"Bin Laden, je kunt zeggen wat je van hem wil, maar hij weet wel een solide organisatie neer te zetten. In zijn land wordt ondernemerschap tenminste nog beloond. Daarom is hij het voorbeeld voor ons liberalen" aldus Rutte.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:17 schreef Golradir het volgende:
,,Van Mao kan je gewoon ontzettend veel leren. Van wat-ie geschreven heeft ook. Wat hij in de praktijk heeft gebracht in China - dat is gewoon een voorbeeld, en nog steeds, vind ik.'' aldus Rosenmöller.
Die gast woont in 't Gooi ergens, kids idd op een privéschool. En maar lullen dat we met z'n allen meer geld moeten geven aan de armenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:19 schreef StefanP het volgende:
Had hij z'n kinderen ook niet op een priveschool zitten? En woonde hij niet in een of andere villawijk?
Wat een ongelofelijk schlemiel.
link naar quote PLZ, anders totaal niet geloofwaardig of leukquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:20 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
"Bin Laden, je kunt zeggen wat je van hem wil, maar hij weet wel een solide organisatie neer te zetten. In zijn land wordt ondernemerschap tenminste nog beloond. Daarom is hij het voorbeeld voor ons liberalen" aldus Rutte.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:22 schreef Mevrouw.Broccoli het volgende:
Ik las hunkemöller.
Je hebt speciaal voor deze matige grap een kloon aangemaaktquote:Geregistreerd op: vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:36
Sommige mensen hebben nu eenmaal een vegetatief leventje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[..]
Je hebt speciaal voor deze matige grap een kloon aangemaakt![]()
Ik moest wel lachenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[..]
Je hebt speciaal voor deze matige grap een kloon aangemaakt![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:29 schreef Mevrouw.Broccoli het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nu eenmaal een vegetatief leventje.
Ik las Broccoliquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:22 schreef Mevrouw.Broccoli het volgende:
Ik las hunkemöller.
Bron?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:17 schreef Golradir het volgende:
,,Van Mao kan je gewoon ontzettend veel leren. Van wat-ie geschreven heeft ook. Wat hij in de praktijk heeft gebracht in China - dat is gewoon een voorbeeld, en nog steeds, vind ik.'' aldus Rosenmöller.
Alles wat kinderen aangedaan wordt, verdient het om tranen te trekken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:05 schreef fathank het volgende:
Kan me niet verotten wat ie allemaal doet, hij komt toch neit geloofwaardig over. Links lullen, rechts zakkenvullen. De vuile hypocriet. En ondertussen voor een beetje bijbeunen op televisie, beetje tranentrekkende rotzooi maken over een illegaal meisje
Dat was mijn probleem betreffende de post waar ik op reageerde. Dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:38 schreef harrypiel het volgende:
[..]
link naar quote PLZ, anders totaal niet geloofwaardig of leuk[afbeelding]
how about dit stukje, nota bene _op een groen links forum(!!)_quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:21 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat was mijn probleem betreffende de post waar ik op reageerde. Dus.
Charismatisch...zucht...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:01 schreef harrypiel het volgende:
[..]
how about dit stukje, nota bene _op een groen links forum(!!)_
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |