catfight is ladies onlyquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
En wat zou ze dan kunnen doen?
De politie bellen?![]()
Ach gut, had ze jouw paard beledigd?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
Wat ging er ook al weer vooraf aan die posting. Was het niet zo dat jij toen zo nodig de halve SC op z'n kop moest zetten met een scheld posting mijn kant op (1 waar de honden geen brood van lusten en me pm nog een week lang voor uit elkaar klapte)?
Ja ikquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Iemand die die posting nog heeft???
Zou die graag online zien nu we het erg toch over hebben.
Dit berichtje bevestigt je sorryquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee kutwijf, nog wakker ?
Ga lekker aan de warme melk en niet neuken, neem wat dadels en wat oordruppels. Zielige frust![]()
PM hoer en achterklap hoerIk heb sorry gezegd en je bent te dom om dat te accepteren. Zorg dat je een ui naast je bed legt en Gert op tijd meld dat Kleinzuske een ban moet hebben. Doe het wel via PM, dan komt het zeker goed. Vegateef
![]()
quote:
[SC # 217] En deze keer zonder stomme gifs!quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:17 schreef Prospera het volgende:
Iemand die die posting nog heeft???
Zou die graag online zien nu we het erg toch over hebben.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
[SC # 217] En deze keer zonder stomme gifs!
Even terug gezocht.
ok ok ok ok ok okquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik had die hele valse kutveulen door het slijk gehaald, in de SC. Dat mag niet heb ik vernomen. Dat moet via PM
![]()
Gelukkig kreeg het gefrustreerde paard steun van prospera , de eend likker en kreeg ik de volle laag. Het was een heerlijke avond. ( geen kus)![]()
sorry, na Nadalquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet aan het neuken?
okquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ok ok ok ok ok ok
Je kunt het niet laten hè
Hou eens op![]()
ok ok ok ok
Jij weet van geen ophouden he. Ga je eens normaal gedragen ofzo en hou op met allerlei mensen aan te valle ndie nu eenmaal toevallig een andere mening hebben dan jij of zich anders uiten. Alleen een stommeling denkt dat iedereen op dit fora precies het zelfde is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:20 schreef kleinzusje het volgende:
Hee kutwijf, nog wakker ?
Ga lekker aan de warme melk en niet neuken, neem wat dadels en wat oordruppels. Zielige frust![]()
PM hoer en achterklap hoerIk heb sorry gezegd en je bent te dom om dat te accepteren. Zorg dat je een ui naast je bed legt en Gert op tijd meld dat Kleinzuske een ban moet hebben. Doe het wel via PM, dan komt het zeker goed. Vegateef
![]()
Je mag nooit een user door het slijk halen en jij doet dat toch niet? Je reageert alleen op post en niet op usersquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb dat hele valse kutveulen door het slijk gehaald, in de SC. Dat mag niet heb ik vernomen. Dat moet via PM
![]()
Gelukkig kreeg het gefrustreerde paard steun van prospera , de eend likker en kreeg ik de volle laag. Het was een heerlijke avond. ( geen kus)![]()
okquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij weet van geen ophouden he. Ga je eens normaal gedragen ofzo en hou op met allerlei mensen aan te valle ndie nu eenmaal toevallig een andere mening hebben dan jij of zich anders uiten. Alleen een stommeling denkt dat iedereen op dit fora precies het zelfde is.
Overigens doet schelden geen pijn hoor![]()
Dat was een wannabee verhaalquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet aan het neuken?
En toch stop je er niet mee. Jou zouden ze eens een ban aan je reet moeten plakken. Graag voor een week ofzo.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:26 schreef kleinzusje het volgende:Ik heb dat hele valse kutveulen door het slijk gehaald, in de SC. Dat mag niet heb ik vernomen. Dat moet via PM
![]()
okquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je mag nooit een user door het slijk halen en jij doet dat toch niet? Je reageert alleen op post en niet op users![]()
Watvoor volle laag kreeg je, ik heb je alleen maar met volle respect behandeld.
okquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
En toch stop je er niet mee. Jou zouden ze eens een ban aan je reet moeten plakken. Graag voor een week ofzo.
een soort stoere leugenquote:
Ik ken ze.quote:
maar nu ga ik echtquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ken ze.
Wel gezellig trouwens dat de modjes weg zijn![]()
De mensen die dat het hardst roepen zijn zelf de gene die vaak in de persoonlijke aanval gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:39 schreef Talitha het volgende:
Zolang we maar niet persoonlijk worden hè.
![]()
En jij zegt dat schelden jou geen pijn doet, maar je gaat toch op een lafhartige en geniepige manier om een ban zeuren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:44 schreef Veulen het volgende:
De mensen die dat het hardst roepen zijn zelf de gene die vaak in de persoonlijke aanval gaan.
Allemaal praatjes, maar truste in je kartonnen huisje in die steegquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
maar nu ga ik echt![]()
![]()
Tennis in bed kijken en dan wilde sex ( als Nadal wint) geen leugen![]()
Truste schoonheid![]()
Bedoel je mij?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
De mensen die dat het hardst roepen zijn zelf de gene die vaak in de persoonlijke aanval gaan.
Lees de vorige Cos maar eens, dan piep je wel andersquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bedoel je mij?![]()
Persoonlijk vind ik het nu wel wat ver gaan allemaal. Tis hier verdorie toch geen pestshow?![]()
Welnee, ik zeur helemaal niet om een ban. Dan zou ik iemand moeten gaan pm'en. Dat is me te veel werk voor zo iemand.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:46 schreef APK het volgende:
En jij zegt dat schelden jou geen pijn doet, maar je gaat toch op een lafhartige en geniepige manier om een ban zeuren.
Nou Nouquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
En jij zegt dat schelden jou geen pijn doet, maar je gaat toch op een lafhartige en geniepige manier om een ban zeuren.
Vind ik ook. Wilde hem eigenlijk temmen maar hij was al dicht. Wist niet of dat dan zin had.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:00 schreef mootie het volgende:
Lees de vorige Cos maar eens, dan piep je wel anders![]()
Het is hier een FB-show zonder modjesquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bedoel je mij?![]()
Persoonlijk vind ik het nu wel wat ver gaan allemaal. Tis hier verdorie toch geen pestshow?![]()
Die heb ik gelezen. Daarom zeg ik het ook.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Lees de vorige Cos maar eens, dan piep je wel anders![]()
Gaat die COS niet over COS dan?quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die heb ik gelezen. Daarom zeg ik het ook.![]()
Ja waar zijn alle vaste modjes en inval modjes?quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:04 schreef Prospera het volgende:
Het is hier een FB-show zonder modjes![]()
Het leek meer een cursus 'hoe leer ik schelden in 30 minuten'.quote:
Fiets was gestolen bij het stationquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja waar zijn alle vaste modjes en inval modjes?
Staan ze met lekke fietsbanden?
Ik heb nog een half uurtjequote:Op zondag 12 augustus 2007 01:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het leek meer een cursus 'hoe leer ik schelden in 30 minuten'.![]()
Tis een zelfstudie-cursus.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:27 schreef Leandra het volgende:
Kan bij deze COS het DGK/ gedeelte even uit de TT gehaald worden?? Het is zo wel erg dubbelop
http://forum.fok.nl/topic/1062665 inmiddels niet meer van belang... het onderstaande nog wel:
En deze kan dicht wegens te laat/dubbel: [COS # 2263]Koken?Dennix bested liever.
En damn... de FB nalezen kost inmiddels meer tijd dan de SC nalezenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:35 schreef Lobasca het volgende:
[SC # 248] Gezelligheid troef
Mag dicht
quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
In de hoop dat er nog een mod van welk subforum dan ook nog tevoorschijn komt, even een paar FB verzoekjes op herhaling....
ik wilde het net zeggen...quote:
Volgens mij ben je er wel redelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zoo als het goed is zijn we weer redelijk up to date
Als ik nog dingen vergeten ben meldt het dan even!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |