abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 18:41:00 #1
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_201263
laats las ik een stukje in een tijdschrift dat mona een bloedziekte heeft gehad en dat ze bijna dood was.is dit waar?.er stond ook iets bij dat mona voor getrouwt is geweest met een marokaan daar heeft ze dat zoontje shahid dus vandaan . en trouwens ze is ontslagen,de arme mona
BlondeDoos!
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 18:48:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_201264
ik geloof dat dat karin was die bijnadood was.. Maar kweetnie zeker hoor
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 18:51:00 #3
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_201265
karin was ook bijna dood maar mona is ook een tijdje ziek geweest las ik.dit kan ook verspilde informatie zijn maar ik wil weten of andere dit kunnen bevestigen.
BlondeDoos!
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 18:55:00 #4
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_201266
oow..weer wat geleerd vandaag..

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_201267
Ja ik heb ook zoiets gelezen in de Party of de story.Eeeeeh,ik had vandaag een afspraak bij de tandarts vandaar ,ik lees die bladen anders nooit hoor
De foto's die er bij staan van Mona,alsof ze zou van de rose buurt vandaan kwam.Ook was er te lezen dat de schoonvader van mona niet blij was dat ze werkte in een kroeg,hij vondt dat niet gepast voor een vrouw met kinderen.Maar hij was wel blij dat zijn zoon een mona zo'n goed huwelijk hadden.
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 22:23:00 #6
853 chantal
Onze eigen Riverdancer
pi_201268
Ik weet dat ze ziek was, dat was ook al op amsterdamse tv .. en dat ze eerst met een marokaan of zoiets was dat klopt zeker, dat weet ik...shahib was een leuk jochie, ik weet niet hoe ie nu is

enne bedoel je rose buurt of rosse buurt..
ze woont in purmerend ligt toch wel een eindje van amsterdam af hoor.. rosse buurt???

pi_201269
Ik ben Mona-ziek.
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_201270
GO CHANTAL!
RED MONA!!!

it's a dirty job, but someone's gotta do it

succes hoor.....

I love deadlines, especially the whooshing sound they make as they go flying by.

pi_201271
Red Mona.......
Gooi ze terug in zee..
Van alles is weer waardeloos

pi_201272
Het staat oa. in de Story van 14 okt:

"Haar zusje Diana: 'Drie jaar geleden kreeg ze ineens overal blauwe plekken.Het was vreselijk. Het ene onderzoek na het andere moest ze ondergaan.Mona was nog maar 26 en ze ging ziekenhuis in ziekenhuis uit. Ze had al een zoontje uit haar eerste huwelijk en we vreesden allemaal het ergste. Het was geen leukemie, maar een ziekte waarbij je rode bloedlichaampjes worden opgegeten door de witte. Lang zag het ernaar uit, dat ze dit niet zou overleven!.."

citaat uit de Story.

pi_201273
Story...vaag zeer vaag blad...

Uw bijziende Priscella

She came, she saw, she read, she posted, she left

pi_201274
quote:
op 10-16-1999 om 03:33 AM schreef Moor het volgende:
Het staat oa. in de Story van 14 okt:

Hallo Moor, anybody home?!!!!!

Nog niet zo heel lang geleden zat daar een eindredactrice die de wereld al net zo waarheidsgetrouw schetste zoals Veronica dat nu bij BB doet.

Hoe zou dat komen, wat denk je er zelf van??

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

pi_201275
Ziek?

1. BB is een ziek programma
2. De nederlandse samenleving is ziek
3. Je opgeven voor BB is ziek
4. VOO is het ziekst van allemaal
5. Of is Hummie nog zieker?

En ik, zei de gek, ben ziek genoeg om het (ondanks alles) prachtig te vinden.

Mamma, ik voel me niet zo lekker...

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')