Zo kwam het in de televisieregistratie van gisteren wel over. Alsof het van meet af aan al de bedoeling was van Huub om Safaa twee keer te laten komen om Palma gek te maken en daarna weer af te voeren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:13 schreef Meganog het volgende:
Ik denk dat Saffa en Sharon definitief zijn afgevoerd.

Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:16 schreef mazaru het volgende:
Ik ben voor de vierde keer oud-tante geworden!!
En na drie jongetjes nu een klein meisje![]()
![]()
![]()

Proficiatquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:16 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()

wat leuk voor je..... gefeliciteerd!!! daar drinken we er op:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:16 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()

Ach...viel mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Amanda en Brian weer in ruziemodus? Me like!

Als de dochter van je zus een kindje krijgtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Refresh my memory: wanneer ben je ook weer oudtante?

Ze zit met Brian mee te lullen over woede...... en Lieke en blablabla en dat Brian zo gegroeid is, en nu weer over dat Huub gister weer afschuwelijk was..... en dat Brian zich weer zo prachtig heeft ingehouden en het onrecht wat hem is aangedaan...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:26 schreef Copycat het volgende:
Wat doet ze?

quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:21 schreef Desii het volgende:
[..]
wat leuk voor je..... gefeliciteerd!!! daar drinken we er op: [afbeelding]

Het zal ook niks te maken hebben met Brians gestoorde/agressieve reactie op futiele dingenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:29 schreef Varen het volgende:
Brian: Huub was er wee de oorzaak van dat ik weer over de zeik was gisteren. Duwen en op mijn voet staan. Daarom gisteren die toestand met Amanda

Niemand daar die die enorme loser ooit de waarheid vertelt. Om moedeloos van te worden. Hij wordt enkel maar bevestigd in zijn martelaarschap. De kneus.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
Ze zit met Brian mee te lullen over woede...... en Lieke en blablabla en dat Brian zo gegroeid is, en nu weer over dat Huub gister weer afschuwelijk was..... en dat Brian zich weer zo prachtig heeft ingehouden en het onrecht wat hem is aangedaan...

Wat een geweldige mensen zijn het toch he? Binnenkort worden ze waarschijnlijk heilig verklaardquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:33 schreef tipsch het volgende:
caramba wat een berg bullshit van palma en rat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Kan mij vinden in je verhaal, maar ik vind Brain op dat moment een grote eikel hij zal toch een andere manier moeten vinden, bv okee Amanda ga jij maar samen met Nadia het regelen als je me niet vertrouwd, maar niet zo,n agressie, daar schrik ik elke keer weer van, ook al is die Amanda in een discussie vreselijk, houd je in, en ga geen glazen gooien of door een deur heen lopen, reageer het af als het dan toch moet op een boksbal.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach...viel mee.![]()
Brian wordt er gewoon een beetje moe van dat Amanda vaak impulsief dingen roept, op zo'n moment wijkt ze dan geen meter van d'r standpunt. Ze wil geen andere kijk op het geheel van iemand aannemen, en eigenlijk ook niet aanhoren.
Maar uiteindelijk na een veel te lange discussie en ruzie is ze het dan ineens wel met je eens (of deels).![]()
Ze blijft eerst gewoon net zo lang doorgaan tot Brian moedeloos en of woedend is en er weer glazen ofzo sneuvelen.
Ging een beetje om het dwars liggen om het dwars liggen. En het zieken om het zieken tijdens een discussie...dat trekt Brian niet zo van Amanda. En daar heeft hij ook wel gelijk in.

ze zijn hun eigen lelijke gedrag aan het goedpraten en tussen neus en lippen door worden Huub en Lieko flink zwartgemaaktquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een geweldige mensen zijn het toch he? Binnenkort worden ze waarschijnlijk heilig verklaard![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |