Alain Giresse: 1.63 mquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:24 schreef tong80 het volgende:
Davids komt in de buurt met zijn 167 centimeter
Chelsea vestigt record ongeslagen thuisduelsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:05 schreef RayMania het volgende:
Chelsea kan in de eerste speelronde van de Premier League een record pakken als het thuis wint. Het is dan de club met de langste reeks zonder thuisnederlaag.
quote:Chelsea klopte Birmingham City zondag met 3-2. De Londense club vestigde een record door voor de 64ste opeenvolgende keer ongeslagen te blijven in een thuisduel.
Het oude record was in handen van Liverpool, dat in competitieverband bijna drie jaar niet te kloppen was op Anfield: van februari 1978 tot januari 1981. Chelsea is inmiddels al vanaf 21 februari 2004 zonder thuisnederlaag. Destijds was Arsenal met 2-1 te sterk op Stamford Bridge.
José Mourinho was toen nog coach van FC Porto, hij arriveerde in de zomer van 2004 bij The Blues en heeft dus nog geen enkele thuispartij verloren in het Premiership. 'Het was een goede wedstrijd om het record te vieren', oordeelde Mourinho. 'Een enthousiast duel en beter dan een 0-0, waarbij we ook het record zouden hebben gepakt.'
'We hadden zo veel kansen om de wedstrijd eerder te beslissen', plaatste Mourinho via BBC Five Live wel wat kritiek bij de zege op Birmingham. 'Ik zou er meer van hebben genoten als het 4-2 of 5-3 was geweest in plaats van 3-2.'
Mij ook, heb verder geen bron om dit daadwerkelijk te ondersteunen (heb dit lijstje van youtube geplukt)quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:43 schreef DIGGER het volgende:
Een top 10 met een verschil van 74 km/h tussen nr. 1 en nr. 10 lijkt me verre van waarschijnlijk.
Zlatan ramde er vorig seizoen een bal in tegen Palermo die me wel top 10 waardig leek, maar het lijstje kan gewoon niet kloppen. Er worden af en toe wel eens snelheden gemeten, maar of hiervan in een database al een echte lijst wordt bijgehouden.......?quote:
110 km/puquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zlatan ramde er vorig seizoen een bal in tegen Palermo die me wel top 10 waardig leek, maar het lijstje kan gewoon niet kloppen. Er worden af en toe wel eens snelheden gemeten, maar of hiervan in een database al een echte lijst wordt bijgehouden.......?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |