Waarover?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoor een volwassen analyse van Amanda.
Zou ik ook wel knap gevonden hebben, als ie een dode vlieg dodgemaakt zou hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:57 schreef Peter6000 het volgende:
Brian maakt een dode vlieg niet dood, maar schuift hem op een blaadje en gooit hem naar buiten.
Exact, ze is hard bezig haar "stand" te verdedigen. Zum kotsenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub is niet iemand die veel achter anderen's rug om kletst. Als er weer eens een aanvaring is geweest met iemand dan kan hij wel tekeer gaan, maar uiteindelijk ziet hij toch ook altijd wel weer iets goeds in diegene. Het blijft voor hem een spel.
Waar hij zich (denk ik) aan stoort is dat Lieke zich steeds vaker uit op een manier waar ze de indruk wekt boven anderen te staan. Dat was ook de clash die ze onlangs met Huub had.. want toen gaf ze hem het gevoel dat hij te min voor haar was.
Ja, idd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:07 schreef mspoez het volgende:
[..]
Zou ik ook wel knap gevonden hebben, als ie een dode vlieg dodgemaakt zou hebben.
waarom dan????quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:02 schreef Kinga het volgende:
Dennis heeft gejankt!
Vergis je niet dat ook Lieke het voor de bhune doet. Wat is de waarde van Lieke haar "stand" als ze zich ook gewoon laat neuken voor de camera?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Geef Lieke wel gelijk hierin.Huub praat steeds alles goed.Hij zit gewoon te slijmen met de redactie .Alles voor de show.Heb liever iemand die gewoon voor zijn mening uit komt en niet zegt wat de redactie wil horen.Amanda en Nadia zijn ook asociaal.Huub blijft me favoriet maar dat komt ook omdat er niet beter voor handen is.
Ineterssant. Waar komen die emoties vandaan? Een exvriendje dat vreemdging?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:09 schreef Peter6000 het volgende:
Over waar haar emoties mbt Brians neuken met een ander vandaan kwamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |