nee eerder een tv zonder antenne kabelquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:41 schreef basmens het volgende:
is bijna hetzelfde als tv zonder remote :S
Yep, volgens mij altijd al geweest dat de kabel voor naar je PC er niet bij zat, was al zo met printers die naar LPT gingen. Geen idee waarom...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:40 schreef TommyGun het volgende:
Is standaard, geen USB kabel
margequote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:42 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Yep, volgens mij altijd al geweest dat de kabel voor naar je PC er niet bij zat, was al zo met printers die naar LPT gingen. Geen idee waarom...
de meeste printers hebben geen usb kabel meer megeleverdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:41 schreef basmens het volgende:
is bijna hetzelfde als tv zonder remote :S
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:40 schreef TommyGun het volgende:
Is standaard, geen USB kabel, tenzij het expliciet vermeldt is
wel gelezen maar daar niet op geletquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:42 schreef Buschetta het volgende:
KLACHT
TS die niet de product omschrijving leest voor z'n bestelling.
![]()
Nog een geluk dat je een cartridge erbij kreeg.... die overigens standaard 50% gevuld is
Firewire naar USB kabel?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef basmens het volgende:
Ik dus leuk een printer kopen op ibood. Naja gister thusi van vakantie en dat ding staat op me te wachten ik uitpakken en patronen erin. Naja zo ver alles goed. Voedingskabel erin ging ook wel aardig. Maar wat toen, geen kabel voor aan mijn pc![]()
ik kijken op die doos, staat ook niet op dat hij er wel in zou zitten.
Nu moet ik morgen dus een firewire naar usb kabel halen.......
Poe heeeeeee( en mijn vakantie is ook nog eens afgelopen)
dat was m'n klacht.
barst maar los
een usb kabel kost 0,20 inkoop en gaat weg voor meer dan 10 euro zo compenseer je de weinig marge die procentueel krijgt op hardwarequote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Vielleicht, maar zo'n kabel kost ook geen drol eigenlijk dus ik vraag het me af.
firewire naar usb? wrom?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef basmens het volgende:
Nu moet ik morgen dus een firewire naar usb kabel halen.......
sommige printers hebben een firewire aansluiting of hij heeft alleen nog ene firewire pport over?quote:
kan ook een usb b aansluiting zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:48 schreef basmens het volgende:
[..]
nou, op die printer zit zo'n firewire ding geloof ik en op mijn pc niet.
Idd, op die dingen plus het inkt maken ze de (meeste) winst.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
een usb kabel kost 0,20 inkoop en gaat weg voor meer dan 10 euro zo compenseer je de weinig marge die procentueel krijgt op hardware
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |