quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:42 schreef horstjan het volgende:
Ik vind sigarettenrook vies en eigenlijk krijg ik met moeite bier door m'n strot. Zijn er ook pleisters om dat lekker te vinden?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:28 schreef tong80 het volgende:
Laten we het on topic houden en het belachelijk vinden dat we ons lijf moeten bedekken met talloze pleisters. Dat is geldklopperij.
Iets anders dan 'man' of 'vrouw' kun je in het profiel nog steeds niet selecterenquote:
Nee, want jij ligt nooit in bed. Je valt in slaap achter de PC terwijl je probeert nog een nutteloze post te maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:10 schreef tong80 het volgende:
Is het erg als ik in bed mijn tenen beweeg en de pleisters er af vallen ?
Iedereen is verslaafd. Jij bent of niet eerlijk tegen jezelf of bent er gewoon nog niet achter waaraan je verslaafd bentquote:
Had ik ook, afgelopen Mei is er een verstandkies uitgehakt/geboord/gebroken. Werd ook geadviseerd om niet te roken en te drinken vanwege 'snellere genezing van de wond'. Nou heb ik ook niet zo'n probleem om van de drank af te blijven, maar wat het roken betreft ben ik eigenwijs geweest.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:14 schreef tong80 het volgende:
Ben vandaag naar de kaakchirurg geweest. Mag nu om infectie tegen te gaan geen alcohol drinken en niet roken. Ik zuip normaal veel, maar kan het die paar dagen wel redden. Maar het roken heb ik meer moeite mee.
Nicotinekauwgom plakt niet zo goed....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
Zeker een geintje van al die pleisters, tong? Eentje is genoeg, hoor. Het is geen nicotinekauwgom.
Dacht ik plaats eens een ironisch topicquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
Zeker een geintje van al die pleisters, tong? Eentje is genoeg, hoor. Het is geen nicotinekauwgom.
Edit: verkeerd gelezen![]()
Ik lees nicotinepleisters, ik lees 40, 50 stuks. Ik denk: OMG, ik moet tong redden van nicotinevergiftiging!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:51 schreef tong80 het volgende:
Dacht ik plaats eens een ironisch topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |