trustequote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:00 schreef ScofieldM het volgende:
Anyways de kooi is in rust en ik ga hetzelfde doen, truste en tot morgen FOK'ers![]()
![]()
Ja, ze was bang en eerlijkgezegd kon ik me dat goed voorstellen.quote:
Hoe je het ook wendt of keert, Brian is en blijft een eersteklas Tupac wannabe loser met veeeel teveel praatjesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:54 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Hij schoof het op niemands conto en stak de hand in eigen boezem, hij zei ook dat hij fout heeft gezeten en dat het niet goed was door z'n boosheid.
Hij had het anders naar Amanda kunnen brengen granted maar dat Natja in de relatie van Brian en Amanda kan stoken wanneer ze kan dat is duidelijk en nu dook ze er bovenop..precies wat Brian zei.
Ik keur het niet goed dat hij weer een glas kapot moest gooien en schelden keur ik al helemaal af maar je doet allemaal wel eens wat in je woede waar je later spijt van hebt.
Nu blijft het bij een glas maar voordat hij in de kooi kwam sloeg hij alles kort en klein als hij agressief was believe me dus wat dat betreft zie ik groei bij hem en ook z'n familie ziet dat.
Natja hangt de schijnheilige huppeltrut uit door het zogenaamd voor Amanda op te nemen als ze eerder zegt dat ze het niet begrijpt dat Amanda samen met haar vriendje die contest organiseert. Dat durft ze niet in Brians gezicht te zeggen......ze is idd een skank en ik hoop dat ze heel snel getoneelhaakt wordt![]()
Nou dat wordt hier in het vrije Nederland ook steeds minder hoor heb ik het idee.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nu wil het feit dat Amanda een vrije wil heeft,we wonen namelijk in het Westen en daar mag je zelf bepalen wat je zegt, hoe je denkt en met wie je wil praten. Daar gaat niemand anders over dan alleen jijzelf. Als er iemand opstaat die denkt uit te kunnen maken met wie ik of een ander wel of niet mag gaan praten, dan is dat echt ver over de grens.
Dat Nadia tegen hem zegt dat hij niet tegen haar vriendin hoer, slet of andere minder geschikte uitspraken hoeft te doen, dan vind ik dat getuigen van klasse en karakter. Ze komt op voor haar vriendin en deed dat heel netjes. Spel of niet, ze vertelde het Brian ook heel netjes en strak.
Het kan never nooit niet zo zijn dat Brian dan gaat bepalen met wie Amanda wel of niet spreekt. En al zeker niet op de wijze waarop hij het bracht bij haar. Ik laat dan nog maar even achterwege dat hij de schuld van zijn persoonlijk falen (de agressie) op haar conto probeerde te schuiven.
Ja en? Sommige vrouwen groeien op met geweld. Hoe hard ze ook geslagen worden, ze komen altijd weer terug. Angst, intimidatie, niet beter weten, whatever. Juist deze dames moeten in bescherming genomen worden tegen types die doen wat Brian deed. Echt, ik kon hem altijd heel redelijk volgen. Had respect dat hij Huub nog niet voor zijn kanis had geslagen maar weg liep. Dat hij deuren pakte of glazen of de sportzaal. Hulde voor Brian. Maar tegen het zwakke geslacht dit uithalen...... Iedereen kan zeggen wat hij zeggen wil, voor mij was het over de grens.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:58 schreef ScofieldM het volgende:
Amanda kruipt inmiddels wel weer steeds dichter tegen hem aan in bed![]()
Welkom in de gouden kooiquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:02 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou dat wordt hier in het vrije Nederland ook steeds minder hoor heb ik het idee.En wat nadia betreft, ze is een vals vriendinnetje van amandel. Ze speelt brrrian tegen amandel uit en amandel tegen brrian.
![]()
weer eensquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Sommige vrouwen groeien op met geweld. Hoe hard ze ook geslagen worden, ze komen altijd weer terug. Angst, intimidatie, niet beter weten, whatever. Juist deze dames moeten in bescherming genomen worden tegen types die doen wat Brian deed. Echt, ik kon hem altijd heel redelijk volgen. Had respect dat hij Huub nog niet voor zijn kanis had geslagen maar weg liep. Dat hij deuren pakte of glazen of de sportzaal. Hulde voor Brian. Maar tegen het zwakke geslacht dit uithalen...... Iedereen kan zeggen wat hij zeggen wil, voor mij was het over de grens.
Ja en? Daar praat je dan toch gewoon over lijkt mij? De rede zegeviert altijd itt geweld. Hij had gewoon kunnen zeggen dat hij het niet echt fijn of lekker vond dat Amanda met Nadia zou gaan praten en kunnen uitleggen waarom.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:02 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou dat wordt hier in het vrije Nederland ook steeds minder hoor heb ik het idee.En wat nadia betreft, ze is een vals vriendinnetje van amandel. Ze speelt brrrian tegen amandel uit en amandel tegen brrian.
![]()
Welterustenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:05 schreef Kailany het volgende:
Ik ga trouwens ook maar richting bed, wel weer genoeg gezien voor vandaag.... veel bijzonders zal er wel niet meer gebeuren... en die discussie over Brian kan ook nog wel uren doorgaan... ieder zn eigen mening... laat het los, je kan het!![]()
truste
![]()
Kolere dat klinkt als pure aanranding.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedoel jij ook die 'bier en tieten' keer dat Brian en Natasia voor Amanda bepaalden dat ze dronken was, en dat ze haar op de vloer tegen haar zin en met geweld hebben uitgekleed en onder de douche gezet.
Ja, daar zit wel een kern van het probleem, dat besef ik. Des te meer reken ik het Brian aan, omdat hij toch wel brains heeft. Als je met al je intellect dingen niet aan je partner duidelijk kunt maken, dan zeg je toedeledokie, wij passen niet bij elkaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
Weet je wat? Misschien zou ik een zo oerdom iemand ook wel eens dingen verbieden. Gewoon, omdat het makkelijker is dan proberen het uit te leggen. Aan de andere kant zou ik natuurlijk nooit zo'n ongelijkwaardige relatie aangaan.
Sweet dreamzzzzquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
Ik zie dat ik twee welterustens achterloop.
![]()
![]()
Amanda weet niet beter, ik zou laaiend zijn als ik haar moeder was. Maar die heeft zich nog helemaal niet laten zien en dat vind ik erg typerend voor dat gezin, als de verhalen die je van die zus erbij optelt...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Sommige vrouwen groeien op met geweld. Hoe hard ze ook geslagen worden, ze komen altijd weer terug. Angst, intimidatie, niet beter weten, whatever. Juist deze dames moeten in bescherming genomen worden tegen types die doen wat Brian deed. Echt, ik kon hem altijd heel redelijk volgen. Had respect dat hij Huub nog niet voor zijn kanis had geslagen maar weg liep. Dat hij deuren pakte of glazen of de sportzaal. Hulde voor Brian. Maar tegen het zwakke geslacht dit uithalen...... Iedereen kan zeggen wat hij zeggen wil, voor mij was het over de grens.
Is Brians probleem, grote frustratie, niet dat hij in feite in een verkeerde wereld leeft. Zijn broer doet iets met liften. Brian denkt dat hij superslim is, en dichter, en eigenlijk toch echt wel kan zingen, en een dichter is, en gevoelig... Moet Brian ook niet gewoon met zijn handen vol olie onder een auto gaan liggen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, daar zit wel een kern van het probleem, dat besef ik. Des te meer reken ik het Brian aan, omdat hij toch wel brains heeft. Als je met al je intellect dingen niet aan je partner duidelijk kunt maken, dan zeg je toedeledokie, wij passen niet bij elkaar.
Ik vond het juist goed dat Nadia het voor Amanda opnam, het is niet normaal hoe Brian Amanda uitscheld omdat hij zichzelf niet onder controle kon houden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Daar praat je dan toch gewoon over lijkt mij? De rede zegeviert altijd itt geweld. Hij had gewoon kunnen zeggen dat hij het niet echt fijn of lekker vond dat Amanda met Nadia zou gaan praten en kunnen uitleggen waarom.
Eigenlijk denk ik dat haar grofheid en domheid haar bescherming zijn. Een gevoeliger of intelligenter kind was er misschien veel slechter uit gekomen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:11 schreef eeff het volgende:
Ik verbaas me ook heel vaak hoe andere families leven.
Helemaal als het te maken heeft met moord en fysiek geweld.
Toch gebeurt het. Vind het best wel knap van Amanda dat ze zich staande heeft weten te houden.
Ik denk dat het in de Kooi anders werkt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, daar zit wel een kern van het probleem, dat besef ik. Des te meer reken ik het Brian aan, omdat hij toch wel brains heeft. Als je met al je intellect dingen niet aan je partner duidelijk kunt maken, dan zeg je toedeledokie, wij passen niet bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |