgt een nachtelijk spelletje bij Veronica?
Huis-tuin-en-keuken-psycholoog Bot aan het woord.

Artiestennaam: Ruud
Echte naam: geen (de fabriek leverde hem zonder naam af)
Hoe eindigt de eeuw?
Helemaal te gek joh! Van een anonieme masseur bij een wielerploeg (welke in godsnaam?) zal Rudie met de Rubberen Ruggegraat uitgroeien tot de in potentie beste presentator van Sudio 8 (ja, dat bestaat écht!). Maar eerst nog een paar weken over sex lullen en de allemansvriend uithangen.
Hoe wordt de volgende?
Zoals gezegd: wauw! Van zijn eerstverdiende geld koopt Ruud zelfs een T-shirt.

Artiestennaam: Maurice
Echte naam: Maurice
Hoe eindigt de eeuw?
Gewoon lekker thuis bij zijn broertje. Maurice hoeft zich niet onder behandeling te stellen, want dat hij de Kerst niet in Het Huis doorbrengt komt doordat hij zichzelf is gebleven. Als enige.
Hoe wordt de volgende?
Gewoon. Z'n gangetje. Geen probleem. Gevolgen van Het Huis? Huh?

Artiestennaam: Bart
Echte naam: Harry
Hoe eindigt de eeuw?
Vervelend. Bart wordt eerder dan Sabine naar huis gestuurd, raakt daar zwaar gefrustreerd van en ziet tot zijn ontsteltenis dagelijks op TV hoe Sabientje steeds dichter tegen de vrouwen aankruipt. Dus toch, denkt Bart, die zelfmoord overweegt, maar daar van af ziet, omdat er geen camera in de buurt is.
Hoe wordt de volgende?
Vervelend. Geen vrouw wil een gozer die niet toeslaat als hij de kans krijgt.

Artiestennaam: Willem
Echte naam: Wimpie
Hoe eindigt de eeuw?
Achter het fornuis van Het Huis natuurlijk!
Hoe wordt de volgende?
Willem mag van zijn ex weer terugkomen, want hij heeft zo vaak op TV verteld dat het stom was dat hij die ene keer vreemdging (over de andere keren hield hij wijselijk zijn mond), dat ze het hem eindelijk vergeeft. En ze leven nog lang en gelukkig.

Artiestennaam: Mona
Echte naam: Dries Roelvink
Hoe eindigt de eeuw? Ja, een reisje langs de Rijn, Rijn, Rijn... Oh kleine jodeljongen... Zelfs haar naa-haam is mooi... Zingend dus! Of beter: geluidend uitstotend die verdacht veel lijken op klassiek Nederlands repertoire van mensen met betere stembanden. In Amsterdam overigens, want Mona gaat er bij de komende schifting uit. En terecht, wat een zeikwijf zeg!
Hoe wordt de volgende?
Kan iemand een gat in die boot die over de Rijn gaat varen schieten?

Artiestennaam: Karin
Echte naam: Karin
Hoe eindigt de eeuw?
In bed. Tegen een man aangekropen. Liefst een jongere. Een veel jongere.
Hoe wordt de volgende eeuw?
Dan is pedofilie uit het wetboek van strafrecht en huppelt karin met haar springtouw en haar poppen niet door de TBS-kliniek, maar door de tuin van een gewone psychiatrische inrichting.

Artiestennaam: Bianca
Echte naam: Remi
Hoe eindigt de eeuw?
Ze slaagt er in iets eetbaars in de keuken te produceren en vindt dat zo'n bevestiging van haar kunnen, dat ze besluit alsnog te gaan studeren voor banketbakker. Dat besluit valt niet in Het Huis, want pas in december..
Hoe wordt de volgende?
We hebben geen idee - of is het wel een idee als we zeggen: achter een kinderwagen, op een flatje, in de steek gelaten door de vader van de spruit?

Artiestennaam: Sabine
Echte naam: Doosje
Hoe eindigt de eeuw?
Met een cheque van 250.000 gulden!
Hoe wordt de volgende?
Ze ontbreekt wegens sterallures op de Big Brother-reunie en studdert zonder toelatingsexamen te doen en lessen te volgen met lof af op de Toneelschool in Maastricht (daar vond men haar optreden als lief Brabants meisje in Big Brother overtuigend genoeg om haar meteen haar diploma te overhandigen).

Tara en Martin maken het naar omstandigheden goed.
---------------------------------------------

Dit artikel lezende, moet ik zeggen dat ik op het Fok-Forum betere en meer onderbouwde toekomstmuziek heb gehoord, te lezen op: http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/000864.html
Mijnheer Bot heeft dit klaarblijkelijk ook even in zijn huis-tuin-of-keuken in elkaar geflanst.
Ik denk dat een aantal van jullie eens moeten gaan denken over een freelance-carriere bij de diverse bladen, want dit is gewoon triest!

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_201284
Han Bril in het Parool:

DAT EINDSHOT!

Dat weergaloze eindshot! Drie Judassen in volmaakte symmetrie. Karin in het midden, de benen ingetrokken, friemelend aan een walkman. Rechts van haar, Maurice, kijkend naar de grond, de elleboog op de bankleuning, de voet op zijn knie wijst naar Karin. Aan de andere kant zit Bianca, haar houding het exacte spiegelbeeld van Maurice. Bianca kijkt naar het plafond, haar wijsvinger wrijft afwezig over de onderlip van haar geopende mond. Drie keer de vermoorde onschuld in motion. Er zijn beelden die je niet vergeet Ik zeg 'Klinsmann' en u zegt 'Op de hurken, hand voor de ogen, steunend op twee vingertoppen'. Hamburg '88 jazeker, over dat niveau praten we inmiddels. Sabine of Bart moet donderdag vertrekken, hebben hun medeproefdieren bepaald. 'Oh, jullie gaan scheiden?' zegt Willem en vooral in dat 'Oh' weerklinken zijn zilverlingen. Het gaat beginnen, mensen! De irritatie komt eindelijk bovenhuids. Sabine wil weten wie haar en Bart genomineerd hebben. Ik heb het recht dat te weten,' zegt Sabine. Volgt dat eindshot. Ik kan niet wachten op morgen, ik kan niet wachten. Nog maar 23,5 uur en dan slaat de vlam in het Almeerse laboratorium. Ontkennen heeft nu geen zin meer. Ik ben definitief en absoluut in de macht van Big Brother. Het drong tot me door, vannacht, toen ik voor de 64ste keer op Bart stemde.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')