Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Mannen kunnen ook wel een wasmachine aanzetten. Toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
je bent een man...dat zegt genoeg....![]()
mja...misschien wel aanzetten maar dan heb je er ook alles mee gezegd....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Mannen kunnen ook wel een wasmachine aanzetten. Toch?
Guttegut, niet zo negatief, gij ploertige hofnar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
je bent een man...dat zegt genoeg....![]()
ben niet negatief...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Guttegut, niet zo negatief, gij ploertige hofnar.
Op het moment dat de wasmachine het water eruit moet spugen (afpompen) begint dat ding te ratelen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:24 schreef Xcelsius het volgende:
Afpompen man.... elke wasmachine heeft zo'n programma.
Duurt een minuut of 2
Ik kan 'm ook bedienen hoor...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...misschien wel aanzetten maar dan heb je er ook alles mee gezegd....![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar als ik vragen mag?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Troost je, TS... Het kan altijd erger.
Je zou zomaar geen zeepbakje in je wasmachine kunnen aantreffen.
Mja.. Wordt het al duidelijk waarom mijn ondertitel 'Pechvogel' is?quote:
de pomp is dus stukquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op het moment dat de wasmachine het water eruit moet spugen (afpompen) begint dat ding te ratelen...
Kans is dus dat er iets vast zit in de pomp. Daar is dat klepje onder voor bedoeld. En wat ben je nu voor een prutskerel als je niet zelf eens op onderzoek uitgaat om het euvel te verhelpen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op het moment dat de wasmachine het water eruit moet spugen (afpompen) begint dat ding te ratelen...
Ik vind dat ik al genoeg heb gedaan. Ik vind het al knap van mezelf dat ik de kleren eruit heb gekregen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:00 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Kans is dus dat er iets vast zit in de pomp. Daar is dat klepje onder voor bedoeld. En wat ben je nu voor een prutskerel als je niet zelf eens op onderzoek uitgaat om het euvel te verhelpen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |