Ik ook. Ik heb zo het vermoeden dat er op de dag van de contest zelf drie meiden en een paardenkop op komen dagen. Palma wil immers ook graag van de partij zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:43 schreef mootie het volgende:
Ik zou er toch zeker 3 in reserve houden, als ik hen was.
Totdat Tamara op de dag zelf ook in het echie een stuk van jewelste blijkt te zijn waar Brian als een kwijlende rottweiler achteraan loopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:38 schreef Marrije het volgende:
Amanda is blij dat ze Tamara heeft gesproken en dat ze in de selectie zit![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Totdat Tamara op de dag zelf ook in het echie een stuk van jewelste blijkt te zijn waar Brian als een kwijlende rottweiler achteraan loopt.
Die biniki contest gaat ons nog een hoop plezier opleveren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:46 schreef Marrije het volgende:
We doen de Tamara look a like ruzie nog ff dunnetjes over. Bwian, nog ff doorgaan en we hebben een nog ergere ruzie dan de vorige.
was er weer ruzie?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:49 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die biniki contest gaat ons nog een hoop plezier opleveren.
mooi.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:53 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jawel.
En nog steeds exact dezelfde verwijten over en weer als de andere keren.
En niemand die een ambulance belt voor deze dodelijke blessure? Heeft ie in ieder geval weer een goed excuus om niets te kunnen doen.quote:
Om vervolgens op z'n Amandiaans een grote bek terug te krijgen: "Ach, sterruf jonguh! Jij bent al net zo'n manwijf als die dochter van je. Viese pedo!"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:02 schreef riri het volgende:
zou mooi zijn als de moeder van Lieke die Amanda straks eens eventjes ter verantwoording zou roepen....zie haar daartoe wel in staat
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:08 schreef Haunter het volgende:
Komt/is Safaa nou definitief terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |