inderdaad en wij ook tochquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:23 schreef Clank het volgende:
Huub, Lieke en Jaap waren hier aan toe... gewoon ff lekker lachen!!!
mooi kan het geluid daar weer aanzettenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:24 schreef Kailany het volgende:
Brian is eindelijk uitgepingelt...
Dat wordt dor de anderen vergeten.... naast het spel kan er ook met elkaar gelachen worden.... een trent ingezet door Nadia en nix....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:23 schreef Clank het volgende:
Huub, Lieke en Jaap waren hier aan toe... gewoon ff lekker lachen!!!
Helaas kan Jaap niet zingen, is hij niet beroemd en dus heeft hij geen miljoenen op zijn bankrekening staan. Tja, dan wordt het moeilijk om een 26 jarige deerne in bed te krijgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
Jaap helemaal uit z'n dak omdat hij het antwoord op de vraag "welke grote italiaanse ster verliet zijn vrouw na 35 jaar voor een vrouw van 26" gelijk wist... Pavarotti
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... elke keer als Brian zo link wordt, hoop ik toch stiekem op de sensatie van een exit.
ja dat hoop ik ook steedsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... elke keer als Brian zo link wordt, hoop ik toch stiekem op de sensatie van een exit.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian zei dat hij haar niets meer te zeggen had op dit moment omdat hij nog steeds boos was toen zei Amanda dat zij nog wel wat had te zeggen en toen zei hij "praat maar".quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:28 schreef Kailany het volgende:
Verstaat iemand het gesprek tussen A en B?
Kun je lang wachten want dat gaat never gebeuren, hij weet echt wel wat z'n einddoel is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:
Kan zijn, maar na vanavond gun ik het hem echt niet meer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:31 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Kun je lang wachten want dat gaat never gebeuren, hij weet echt wel wat z'n einddoel is.![]()
Het is het idee 'je weet maar nooit' dat mij elke keer weer verwachtingsvol doet kijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:31 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Kun je lang wachten want dat gaat never gebeuren, hij weet echt wel wat z'n einddoel is.![]()
Ja gut die Lieke toch.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jammer dat Lieke de aansluiting van Jaap met Huub blokkeert.
thnx for the info...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:30 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Brian zei dat hij haar niets meer te zeggen had op dit moment omdat hij nog steeds boos was toen zei Amanda dat zij nog wel wat had te zeggen en toen zei hij "praat maar".
Hij wil dat zij hem even met rust laat.
Amanda wil weer knuffelen, ze is weer nuchter zeker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |