quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
en koppiesoep natuurlijk ook en alle anderen die nog mee zitten te lezen! Doeeeg!
De vorige keer was erger. Toen had een voller 112 gebeld. (serieus)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een labiel seksbeest die Nadia, is ze al gillend klaargekomen?
Ja 3 uur geleden al, alleen meneer Dennis wil niet erg klaarkomen...morgen denk ik vast welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een labiel seksbeest die Nadia, is ze al gillend klaargekomen?
Ze zijn een paar batterijen kwijt..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:59 schreef avonne het volgende:
jemig, wat gebeurt daar onder de dekens?
Volgens mij weten ze dat zelf ook niet meer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:01 schreef avonne het volgende:
ik heb geen idee waar armen of benen zitten.
Word er nou geneukt of is het weer handmatig?
Ja, die mensen nemen het iets te serieusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:59 schreef F04 het volgende:
[..]
De vorige keer was erger. Toen had een voller 112 gebeld. (serieus)
Daar heb ik ook wel zin inquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:03 schreef eeff het volgende:
[..]
truste!
wou dat ik een koppie soep in huis had.....![]()
sweet dreamzzz![]()
wat? is't al voorbij? net als ik m'n streams bijna zover heb...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, die mensen nemen het iets te serieus![]()
Nadia hijgt nu als een paard en kwam net kreunend en een beetje gillend klaar...
Ik nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:05 schreef eeff het volgende:
[..]
ben gek op soep!
owww wacht. ik heb nog zo'n mie soepie in da house!
Naah, net gemist woude net gaan afsluiten. Dan morgen hopelijk een filmpje voor de liefhebbers?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, die mensen nemen het iets te serieus![]()
Nadia hijgt nu als een paard en kwam net kreunend en een beetje gillend klaar...
Gedroogde tomaten, da's nog eens wat anders dan die nachtelijke frambozen/aardbeien/bosvruchtensmaak die de streams ons voorschotelenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:54 schreef eeff het volgende:
Jeetje lekker man, best wel id dat broodje van jou.
Doe ik gewoon morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |