haha i know, maar zo zijn er meer mensen he, spelen er ongeveer +/- 100 man mee, waarvan misschien 50 manbeltquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:01 schreef PeZu het volgende:
du bist pwnd wie unne noob
man wat verwacht je, het is de mafiaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:03 schreef Syd het volgende:
[..]
haha i know, maar zo zijn er meer mensen he, spelen er ongeveer +/- 100 man mee, waarvan misschien 50 manbelt
dus diie gast is gewoon bezig met sneaky praktijken hier.
Tis een ictnerd dus heeft vast en zeker een account hier
ja, okay ik ben nu genaaid, en net aan de lijn gehad, hij lachte me gewoon uit.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
man wat verwacht je, het is de mafia_!
die speelde ik ook, en nog meer van die gratis goede normale sites zoals dark future en ny-mafia, maar wou keer wat anders proberen, nou nooit meer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:12 schreef DuTank het volgende:
PFhwwhhahahahwhwahha![]()
[afbeelding]
Mijn broertje is ook zo'n kansloze die van die nep-barafranca's speelt.. Als je dan al zo'n spelleke speelt, speel dan ook gewoon barafranca... Dan weet je dat alles (goed) georganiseerd is en niet corrupt. Ja, ik heb ook een versie van barafranca gespeelt...![]()
heb je hard bewijs?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:13 schreef Syd het volgende:
[..]
ja, okay ik ben nu genaaid, en net aan de lijn gehad, hij lachte me gewoon uit.
en zijn verhalen kloppen voor geen meter.
nee we hebben niks gehackt?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je hard bewijs?
gewoon naar de plitie gaan en aangifte doen van internetoplichting
maja jullie hebben hem ook gehackt niet? du shet verkrgeen bewijs is illegaal
anyways succes
Kan ook via IP tracequote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:15 schreef thewhiteguy het volgende:
telefoon trace en met 30 man voor zijn deur gaan staan?
uit de policyquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:34 schreef Chinless het volgende:
Want? omdat ik whois info over kopieer die door elke internet gebruiker in te zien is?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:39 schreef GambinoT het volgende:
Ik zou hier inderdaad werk van maken!
Je hebt gewoon recht op je geld terug, dit valt gewoon onder op lichting.
Als je een normale RPG game wilt spelen :
www.mobstar.cc
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:55 schreef DJKoster het volgende:
[..]
![]()
www.barafranca.nl, en liever nog www.barafranca.com![]()
Ow, en TS.. geld betalen voor een spel waar je, zonder ingelogd te zijn, geen informatie over kan vinden op de site is wel het domste wat je kan doen.![]()
ik weet het, maarja achteraf he, je hebt recht om mij uit te lachen, maarja er zijn genoeg vooral 16jarige die er op zaten die hier nu de dupe van worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:55 schreef DJKoster het volgende:
[..]
![]()
www.barafranca.nl, en liever nog www.barafranca.com![]()
Ow, en TS.. geld betalen voor een spel waar je, zonder ingelogd te zijn, geen informatie over kan vinden op de site is wel het domste wat je kan doen.![]()
klopt, er zijn meerderen van die site die hem proberen te bellen, die vonden het al een langere tijd verdacht.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:00 schreef GambinoT het volgende:
[..]
![]()
www.mobstar.cc
Trouwens die kerel hangt telkens op..
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
man wat verwacht je, het is de mafia_!
Normaal reageren. Ik heb nog geen enkele normale post van je gezien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:40 schreef Tsurany het volgende:
En je vond het niet een beetje stom dat het een spel was waar je geld moest storten? Klapmongool, jij bent zeker ook die loser die altijd naar alle belspelletjes belt en het nooit goed heeft?
Dat bestaat, ik heb een keer een filmpje gezien op metacafe.com waar je als je op een site een IP adres invulde dan kreeg je het adres waar het vandaan komt. Ik heb het nooit zelf geprobeerd ofzo hoor...quote:
Ik heb ook barafranca gespeeldquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:12 schreef DuTank het volgende:
PFhwwhhahahahwhwahha![]()
[afbeelding]
Mijn broertje is ook zo'n kansloze die van die nep-barafranca's speelt.. Als je dan al zo'n spelleke speelt, speel dan ook gewoon barafranca... Dan weet je dat alles (goed) georganiseerd is en niet corrupt. Ja, ik heb ook een versie van barafranca gespeelt...![]()
haha dit soort reacties verwachtte ik al :pquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:17 schreef DAMH het volgende:
je speelt een maffia spel en word genaaid,, dohhh dat is maffia man
wel doen he? sommige in mijn omgeving zeggen dat ik het moet laten, en dat toch teveel tijd gaat kosten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:49 schreef Devlinsect het volgende:
Ff aangifte doen bij de politie van misleiding en bedrog. Klaar....
Moet je toch eerst lang haar + een zwart T-shirt voor hebben?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:03 schreef Beauregard het volgende:
Daarom moet je ook gewoon WoW spelen, dan pawn je iedereen makkelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |