Ze zitten daar angstvallig de hele dag met hun vinger bij de 'streamlock' knopquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:07 schreef Giggio het volgende:
na jah... REDACTIE wat is dit voor gekut... is er bij jullie soms iemand d**dgevallen achter de knoppen...
dag DGK dit is echt het einde van iets wat mooi begon...
John de Mol: ook dit is exit!
Ik ben benieuwd wat ie daarmee bedoelde.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zegt dat er nog geen doden zijn gevallen. En dan zegt hij 'weet je wat er is gebeurd?'.
Kijk is naar de ogen van die para brotherquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:07 schreef ScofieldM het volgende:
Neem nog een drankje Amanda dronken tor moet je die ogen zien![]()
![]()
![]()
Ach hij sloeg zichzelf op de borst dat na wat er vandaag gebeurd is hij ook geen moord heeft gepleegd...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:06 schreef Sug4r het volgende:
Streamlock omdat Brian zegt "Er zijn nog geen doden dus zo goed kan ik me inhouden, weet je wat er vandaag is gebeurd??...en plop weg
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:07 schreef nueffeniet het volgende:
ik vindt wel ,voor real life tv dat amanda en brian echt kunnen spelen zonder te lachen,,daarintegen zie je dat natja en denniks hun lach niet kunnen houden
Ik zie d'r al 1 zitten, met zo'n trillend vingertje boven een grote rode "streamlock knopquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:08 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ze zitten daar angstvallig de hele dag met hun vinger bij de 'streamlock' knop![]()
![]()
![]()
![]()
yeahquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
Fucking hell... na twee verkeerde topics...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |