Hè? Waarom zou dat onveilig zijn dan? Je hebt er geen last van, en met laaghangende zon bijvoorbeeld, is het juist veiligerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hou op, schei uit...
Hier in België is het zelfs zo triest gesteld dat sommigen nog menen dat ze je moeten waarschuwen als je overdag met je lichten aan rijdt. "Daar staan enorme boetes op, meneer".
Dat weet jij, dat weet ik, dat weten een heleboel mensen. Maar een hoop Belgen blijkbaar niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hè? Waarom zou dat onveilig zijn dan? Je hebt er geen last van, en met laaghangende zon bijvoorbeeld, is het juist veiliger.
Slim, die Belgen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, dat weten een heleboel mensen. Maar een hoop Belgen blijkbaar niet.
En als je dan (zoals ik) ook nog eens met gele koplampen rondrijdt gaan ze je vertellen dat je daarvoor de doodstraf kan krijgen.
Maar België is een ontwikkelingsland, en ik woon in Nederland. Dus we spreken hier over Nederlandse situaties.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hou op, schei uit...
Hier in België is het zelfs zo triest gesteld dat sommigen nog menen dat ze je moeten waarschuwen als je overdag met je lichten aan rijdt. "Daar staan enorme boetes op, meneer".
Morse!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:31 schreef amaranta het volgende:
Hoe kun je naar iemand seinen dat zn lampen uitstaan?
Is het in België veboden om overdag met lichten aan te rijden?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hou op, schei uit...
Enkel mistlichten zijn verboden als er geen zware regenval / mist is. Het zou mooi zijn; koop je een volvo en je mag er overdag niet mee op de baanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:13 schreef BobbyB het volgende:
Is het in België veboden om overdag met lichten aan te rijden?Wat een onzin. Ik dacht dat wij rare regels hadden
Ik ook niet, mensen kijken maar! In bos-achtige gebieden en tunnels doe ik ze wel aan, trouwens.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:21 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb ook nooit mn lichten aan overdag!
Hoezo zou ik achter me gaan kijken als ik de situatie VOOR me wil inschatten?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:21 schreef -moppie- het volgende:
Je moet gewoon uitkijken! Je weet wel, links, rechts, binnenspiegel, buitenspiegel....
Heb je wel opgelet tijdens je lessen![]()
Wat een idioot.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:28 schreef heijnen het volgende:
mijn vader ging de jongen volgen
Jawel hoor, gewoon je schakelaar tussen "uit" en "stadslicht" inzetten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:17 schreef rashudo het volgende:
In de Volvo waar ik in rij kan je de lampen niet eens uitzetten. Zodra je contact maakt gaan ze aan. Is soms wel irritant als je op een parkeerplaats 's nachts met de muziek aan wil staan, om even een pauze te nemen of iets dergelijks.
Dat truukje gebruik ik niet meer omdat ik het dan altijd vergeet terug te zettenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:07 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon je schakelaar tussen "uit" en "stadslicht" inzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |