Lekker slapen Neemjouwelserieus...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen zie ik dat het bijna 3 uur is, tijd om een tukkie te gaan doen. Ik wens iedereen (eeff en Disana??) ook sweet dreams voor strakkies......
Laterquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen zie ik dat het bijna 3 uur is, tijd om een tukkie te gaan doen. Ik wens iedereen (eeff en Disana??) ook sweet dreams voor strakkies......
Slaap lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Schromp schromp schromp (het werd een boterham met gedroogde tomaat en ham) welterusten beste COS vriend schromp schromp.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Schromp schromp schromp (het werd een boterham met gedroogde tomaat en ham) welterusten beste COS vriend schromp schromp.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
en koppiesoep natuurlijk ook en alle anderen die nog mee zitten te lezen! Doeeeg!
De vorige keer was erger. Toen had een voller 112 gebeld. (serieus)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een labiel seksbeest die Nadia, is ze al gillend klaargekomen?
Ja 3 uur geleden al, alleen meneer Dennis wil niet erg klaarkomen...morgen denk ik vast welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een labiel seksbeest die Nadia, is ze al gillend klaargekomen?
Ze zijn een paar batterijen kwijt..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:59 schreef avonne het volgende:
jemig, wat gebeurt daar onder de dekens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |