Die ranzige korsten op haar strings krijg je er wss niet zo makkelijk af.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Pak een teiltje met warm water, doe daar wat wasmiddel in en was je ondergoed met de hand.
Stel je vraag over het zeepbakje aan je onderbuurman wanneer hij terug is. Kun je ook meteen vragen waar hij is geweest.
En als laatste: Koop fatsoenlijk ondergoed in plaats van kontflossers.
Het probleem is, denk ik, dat de wasmachine niet 'weet' of jij wel of geen poeder in het bakje hebt gedaan en waarschijnlijk gewoon bij iedere wasbeurt het bakje doorspoelt. Lekker als er geen bakje in zit. Maar goed, dit denk ik. Het kan best zijn dat er zonder bakje een klepje dicht blijft ofzo. Ik heb ook geen verstand van wasmachinesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:59 schreef Aventura het volgende:
Gebruik een wasbolletje met vloeibaar of een tab in netje. Het wasmiddelbakje is al een decennium lang achterhaald.
Kan best wezen dat 't achterhaald is, maar bij de meeste machines moet je wel even een manier verzinnen om te voorkomen dat de hele omgeving van de machine nat wordt. Dit omdat het water meestal via het zeepbakje in de machine zou moeten stromen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:59 schreef Aventura het volgende:
Gebruik een wasbolletje met vloeibaar of een tab in netje. Het wasmiddelbakje is al een decennium lang achterhaald.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:47 schreef Biancavia het volgende:
De buurman wil je gewoon zónder string voorbij zien komen huppelen.
slim die buurman gewoon net zo lang wachten tot jij geen schone kleertjes heb en dan zonder kleertjes bij de buurman aankloppen:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:47 schreef Biancavia het volgende:
De buurman wil je gewoon zónder string voorbij zien komen huppelen.
je buurman is de coke vervuilerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:15 schreef Ingridh007 het volgende:
Geen briefje, maar wel een bakje!!!
* Ingridh007 doet de was.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |