Amsterdam is mij iets te ver voor een kabeltjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:34 schreef basmens het volgende:
Als jullie er 1 over hebben wil ik em wel. Heb wel iets van 5 meter nodig.
(woon in amsterdam)
das niet dichtbij inderdaad hehequote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:06 schreef 8D het volgende:
[..]
Amsterdam is mij iets te ver voor een kabeltje. (Arnhem)
Met kabel, dit keer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En weer verlaat een tevreden klant het pand!
omfg je hebt no ggelijk ook nu zo'n 20 pagina's later is mijn zwart al opquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:37 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Met kabel, dit keer.
Om over n week terug te komen omdat de cartridges leeg zijn
Ja dat is met de bijgeleverde cartridges heel snel. Het is ook meer dat het een soort van 'verplichting' is dat ze het erbij doenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:33 schreef basmens het volgende:
[..]
omfg je hebt no ggelijk ook nu zo'n 20 pagina's later is mijn zwart al op![]()
pfffff
Precies hetzelfde had ik ook met mijn printer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef basmens het volgende:
Ik dus leuk een printer kopen op ibood. Naja gister thusi van vakantie en dat ding staat op me te wachten ik uitpakken en patronen erin. Naja zo ver alles goed. Voedingskabel erin ging ook wel aardig. Maar wat toen, geen kabel voor aan mijn pc![]()
ik kijken op die doos, staat ook niet op dat hij er wel in zou zitten.
Nu moet ik morgen dus een firewire naar usb kabel halen.......
Poe heeeeeee( en mijn vakantie is ook nog eens afgelopen)
dat was m'n klacht.
barst maar los
Als je zo gaat redeneren hoeven ze ook geen kabels meer aan televisies en radio's te maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Firewire naar USB kabel?
Maar er zitten inderdaad standaard geen kabels bij een printer.
Is ook logisch; de één heeft een kabel nodig van 1m80 en de ander ééntje van 5 meter.
Maar bij de zaak waar ik werk krijgt de klant er standaard ééntje bij.
Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:48 schreef basmens het volgende:
[..]
nou, op die printer zit zo'n firewire ding
Jawel, is voor supersnel printenquote:
ja daar was ik dankzij dit topic ook achter(gelukkig). Ik zag een vreemde poort en ging ervan uit dat het firewire moest zijn ik had dan ook nog nooit van usb-b gehoordquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:16 schreef DraYtje het volgende:
Op de Pixma MP160 zit geen firewire.. Je moet hem aansluiten via een USB-B kabeltje..
goedenavond inspecteur vlijmscherpquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:16 schreef DraYtje het volgende:
Op de Pixma MP160 zit geen firewire.. Je moet hem aansluiten via een USB-B kabeltje..
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
goedenavond inspecteur vlijmscherp_!
grappigquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:04 schreef wobbel het volgende:
hehe, dat is juist leuk (ik werk in een computerzaak)
printer van 5 tientjes en dan nog een usb kabel erbij van 5 euro
en de cartridges kosten ook bij elkaar meer dan de hele printer
maar niet usb b. Heb wel genoeg usb a inderdaad.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Iedereen heeft toch wel ergens een los usb kabeltje liggen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |