Ow en je moet wel kiezen: of het is echt of het is nepquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:51 schreef amaranta het volgende:
Wat is dat voor een adhd decor???
Het ziet er echt nep uit.
Het geld zal wel op zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:52 schreef amaranta het volgende:
Ja maar dit slaat echt alles...
muggezifter, ik ga jou ook pesten nu!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:53 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ow en je moet wel kiezen: of het is echt of het is nep
Net zoals de nieuwslezerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:53 schreef amaranta het volgende:
Ik bedoel lelijk.
Ja maar dat komt door Juup *huil*quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
muggezifter, ik ga jou ook pesten nu!
Hart van Nederland bijvoorbeeldquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:55 schreef Xcelsius het volgende:
Goh het is je smaak niet.... kies dan een andere zender met nieuws
Ga je moeder vervelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:55 schreef Xcelsius het volgende:
Goh het is je smaak niet.... kies dan een andere zender met nieuws
niks mee te maken....ik ben ongevoelig voor krokodillen tranenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:54 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ja maar dat komt door Juup *huil*
Damnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
niks mee te maken....ik ben ongevoelig voor krokodillen tranen
Tja 2 zenders.... het is me wat dat je niet meer kunt ontvangen ;')quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ga je moeder vervelen.
SBS6 is nog laagscholiger dan RTL.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:58 schreef amaranta het volgende:
Gisteren sbs6.
Het was tenenkrommend. De moeder van de 14 jarige Danny of Dennis ofzo, was op zoek naar een filmpje van haar zoon waarin hij uitlegt hoe je tequilla drinkt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |