Volgens mij was dat Claucio.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:04 schreef mcyodogg het volgende:
Was het niet zo dat Leonardo II binnen 5 minuten bij zn debuut bij Feyenoord (tegen RKC?) eraf werd gestuurd? Zoiets had ik namelijk in mn hoofd zitten.
Inderdaad ja, die naam zegt me er meer bij.quote:
Dit is alleen Champions League.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:12 schreef WeebI het volgende:
Meeste wedstrijden in Europees verband:
1 Paolo Maldini - 116 - AC Milan
2 Raúl - 104 - Real Madrid
3 Roberto Carlos - 102 - Real Madrid
4 David Beckham - 100 - Manchester United, Real Madrid
5 Oliver Kahn - 97 - Bayern München
6 Gary Neville - 94 - Manchester United
7 Luis Figo - 93 - Barcelona, Real Madrid, Internazionale
8 Ryan Giggs - 88 - Manchester United
9 Paul Scholes - 87 - Manchester United
10 Clarence Seedorf - 85 - Ajax, Real Madrid, AC Milan
Adoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:54 schreef DIGGER het volgende:
De club met in Nederland de meeste definitief gestaakte/afgelaste/nooit uitgespeelde wedstrijden achter haar naam is...........
Yep.
Kijk dit is nu een record die ik leuk vind. Bijgehouden hoeveel doelpunten een Keeper scoort.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:54 schreef Radegast het volgende:
Rogério Ceni:
He is officially recognised by FIFA and the IFFHS as the goalkeeper to have scored the most goals in the history of football: 74 (As of 07/26/07).
En Fowler toen hij scoorde en de lijn op snoof?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat van Keane viel wel mee, Ferdinand heeft een half jaar aan de kant gestaan omdat ie een doping controle had gemist.
Rasmussen zeurt![]()
Verrassend, dacht altijd dat dit José Luis Chilavert zou zijn!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:54 schreef Radegast het volgende:
Rogério Ceni:
He is officially recognised by FIFA and the IFFHS as the goalkeeper to have scored the most goals in the history of football: 74 (As of 07/26/07).
Ceni doet ook altijd de vrije trappen en penalties, maar is een stuk beter met vrije trappenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Verrassend, dacht altijd dat dit José Luis Chilavert zou zijn!
4 wedstrijden maar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En Fowler toen hij scoorde en de lijn op snoof?
Ik denk vaduz.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:17 schreef tong80 het volgende:
De langste betaaldvoetballer ooit. Jan Koller ?
Sneijderquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:23 schreef RayMania het volgende:
Tsja, ik wil hem wel inkoppen. En de kleinste?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |