Niet alleen vandaag hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:42 schreef Kinga het volgende:
Lieke: Ik weet niet of je weet waar ik net vandaan kom....
Streamlock
Die regie is snel met die vingertjes vandaag.
Lekker belangrijk!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:41 schreef schatje het volgende:
Brian is een huillie.
Op verbetering van zelfkennis hebben we Dhr. Koeflats nog niet veel kunnen betrappen....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:43 schreef schatje het volgende:
Brian weer aan de telefoon. Vast aan het janken bij de Febo over al dat onrecht wat hem wordt aangedaan.
Kijk eens een keer naar jezelf sukkel. Je trok gisteren Amanda al bijna bij de haren omdat ze niet naar je luisterde.
Nachtje hotel misschien?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:44 schreef mootie het volgende:
Brian de huilie is helemaal over de zeik?
Waarom krijg ik die kutstuiptrekkingen weer, kutzooi het is weer helemaal terug.
Jippiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nicky en Juicy gaan vrijdag naar huis !!![]()
![]()
![]()
Amanda kreeg gisteren ook een paar harde trapen onder de dekens van hem, omdat haar nagel hem iets te pijnlijk raakte.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:43 schreef schatje het volgende:
Brian weer aan de telefoon. Vast aan het janken bij de Febo over al dat onrecht wat hem wordt aangedaan.
Kijk eens een keer naar jezelf sukkel. Je trok gisteren Amanda al bijna bij de haren omdat ze niet naar je luisterde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |