Ik zat nu al tijd op een site die
www.maffiablood.com heet
nu ben ik er gebanned om volgende reden:
op deze site kun je door middel van telefoontje credits kopen, aan de hand hier van kun je dus allemaal dingen kopen, en er zijn prijzen te winnen namelijk:
nummer 1 100 euro en 2e, 50euro en 3e plek 25 euro
nu was speciale maand, want degene met meeste kills kan een godfatherphone winnen.
dus ik mooi mee spelen, toch genoeg geld, van een kwam ander, en opgegeven moment ongeveer 50 a 60 euro in gestop, ja ik weet dom maarja ik was bijna verzekerd van 1e 2e of 3e plek en meeste kills
Maar goed nu komt het:
opgegeven moment had een andere "clan" binnen het spel ineens vanuit niets teveel geld en allemaal dingen, wat nooit van leven kon halen in die paar uurtje, dus wij verdachten dus dat de admin gewoon meespeelde met verschillende accounts om zo in de top te komen.
Wij kwamen hier dus achter en hebben ff gegevns gechecked, via het domein zijn we achter zijn telefoon nummer gekomen en iemand daar had er mee gebeld, en hij biechte ineens spontaan op.
Na dat die dus opbiechte bannde hij iedereen die hier van wist, want er zit in het spel een algemene chatbox waar iedereen kan chatten, en dus had degene die hem gebeld had erop gezet en nu is iederen gebanned.
1 ding mag dit, nee toch?? ik heb toch recht op mijn geld terug?
Verdomme en die tering gast neem zijn telefoon niet meer op