abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52217743
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:41 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Onzin Brian heeft gelijk dat Nada hier niks mee heeft te maken dus dat hij niet wil dat ze met elkaar praten vind ik niet gek want die biatch stookt waar ze kan stoken en Brian heeft haar allang door
Het spelletjes spelen van nix en nada wat hij aangaf raakte ook een gevoelige snaar bij nix...duidelijk dus
Nu wil het feit dat Amanda een vrije wil heeft, we wonen namelijk in het Westen en daar mag je zelf bepalen wat je zegt, hoe je denkt en met wie je wil praten. Daar gaat niemand anders over dan alleen jijzelf. Als er iemand opstaat die denkt uit te kunnen maken met wie ik of een ander wel of niet mag gaan praten, dan is dat echt ver over de grens.

Dat Nadia tegen hem zegt dat hij niet tegen haar vriendin hoer, slet of andere minder geschikte uitspraken hoeft te doen, dan vind ik dat getuigen van klasse en karakter. Ze komt op voor haar vriendin en deed dat heel netjes. Spel of niet, ze vertelde het Brian ook heel netjes en strak.

Het kan never nooit niet zo zijn dat Brian dan gaat bepalen met wie Amanda wel of niet spreekt. En al zeker niet op de wijze waarop hij het bracht bij haar. Ik laat dan nog maar even achterwege dat hij de schuld van zijn persoonlijk falen (de agressie) op haar conto probeerde te schuiven.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 01:49:13 #127
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52217752
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:46 schreef farceman het volgende:
Eindelijk zagen we vandaag wat ruzie tussen Nadia , Briain en Nix, hoop dat dit morgen niet weer gesust wordt maar opnieuw aangewakkerd!
Het is allang weer gesust hoor met knuffels en kussen en verontschuldigingen
Tuurlijk gaan de dames morgen weer girltalk houden en nix gaat zich even met Brian onderhouden, hij durft nix tegen Brian onze nix dus het zullen wel een paar zielige vraagjes worden van onze terrornix
"Fear can hold you prisoner, hope can set you free"
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52217757
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nu wil het feit dat Amanda een vrije wil heeft, we wonen namelijk in het Westen en daar mag je zelf bepalen wat je zegt, hoe je denkt en met wie je wil praten. Daar gaat niemand anders over dan alleen jijzelf. Als er iemand opstaat die denkt uit te kunnen maken met wie ik of een ander wel of niet mag gaan praten, dan is dat echt ver over de grens.

Dat Nadia tegen hem zegt dat hij niet tegen haar vriendin hoer, slet of andere minder geschikte uitspraken hoeft te doen, dan vind ik dat getuigen van klasse en karakter. Ze komt op voor haar vriendin en deed dat heel netjes. Spel of niet, ze vertelde het Brian ook heel netjes en strak.

Het kan never nooit niet zo zijn dat Brian dan gaat bepalen met wie Amanda wel of niet spreekt. En al zeker niet op de wijze waarop hij het bracht bij haar. Ik laat dan nog maar even achterwege dat hij de schuld van zijn persoonlijk falen (de agressie) op haar conto probeerde te schuiven.
Het wordt misschien een beetje saai, maar jij neemt me de woorden uit m'n mond
pi_52217758
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:46 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Precies dat vroeg ik me ook af
Als ik Brian was zou ik het Amanda zelf verder lekker uit laten zoeken met die bikinicontest of dat ze het maar lekker met haar vriendinnetje natja gaat doen.
Alleen al het feit dat zij hem waarschuwde in het kader van 'voorkomen is beter dan genezen' is ronduit lachwekkend want als er iemand te ver is gegaan is zij het daar had Brian een punt
M.a.w. ik vertrouw je niet Brian dus ik zeg het maar eventjes........stik toch met je contest had ik gezegd en zoek het maar uit verder
Brian nooit te ver gegaan? Ik hoor de douche deur nog klapperen
pi_52217761
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, ik vind het prima dat hij boos wordt, kan mij dat goed voorstellen bij Amanda. Goed dat hij door deuren heenloopt, kan ik mee leven. Hij mag uit frustratie zijn knokkeld kapot slaan, moet hij zelf weten. Maar iemand vertellen dat ze niet met een ander mag praten, isoleren middels intimidatie, dat is mij 10 stappen te ver. Weg met die gozer!
Hij had het op een normale manier moeten zeggen/vragen maar het was duidelijk waar het hem om te doen was...hij wilde geen interventie van Nadia en ook wel begrijpelijk aangezien die alles doet om te stoken in hun relatie.
Zolang er ruzie is kan dat hun relatie alleen maar kwaad doen, logisch dus dat hij liever had dat ze pas een dag later zouden praten.
pi_52217762
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:43 schreef Dark het volgende:

[..]

Dat is toch niet de eerste keer dat hij dat doet?
Waarom dan nu de verontwaardiging?
Dit is wel de eerste keer dat hij dit op deze manier doet. Nog nooit heeft hij iemand op deze manier verboden om met derden te spreken. Ik heb hem uberhaupt nog nooit horen vertellen dat Amanda niet met iemand mocht praten, of ik moet het gemist hebben.
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2007 @ 01:51:37 #133
137949 Disana
pi_52217775
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:49 schreef Ning het volgende:

[..]

Brian nooit te ver gegaan? Ik hoor de douche deur nog klapperen
Bedoel jij ook die 'bier en tieten' keer dat Brian en Natasia voor Amanda bepaalden dat ze dronken was, en dat ze haar op de vloer tegen haar zin en met geweld hebben uitgekleed en onder de douche gezet.
pi_52217785
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Bedoel jij ook die 'bier en tieten' keer dat Brian en Natasia voor Amanda bepaalden dat ze dronken was, en dat ze haar op de vloer tegen haar zin en met geweld hebben uitgekleed en onder de douche gezet.
Nee met die Elly van de socca boys
pi_52217787
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Hij had het op een normale manier moeten zeggen/vragen maar het was duidelijk waar het hem om te doen was...hij wilde geen interventie van Nadia en ook wel begrijpelijk aangezien die alles doet om te stoken in hun relatie.
Ja, daar maak je een cardinaal punt. Als hij dat nu normaal gevraagd zou hebben, dan was er wat mij betreft niets aan de hand geweest. Maar hij vroeg niet, hij dwong af! En dat kan toch echt niet in de wereld waarin ik leef.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 01:53:43 #136
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_52217806
quote:

[..]

Als ik Brian was zou ik het Amanda zelf verder lekker uit laten zoeken met die bikinicontest of dat ze het maar lekker met haar vriendinnetje natja gaat doen.
Alleen al het feit dat zij hem waarschuwde in het kader van 'voorkomen is beter dan genezen' is ronduit lachwekkend want als er iemand te ver is gegaan is zij het daar had Brian een punt
M.a.w. ik vertrouw je niet Brian dus ik zeg het maar eventjes........stik toch met je contest had ik gezegd en zoek het maar uit verder
Dat had JIJ gezegd, maar Brian is een controlfreak en aangezien hij vindt dat het oorspronkelijke idee van zijn broer komt, vindt hij het moeilijk de touwtjes uit handen te geven.

Het gebeuren loslaten, zou wel beter zijn voor Brian zelf, dan kan hij alles wat eventueel mis kan gaan, heel makkelijk afwenden op de dames.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_52217809
Met wie loopt Jaap nu te lachen?
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2007 @ 01:53:57 #138
137949 Disana
pi_52217813
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:52 schreef Ning het volgende:

[..]

Nee met die Elly van de socca boys
Oh, ja. Ik moest eraan denken dat NMNS eerder schreef dat Brian nog nooit zoiets had gedaan, dus ik dacht aan de 'douche aanranding'. Ik weet ook vrij zeker trouwens dat haar ook wel eerder is verboden met anderen te spreken, o.a. met Eric en Huub - ik weet alleen geen concrete situaties meer.
pi_52217817
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:53 schreef Ning het volgende:
Denk met zichzelf
  donderdag 9 augustus 2007 @ 01:54:37 #140
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_52217818
Zo dennis wordt ook weer afgezogen!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  donderdag 9 augustus 2007 @ 01:54:39 #141
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52217821
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hij schoof het op niemands conto en stak de hand in eigen boezem, hij zei ook dat hij fout heeft gezeten en dat het niet goed was door z'n boosheid.
Hij had het anders naar Amanda kunnen brengen granted maar dat Natja in de relatie van Brian en Amanda kan stoken wanneer ze kan dat is duidelijk en nu dook ze er bovenop..precies wat Brian zei.
Ik keur het niet goed dat hij weer een glas kapot moest gooien en schelden keur ik al helemaal af maar je doet allemaal wel eens wat in je woede waar je later spijt van hebt.
Nu blijft het bij een glas maar voordat hij in de kooi kwam sloeg hij alles kort en klein als hij agressief was believe me dus wat dat betreft zie ik groei bij hem en ook z'n familie ziet dat.
Natja hangt de schijnheilige huppeltrut uit door het zogenaamd voor Amanda op te nemen als ze eerder zegt dat ze het niet begrijpt dat Amanda samen met haar vriendje die contest organiseert. Dat durft ze niet in Brians gezicht te zeggen......ze is idd een skank en ik hoop dat ze heel snel getoneelhaakt wordt
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52217829
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, daar maak je een cardinaal punt. Als hij dat nu normaal gevraagd zou hebben, dan was er wat mij betreft niets aan de hand geweest. Maar hij vroeg niet, hij dwong af! En dat kan toch echt niet in de wereld waarin ik leef.
Op zich ook mee eens, dat hij het op een normale manier had moeten vragen. Maar probeer dat maar eens als de stoom uit je oren komt....
HET KOST MAAR 1 MINUUTJE.... OF 2 ;) http://www.ipetitions.com/petition/maluku/
  donderdag 9 augustus 2007 @ 01:56:44 #143
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52217845
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dit is wel de eerste keer dat hij dit op deze manier doet. Nog nooit heeft hij iemand op deze manier verboden om met derden te spreken. Ik heb hem uberhaupt nog nooit horen vertellen dat Amanda niet met iemand mocht praten, of ik moet het gemist hebben.
Vergeet ook niet dat Brian een behoorlijke slok op had vanavond, keurt het niet goed maar dan wordt je wel een stuk losser en sneller emotioneel
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52217855
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:56 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Vergeet ook niet dat Brian een behoorlijke slok op had vanavond, keurt het niet goed maar dan wordt je wel een stuk losser en sneller emotioneel
Dan nog.....
pi_52217860
quote:

[..]

Laten we wel zijn, griezel brrrrrian en grofbek amendel zijn aan elkaar gewaagd. Ze verdienen elkaar! Brrrriaan heeft niet het recht om zo tegen een vrouw te praten en zou wat mij betreft gelijk zonder verdoving gecastreerd moeten worden. Aan de andere kant, dat amanDEL dat gedreig over zich heen laat gaan en het liefst weer met hem het bed induikt om zich anaal te laten nemen, vraagt ook om zo behandeld te worden. Ik krijg steeds meer het idee dat sommige vrouwen het wel prettig vinden om gebashd te worden.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 01:57:55 #146
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_52217870
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:53 schreef Ning het volgende:
Met Huub?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 01:58:30 #147
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_52217880
Amanda kruipt inmiddels wel weer steeds dichter tegen hem aan in bed
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_52217884
.. En nu is het wachten op een dikke ruzie tussen Nadia en Dennis...
pi_52217887
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:54 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Hij schoof het op niemands conto en stak de hand in eigen boezem, hij zei ook dat hij fout heeft gezeten en dat het niet goed was door z'n boosheid.
Hij had het anders naar Amanda kunnen brengen granted maar dat Natja in de relatie van Brian en Amanda kan stoken wanneer ze kan dat is duidelijk en nu dook ze er bovenop..precies wat Brian zei.
Ik keur het niet goed dat hij weer een glas kapot moest gooien en schelden keur ik al helemaal af maar je doet allemaal wel eens wat in je woede waar je later spijt van hebt.
Nu blijft het bij een glas maar voordat hij in de kooi kwam sloeg hij alles kort en klein als hij agressief was believe me dus wat dat betreft zie ik groei bij hem en ook z'n familie ziet dat.
Natja hangt de schijnheilige huppeltrut uit door het zogenaamd voor Amanda op te nemen als ze eerder zegt dat ze het niet begrijpt dat Amanda samen met haar vriendje die contest organiseert. Dat durft ze niet in Brians gezicht te zeggen......ze is idd een skank en ik hoop dat ze heel snel getoneelhaakt wordt
Je bent en blijft verantwoordelijk voor je eigen uitspraken en daden. Ik vind het echt prima dat iemand uit frustratie een glas stuk gaat gooien of tegen een muur slaat. Je moet tenslotte ergens na toe met het feit dat je niet begrepen wordt (al kan dat ook aan jezelf liggen). Nadia kan vals zijn, maar het is aan Amanda om dat te ontdekken. Het is niet aan Brian om het ontdekken van Amanda te blokkeren middels intimidatie. Hij kan er wel wat van zeggen. Hij kan het ook vragen (lees wat geefmijeentjoeri daar over schrijft). Maar wat hij nu gedaan heeft kan in mijn beleving echt niet. Walgelijk in één woord.
pi_52217899
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:57 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Laten we wel zijn, griezel brrrrrian en grofbek amendel zijn aan elkaar gewaagd. Ze verdienen elkaar! Brrrriaan heeft niet het recht om zo tegen een vrouw te praten en zou wat mij betreft gelijk zonder verdoving gecastreerd moeten worden. Aan de andere kant, dat amanDEL dat gedreig over zich heen laat gaan en het liefst weer met hem het bed induikt om zich anaal te laten nemen, vraagt ook om zo behandeld te worden. Ik krijg steeds meer het idee dat sommige vrouwen het wel prettig vinden om gebashd te worden.
Amanda was duidelijk bang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')