Ik wil je wel een andere droom bezorgen..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:31 schreef LRN het volgende:
Nog nooit gehad, zo'n droom.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik wil je wel een andere droom bezorgen..
Plagiaat plegende DJ.quote:
Wél met bronvermelding hequote:
quote:
Dan droom je helemaal niet meer, of je vergeet het!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:19 schreef Pakspul het volgende:
Veel gaan blowen, droom je ook minder
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:23 schreef steeg het volgende:
je kunt ook gaaf oefenen lucide te worden. Dan kan je lekker je eigen droom bepalen.
http://www.ld4all.com/nl/index.html
En als die vijand dan een marokkaan blijkt te zijn krijg je alsnog een mes tussen je ribben. Goed advies zeg, kan je beter de politie bellen ofzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:56 schreef Dibble het volgende:
Wees niet bang, dit is een droom
Als je last hebt van nachtmerries kun je er wat aan doen met behulp van een lucide droom. Wanneer je door hebt dat alles maar een droom is hoef je niet meer bang te zijn en kun je je nachtmerrie transformeren tot iets positiefs.
Confronteer je vijand
Als iets of iemand je achterna zit is de ultieme oplossing om je om te draaien en de confrontatie met je achtervolger aan te gaan. Meestal is alleen het omdraaien en aankijken aankijken al genoeg. De enge achtervolger blijkt iets te zijn waar je helemaal niet bang van hoeft te zijn.
Als je "vijand" vervelend blijft doen, vertel hem eens goed de waarheid en vraag wat hij denkt te doen in jouw droom. Versla hem. Overwin hem, bevecht hem. Je bent in een droom dus je hebt alle middelen ter beschikking.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:30 schreef Oldbie het volgende:
Of dat je door de winkelstraat loop en in de gaten krijgt dat je naakt bent.....en dat je niet weg kan lopen
gewoon iedereen neuken, het is toch een droom dus boeiendquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:48 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
![]()
![]()
Ik had eerst ook zo'n droom, maar dat was in een zwembad. Dat zwembad had in mijn droom ongeveer 100 kleedkamers en in één van die kleedkamers lag mijn zwembroek nog
... Freaky
Weird, ik had vroeger vaak precies zo'n droom.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:38 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb wel vliegdromen, maar bij mij werkt het net een beetje anderskan er ook heel ver door springen enzo. Het is een soort gevoel, ik kan het nu ook opwekken, maar dan doet het jammergenoeg niks, het voelt aan alsof ik me afstoot van de grond, heel cool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |