En een vouwfiets met een broodtrommel op het bagagerek!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:36 schreef enter het volgende:
en dan sokken in sandalen eronder
Lijkt me wel een grappig zicht. Oude vieze lopende mannetjes met strakke sportbroekjes aan waar 2 witte rimpelige melkflessen vanonder komen, met op hun rug een bagagerek met vouwfiets & broodtrommel op...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En een vouwfiets met een broodtrommel op het bagagerek!
Tuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:46 schreef pleeborstel het volgende:
het schtterde in de zon, daardoor zag ik het
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:46 schreef pleeborstel het volgende:
Ben blij dat oude mannen uberhaupt een broek dragen.
Zag gisteren op het strand van Vlieland een man met slechts een gouden ring om zijn lul![]()
tikte tegen m'n voortanden, daardoor voelde ik het
Ik vond het best grappig eigenlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:37 schreef dikkedorus het volgende:
Ik bied mijn welgemeende verontschuldigingen aan, beste mcwops.
sorry [afbeelding]
Bij mij fietsen ze zelfs zonder gouden ring om hun lul, slechts in het niets gekleed.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:46 schreef pleeborstel het volgende:
Ben blij dat oude mannen uberhaupt een broek dragen.
Zag gisteren op het strand van Vlieland een man met slechts een gouden ring om zijn lul![]()
het schtterde in de zon, daardoor zag ik het
Als jij het draagt ben je een viespeuk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:35 schreef dikkedorus het volgende:
Ik draag uitsluitend te korte sportbroekjes.
Leuk voor de vrouwtjes
dat is gevaarlijk voor de medeweggebruikers; ik heb zo eens een oprit van de snelweg gemist. Mocht ik eerst een halve kilometer omrijden voor ik er terug op konquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:44 schreef Gluckskafer het volgende:
Maar inderdaad wel leuk voor de vrouwtjes, als zij het dragen:![]()
[afbeelding]
Aan die kinderlijke rugtas, en haar kleine lichaampje te zien schat ik haar rond de 12 jaarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:44 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Als jij het draagt ben je een viespeuk.
Maar inderdaad wel leuk voor de vrouwtjes, als zij het dragen:![]()
[afbeelding]
Viezerik.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Aan die kinderlijke rugtas, en haar kleine lichaampje te zien schat ik haar rond de 12 jaar![]()
![]()
Niet dat daar wat mis mee hoor...![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |