nee eerder een tv zonder antenne kabelquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:41 schreef basmens het volgende:
is bijna hetzelfde als tv zonder remote :S
Yep, volgens mij altijd al geweest dat de kabel voor naar je PC er niet bij zat, was al zo met printers die naar LPT gingen. Geen idee waarom...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:40 schreef TommyGun het volgende:
Is standaard, geen USB kabel
margequote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:42 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Yep, volgens mij altijd al geweest dat de kabel voor naar je PC er niet bij zat, was al zo met printers die naar LPT gingen. Geen idee waarom...
de meeste printers hebben geen usb kabel meer megeleverdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:41 schreef basmens het volgende:
is bijna hetzelfde als tv zonder remote :S
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:40 schreef TommyGun het volgende:
Is standaard, geen USB kabel, tenzij het expliciet vermeldt is
wel gelezen maar daar niet op geletquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:42 schreef Buschetta het volgende:
KLACHT
TS die niet de product omschrijving leest voor z'n bestelling.
![]()
Nog een geluk dat je een cartridge erbij kreeg.... die overigens standaard 50% gevuld is
Firewire naar USB kabel?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef basmens het volgende:
Ik dus leuk een printer kopen op ibood. Naja gister thusi van vakantie en dat ding staat op me te wachten ik uitpakken en patronen erin. Naja zo ver alles goed. Voedingskabel erin ging ook wel aardig. Maar wat toen, geen kabel voor aan mijn pc![]()
ik kijken op die doos, staat ook niet op dat hij er wel in zou zitten.
Nu moet ik morgen dus een firewire naar usb kabel halen.......
Poe heeeeeee( en mijn vakantie is ook nog eens afgelopen)
dat was m'n klacht.
barst maar los
een usb kabel kost 0,20 inkoop en gaat weg voor meer dan 10 euro zo compenseer je de weinig marge die procentueel krijgt op hardwarequote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Vielleicht, maar zo'n kabel kost ook geen drol eigenlijk dus ik vraag het me af.
firewire naar usb? wrom?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef basmens het volgende:
sommige printers hebben een firewire aansluiting of hij heeft alleen nog ene firewire pport over?quote:
kan ook een usb b aansluiting zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:48 schreef basmens het volgende:
[..]
nou, op die printer zit zo'n firewire ding geloof ik en op mijn pc niet.
Idd, op die dingen plus het inkt maken ze de (meeste) winst.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
een usb kabel kost 0,20 inkoop en gaat weg voor meer dan 10 euro zo compenseer je de weinig marge die procentueel krijgt op hardware
Een 1,80 meter USB kabel zit op ongeveer een euro inkoop (excl. BTW) en gaat weg voor 6,50 (incl. BTW) euro bij ons.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
een usb kabel kost 0,20 inkoop en gaat weg voor meer dan 10 euro zo compenseer je de weinig marge die procentueel krijgt op hardware
in de btw betaal ik echt niet meer dan 30 cent voor 1,8 usb en verkoop voor 8 euriquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een 1,80 meter USB kabel zit op ongeveer een euro inkoop (excl. BTW) en gaat weg voor 6,50 (incl. BTW) euro bij ons.
Alle moderne printers die ik tot nu toe verkocht heb, worden aangesloten met een USB A - B kabel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:55 schreef basmens het volgende:
http://www.ibood.com/site/nl/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=4213
gaat om deze printer staat in de boekjes niet nadrukkelijk wat voorpoort het is.
Ze hebben het wel over een usb zal dus wel die b zijn.
usb b malequote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:55 schreef basmens het volgende:
http://www.ibood.com/site/nl/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=4213
gaat om deze printer staat in de boekjes niet nadrukkelijk wat voorpoort het is.
Ze hebben het wel over een usb zal dus wel die b zijn.
Hangt een beetje af van de kwaliteit, verpakking en de leverancierquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
in de btw betaal ik echt niet meer dan 30 cent voor 1,8 usb en verkoop voor 8 euri![]()
En weer verlaat een tevreden klant het pand!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:05 schreef basmens het volgende:
jullie worden bedankt. Als ik niet was gaan klagen had ik morgen zo een firewire male gekocht had namelijk nog nooit van een usbb gehoord.
thnx again
lesbo's gebruiken ook gewoon dildo''s enzoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je zal een lesbische printer hebben!
en dat in KLBquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En weer verlaat een tevreden klant het pand!
Ja, dat was een US-RIBBEL-B kabel!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
lesbo's gebruiken ook gewoon dildo''s enzo![]()
met high speed overdachtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, dat was een US-RIBBEL-B kabel!
donders bliksem keelsie wat een verhaalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, precies! Laatst zag ik een firewire-C kabel, die ging potverdikke vreemd met de USB-A!
graag gedaan.. btw ik heb echt 20 van die kabels liggenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:05 schreef basmens het volgende:
jullie worden bedankt. Als ik niet was gaan klagen had ik morgen zo een firewire male gekocht had namelijk nog nooit van een usbb gehoord.
thnx again
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:20 schreef Bill_E het volgende:
[..]
graag gedaan.. btw ik heb echt 20 van die kabels liggen
Ik kreeg een keer een firewire kabel erbij terwijl ik helemaal geen firewire aansluiting had op die printer die ik kochtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:27 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Wij kochten nog hardware rotzooi toen ze nog die kabels erbij leverden
Kwam bij m'n verhuizing er ook een stuk of 20 tegen....
Vroegah kreeg je zelfs serial kabel en USB erbij.... die goeie ouwe tijd...
Waarom die printers dat hebben is me echter nooit helemaal duidelijk geworden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Alle moderne printers die ik tot nu toe verkocht heb, worden aangesloten met een USB A - B kabel.
De netwerk en wireless modellen uitgezonderd.
Ben nog nooit een printer met FireWire tegen gekomen
Amsterdam is mij iets te ver voor een kabeltjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:34 schreef basmens het volgende:
Als jullie er 1 over hebben wil ik em wel. Heb wel iets van 5 meter nodig.
(woon in amsterdam)
das niet dichtbij inderdaad hehequote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:06 schreef 8D het volgende:
[..]
Amsterdam is mij iets te ver voor een kabeltje. (Arnhem)
Met kabel, dit keer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En weer verlaat een tevreden klant het pand!
omfg je hebt no ggelijk ook nu zo'n 20 pagina's later is mijn zwart al opquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:37 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Met kabel, dit keer.
Om over n week terug te komen omdat de cartridges leeg zijn
Ja dat is met de bijgeleverde cartridges heel snel. Het is ook meer dat het een soort van 'verplichting' is dat ze het erbij doenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:33 schreef basmens het volgende:
[..]
omfg je hebt no ggelijk ook nu zo'n 20 pagina's later is mijn zwart al op![]()
pfffff
Precies hetzelfde had ik ook met mijn printer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef basmens het volgende:
Ik dus leuk een printer kopen op ibood. Naja gister thusi van vakantie en dat ding staat op me te wachten ik uitpakken en patronen erin. Naja zo ver alles goed. Voedingskabel erin ging ook wel aardig. Maar wat toen, geen kabel voor aan mijn pc![]()
ik kijken op die doos, staat ook niet op dat hij er wel in zou zitten.
Poe heeeeeee( en mijn vakantie is ook nog eens afgelopen)
dat was m'n klacht.
barst maar los
Als je zo gaat redeneren hoeven ze ook geen kabels meer aan televisies en radio's te maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Firewire naar USB kabel?
Maar er zitten inderdaad standaard geen kabels bij een printer.
Is ook logisch; de één heeft een kabel nodig van 1m80 en de ander ééntje van 5 meter.
Maar bij de zaak waar ik werk krijgt de klant er standaard ééntje bij.
Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:48 schreef basmens het volgende:
[..]
nou, op die printer zit zo'n firewire ding
Jawel, is voor supersnel printenquote:
ja daar was ik dankzij dit topic ook achter(gelukkig). Ik zag een vreemde poort en ging ervan uit dat het firewire moest zijn ik had dan ook nog nooit van usb-b gehoordquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:16 schreef DraYtje het volgende:
Op de Pixma MP160 zit geen firewire.. Je moet hem aansluiten via een USB-B kabeltje..
goedenavond inspecteur vlijmscherpquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:16 schreef DraYtje het volgende:
Op de Pixma MP160 zit geen firewire.. Je moet hem aansluiten via een USB-B kabeltje..
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
goedenavond inspecteur vlijmscherp_!
grappigquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:04 schreef wobbel het volgende:
hehe, dat is juist leuk (ik werk in een computerzaak)
printer van 5 tientjes en dan nog een usb kabel erbij van 5 euro
en de cartridges kosten ook bij elkaar meer dan de hele printer
maar niet usb b. Heb wel genoeg usb a inderdaad.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Iedereen heeft toch wel ergens een los usb kabeltje liggen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |