abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2007 @ 02:14:28 #176
137949 Disana
pi_52218073
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 02:08 schreef eeff het volgende:

[..]

Sweet dreamzzzz
Ik wenste twee anderen welterusten, maar het is lief van je
pi_52218076
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:54 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Hij schoof het op niemands conto en stak de hand in eigen boezem, hij zei ook dat hij fout heeft gezeten en dat het niet goed was door z'n boosheid.
Hij had het anders naar Amanda kunnen brengen granted maar dat Natja in de relatie van Brian en Amanda kan stoken wanneer ze kan dat is duidelijk en nu dook ze er bovenop..precies wat Brian zei.
Ik keur het niet goed dat hij weer een glas kapot moest gooien en schelden keur ik al helemaal af maar je doet allemaal wel eens wat in je woede waar je later spijt van hebt.
Nu blijft het bij een glas maar voordat hij in de kooi kwam sloeg hij alles kort en klein als hij agressief was believe me dus wat dat betreft zie ik groei bij hem en ook z'n familie ziet dat.Natja hangt de schijnheilige huppeltrut uit door het zogenaamd voor Amanda op te nemen als ze eerder zegt dat ze het niet begrijpt dat Amanda samen met haar vriendje die contest organiseert. Dat durft ze niet in Brians gezicht te zeggen......ze is idd een skank en ik hoop dat ze heel snel getoneelhaakt wordt
Het zal je vriend maar zijn of erger nog, lid van je familie zijn. Met zoiets schaam je je toch dood. Kolere, zelfs op de zwarte markt in Beverwijk raak je zo'n engerd nog niet kwijt.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 02:15:33 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52218078
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat haar grofheid en domheid haar bescherming zijn. Een gevoeliger of intelligenter kind was er misschien veel slechter uit gekomen.
Gegarandeerd, het is het "streetwise" wat Amanda in zulke situaties redt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52218079
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 02:14 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik wenste twee anderen welterusten, maar het is lief van je
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2007 @ 02:16:36 #180
137949 Disana
pi_52218088
Huub komt binnen terwijl Nadia aan haar zoveelste nepclimax bezig is.
pi_52218089
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 02:11 schreef eeff het volgende:
Ik verbaas me ook heel vaak hoe andere families leven.
Helemaal als het te maken heeft met moord en fysiek geweld.
Toch gebeurt het. Vind het best wel knap van Amanda dat ze zich staande heeft weten te houden.
Het is dat er camera's hangen daar want anders had Amanda zich niet staande kunnen houden vrees ik
pi_52218093
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 02:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Is Brians probleem, grote frustratie, niet dat hij in feite in een verkeerde wereld leeft. Zijn broer doet iets met liften. Brian denkt dat hij superslim is, en dichter, en eigenlijk toch echt wel kan zingen, en een dichter is, en gevoelig... Moet Brian ook niet gewoon met zijn handen vol olie onder een auto gaan liggen?
Ik vind het best wel ok dat hij naar dingen reikt die hij (nog) niet kan maar misschien wel zou kunnen leren. Dat heet jezelf ontwikkelen. Ook van het besef dat je iets uiteindelijk niet kunt word je een hoop wijzer. Vallen en opstaan toch....je hele leven door. Ik vind hem ook niet echt dom of zo. Gewoon gemiddelde intelligentie, mavo/havo leerling of zoiets. Dat iemand zichzelf vermaakt met dichten vind ik ook wel grappig, ook al kan hij het niet echt.

Het is enkel die agressie waar ik Huub ook zo om vervloek die mij tegen staat. Huub lokt het vaak zelf uit, Brian kan het (vanavond) niet hanteren, beiden verwerpelijk.
pi_52218095
Trouwens Brrrrian is het prototype van een bounty.
Mozart was haar naam.
pi_52218100
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 02:16 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Het is dat er camera's hangen daar want anders had Amanda zich niet staande kunnen houden vrees ik
Denk niet dat Amanda zich daar zo mee bezig houdt.
Ik vind haar wel puur in haar ding.
pi_52218119

[..]

Hij schoof het op niemands conto en stak de hand in eigen boezem, hij zei ook dat hij fout heeft gezeten en dat het niet goed was door z'n boosheid.

Ik hoorde Brian toch telkens zeggen dat het Amanda's schuld was dat hij zo boos werd, dat hij zich niet onder controle heeft door haar gedrag.
En als jij in dat 'sorry, het was uit boosheid' gelul trapt........ dan ben je wel heel makkelijk om te kletsen.
pi_52218122
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 02:17 schreef eeff het volgende:

[..]

Brian destemeer, hij moet zich steeds maar inhouden. Vandaar dat er steeds dingen sneuvelen in dat huis, dan een glas dan een deur..
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2007 @ 02:20:07 #188
137949 Disana
pi_52218124
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik vind het best wel ok dat hij naar dingen reikt die hij (nog) niet kan maar misschien wel zou kunnen leren. Dat heet jezelf ontwikkelen. Ook van het besef dat je iets uiteindelijk niet kunt word je een hoop wijzer. Vallen en opstaan toch....je hele leven door. Ik vind hem ook niet echt dom of zo. Gewoon gemiddelde intelligentie, mavo/havo leerling of zoiets. Dat iemand zichzelf vermaakt met dichten vind ik ook wel grappig, ook al kan hij het niet echt.

Het is enkel die agressie waar ik Huub ook zo om vervloek die mij tegen staat. Huub lokt het vaak zelf uit, Brian kan het (vanavond) niet hanteren, beiden verwerpelijk.
Als dat al ooit komt. Volgens mij leeft Brian in twee werelden (dankzij zijn moeder). Dat schuurt, en dat veroorzaakt frustratie dus agressie, in die richting denk ik. Misschien was hij met een lager ideaal minder agressief geweest.
pi_52218140
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 02:17 schreef eeff het volgende:

[..]

Amanda vind ik ook puur. Puur dom, puur in haar gevoel, puur zichzelf. Ze is wat ze is en je krijgt wat je ziet. Take it or leave it, ze heeft geen verborgen agenda's (zelfs daarvoor nog te weinig hersencellen denk ik). Ik vind haar in al die puurheid soms zeer zinnige uitspraken doen, dat dan weer wel.
pi_52218144
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:59 schreef Ning het volgende:

[..]

Amanda was duidelijk bang.
Blijkbaar niet bang genoeg. In de kooi is het makkelijker kappen met zo'n engerd dan buiten de kooi. Maar de sloerie kiest ervoor om met hem door te gaan. Dan moet ze ook niet gaan lopen zeiken.
Mozart was haar naam.
pi_52218145
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 02:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik hoorde Brian toch telkens zeggen dat het Amanda's schuld was dat hij zo boos werd, dat hij zich niet onder controle heeft door haar gedrag.
En als jij in dat 'sorry, het was uit boosheid' gelul trapt........ dan ben je wel heel makkelijk om te kletsen.
Precies! Nog even en Amanda voelt zich schuldig omdat ze Brian weer eens kwaad heeft gemaakt, het is dan haar schuld. Dat heeft hij dan bereikt.
pi_52218158
Al dat gekreun
pi_52218163
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 02:20 schreef Disana het volgende:

[..]

Als dat al ooit komt. Volgens mij leeft Brian in twee werelden (dankzij zijn moeder). Dat schuurt, en dat veroorzaakt frustratie dus agressie, in die richting denk ik. Misschien was hij met een lager ideaal minder agressief geweest.
Kan zijn. Regelmatig zie je dat gescheiden moeders de oudste zoon gaan gebruiken als een soort van surrogaat (sparring)partner. Die kunnen dat nooit hanteren en worden daar opstandig en agressief van. Ik zat in die richting te denken, maar het allemaal psychologie van de koude grond.
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2007 @ 02:25:08 #194
137949 Disana
pi_52218174
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Kan zijn. Regelmatig zie je dat gescheiden moeders de oudste zoon gaan gebruiken als een soort van surrogaat (sparring)partner. Die kunnen dat nooit hanteren en worden daar opstandig en agressief van. Ik zat in die richting te denken, maar het allemaal psychologie van de koude grond.
Ja, dat. Die moeder. Natuurlijk raden we maar. Maar we zijn slim genoeg om niet in het wilde weg te raden.
pi_52218179
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Amanda vind ik ook puur. Puur dom, puur in haar gevoel, puur zichzelf. Ze is wat ze is en je krijgt wat je ziet. Take it or leave it, ze heeft geen verborgen agenda's (zelfs daarvoor nog te weinig hersencellen denk ik). Ik vind haar in al die puurheid soms zeer zinnige uitspraken doen, dat dan weer wel.
Ik hou van pure mensen.
Je weet wat je aan ze hebt.
Of ze nou dom zijn of niet.
En dan vind ik het ook nog dat ik het recht niet heb om iemand dom te bestempelen.
Wat is dom?
Puur vind het meest belangrijk!
pi_52218180
Jezus, die Nadia........is ze aan het bevallen?
pi_52218183
ff nog lachen voor het slapen gaan...hoe dom kun je zijn?
http://www.youtube.com/watch?v=enfJfOfd16Q
pi_52218186
Huub en Lieke zijn nog wakker, je zal er maar naast slapen
Uh uh uhuhuhuhuhuh oewoew
het water roept
pi_52218199
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja en? Daar praat je dan toch gewoon over lijkt mij? De rede zegeviert altijd itt geweld. Hij had gewoon kunnen zeggen dat hij het niet echt fijn of lekker vond dat Amanda met Nadia zou gaan praten en kunnen uitleggen waarom.
Ja en dat doe ik ook, maar het wordt niet altijd gewaardeerd. En wat dat uitleggen van brrrrian betreft, het is een beetje hetzelfde als de Grieken Frans leren.
Mozart was haar naam.
pi_52218206
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 02:25 schreef eeff het volgende:

[..]

Ik hou van pure mensen.
Je weet wat je aan ze hebt.
Of ze nou dom zijn of niet.
En dan vind ik het ook nog dat ik het recht niet heb om iemand dom te bestempelen.
Wat is dom?
Puur vind het meest belangrijk!
Ik zeg ook niet dat ze dom is, ik schrijf dat ik haar dom vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')