abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52211479
Vreselijk, van die mensen die zonder lichten aan rondrijden. Hierdoor kun je dus veel sneller over het hoofd gezien worden. Zoals ik vandaag had!

Ik iets van twee keer kijken of er niets aan komt, ik doe m'n knipperlicht aan en wil dus gaan inhalen! MAAR! Toen zag ik opeens een afschuwelijke tiende hands bak opduiken zonder haar lichten aan, ik dus op de rem en terug naar mijn eigen rijbaan! GRRR! Kreng!

Of van die mensen die nog nooit van een knipperlicht gehoord hebben, vreselijk.

Oke, dat waren even mijn frustraties voor vandaag. Nu is het wachten op de eerste bash.
pi_52211649
Hou op, schei uit...

Hier in België is het zelfs zo triest gesteld dat sommigen nog menen dat ze je moeten waarschuwen als je overdag met je lichten aan rijdt. "Daar staan enorme boetes op, meneer".
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_52212294
Of mensen die hun knipperlicht aan laten staan na een afslag en dan raar opkijken als je handig manouvreert zodat ze de afslag die jij denkt dat ze willen maken, kunnen maken.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:41:39 #4
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_52212339
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hou op, schei uit...

Hier in België is het zelfs zo triest gesteld dat sommigen nog menen dat ze je moeten waarschuwen als je overdag met je lichten aan rijdt. "Daar staan enorme boetes op, meneer".
Hè? Waarom zou dat onveilig zijn dan? Je hebt er geen last van, en met laaghangende zon bijvoorbeeld, is het juist veiliger .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:42:28 #5
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_52212364
Je moet gewoon uit je doppen kijken
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_52212387
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:41 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Hè? Waarom zou dat onveilig zijn dan? Je hebt er geen last van, en met laaghangende zon bijvoorbeeld, is het juist veiliger .
Dat weet jij, dat weet ik, dat weten een heleboel mensen. Maar een hoop Belgen blijkbaar niet.

En als je dan (zoals ik) ook nog eens met gele koplampen rondrijdt gaan ze je vertellen dat je daarvoor de doodstraf kan krijgen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:51:58 #7
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_52212739
zo focking true ik heb een kk hekel aan mensen die geen richting aangeven
happen naar de baas
pi_52213912
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:43 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Dat weet jij, dat weet ik, dat weten een heleboel mensen. Maar een hoop Belgen blijkbaar niet.

En als je dan (zoals ik) ook nog eens met gele koplampen rondrijdt gaan ze je vertellen dat je daarvoor de doodstraf kan krijgen.
Slim, die Belgen.
Fuck today, it's tomorrow.
pi_52213991
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:22 schreef Olep het volgende:

[..]

Slim, die Belgen.
Idd. _!
pi_52214176
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:22 schreef Olep het volgende:

[..]

Slim, die Belgen.
Dit kan natuurlijk niet. Slim. Belgen. Een zin?
pi_52214262
Hoe kun je naar iemand seinen dat zn lampen uitstaan?
pi_52222119
quote:
Hou op, schei uit...

Maar België is een ontwikkelingsland, en ik woon in Nederland. Dus we spreken hier over Nederlandse situaties.
pi_52222156
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:31 schreef amaranta het volgende:
Hoe kun je naar iemand seinen dat zn lampen uitstaan?
Morse!
pi_52222331
quote:
Hou op, schei uit...

Is het in België veboden om overdag met lichten aan te rijden? Wat een onzin. Ik dacht dat wij rare regels hadden

Ik rij overdag altijd met lichten aan. Het is zelfs een soort automatisme. Auto starten, gordel om, lichten aan. Je bent veel beter zichtbaar, zeker, zoals al gezegd wordt, bij laag hangende zon.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52222414
In de Volvo waar ik in rij kan je de lampen niet eens uitzetten. Zodra je contact maakt gaan ze aan. Is soms wel irritant als je op een parkeerplaats 's nachts met de muziek aan wil staan, om even een pauze te nemen of iets dergelijks.
Their eyes opaque.
pi_52222474
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:13 schreef BobbyB het volgende:
Is het in België veboden om overdag met lichten aan te rijden? Wat een onzin. Ik dacht dat wij rare regels hadden
Enkel mistlichten zijn verboden als er geen zware regenval / mist is. Het zou mooi zijn; koop je een volvo en je mag er overdag niet mee op de baan
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52222523
Ik heb ook nooit mn lichten aan overdag!
Je moet gewoon uitkijken! Je weet wel, links, rechts, binnenspiegel, buitenspiegel....
Heb je wel opgelet tijdens je lessen
pi_52222569
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:21 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb ook nooit mn lichten aan overdag!
Ik ook niet, mensen kijken maar! In bos-achtige gebieden en tunnels doe ik ze wel aan, trouwens.
pi_52222614
Ik rijd ook altijd met lichten aan hoor, als ik mijn sleutel omdraai gaan bij mij (juist zoals bij een volvo) de lichten aan. Standaard is dat bij onze auto niet zo, maar in de garage hebben ze een beetje gefoefeld met de draadjes, en nu gaan de lichten aan als de motor start / kan ik de lichten appart aansteken.

Zéér handig als je vergeetachtig bent, dan gaan je lichten nl ook automatisch uit

En dat in België, en ik ben er nog nooit op aangesproken.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52222646
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:21 schreef -moppie- het volgende:
Je moet gewoon uitkijken! Je weet wel, links, rechts, binnenspiegel, buitenspiegel....
Heb je wel opgelet tijdens je lessen
Hoezo zou ik achter me gaan kijken als ik de situatie VOOR me wil inschatten?

Besides, mistlampen daarentegen is zwaar irritant. Deze zijn veelste fel waardoor je dus weer belemmerd wordt. Is overigens ook verboden, kun je aardige boete voor krijgen, en terecht.
pi_52222716
ik vind dat zo mooi.
mijn vader is rij instructeur.
had paar weken terug iemand die geslaagd was.
jongen kocht volkswagen golf 1 (zaten geen knipperlichten op de zijspiegels)
hij nieuwe spiegels met knipperlichten gekocht
rijd hij van FUCKING GEERTRUIDENBERG NAAR MIERLO ZONDER zijn knipperlichten te gebruiken.
mijn vader ging de jongen volgen(toevallig op de weg richting huis dus achtervolgen niet echt)
stapt de jongen bij hem thuis uit vraag mijn vader.
WHY de fuck heb jij knipperlichten gekocht je gebruikt ze toch niet.

raad de reactie......

IS MOOIER ZEGT IE DAN
er zijn drie dingen waar ik een hekel aan heb
mensen die blijven zeiken over niks
en mensen die niet kunnen tellen
pi_52222765
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:28 schreef heijnen het volgende:
mijn vader ging de jongen volgen
Wat een idioot.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:07:21 #23
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_52223882
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:17 schreef rashudo het volgende:
In de Volvo waar ik in rij kan je de lampen niet eens uitzetten. Zodra je contact maakt gaan ze aan. Is soms wel irritant als je op een parkeerplaats 's nachts met de muziek aan wil staan, om even een pauze te nemen of iets dergelijks.
Jawel hoor, gewoon je schakelaar tussen "uit" en "stadslicht" inzetten.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_52223918
Ik vind fietsers zonder licht erg irr!
Doe vaakt me groot licht aan.. leren ze misschien van!

Maar auto's zonder licht in het donker of heftige regen is nog veel erger!
Van de week reden we in een parkeergarage in scheveningen!
Doet die lul met zijn pimpbak voor ons zijn licht uit (waarom, bang dat het te veel kost ofzo)
Later reedt hij zo naar buiten met zijn licht uit (1 uur snachts,harstikke donker)
pi_52223941
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:07 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Jawel hoor, gewoon je schakelaar tussen "uit" en "stadslicht" inzetten.
Dat truukje gebruik ik niet meer omdat ik het dan altijd vergeet terug te zetten
Their eyes opaque.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')