Een superdom mokkeltje... dat hem nu wel volledig de baas is in deze discussie.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is bijster smerige chantage en onderdrukking van hem. Laat hem zelf de verantwoordelijkheid eens nemen voor het feit dat hij een superdom mokkel als vriendinnetje heeft genomen.
ik vraag me op dit momen af wie er dommer isquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is bijster smerige chantage en onderdrukking van hem. Laat hem zelf de verantwoordelijkheid eens nemen voor het feit dat hij een superdom mokkel als vriendinnetje heeft genomen.
En 'Mannie' doet datquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:02 schreef Meganog het volgende:
Amanda moet haar sjmoel houden over het gooien met het glas.
Brian heeft het niet voor nisk gedaan en ze mag er geen grapjes over maken.
Amanda mag niet met Nadia praten. Ze is dronken.
A: 'Zullen we dan maar gaan slapen"
B: "Blijf mog maar even hier, ik zie je zo"
Ik weet het niet, één keer is al teveel...en dat zij het pikt is nog veel erger.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hoe vaak had hij Amanda in de buitenwereld al volledig in puin geslagen...?
Helemaal correct!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |