SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:09 schreef fathank het volgende:
Leer kun je toch makkelijk schoonmaken...?ja tuurlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar het gaat om het principe weetje wel...ze vriendin heeft gewoon een stevige beurt nodig dat kut wijf!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:13 schreef RickoKun het volgende:
Dat zal naast je moeder haar pruim de enige pruim zijn die zich vastzuigt aan de bank.Sandstorm!!!!
EEN vriendin, dat stond er niet bij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
1: Het is EEN vriendin. Niet MIJN vriendin
2: FP
En ik zeg dus : jij hebt heul niet "EEN vriendin".quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
1: Het is EEN vriendin. Niet MIJN vriendin
ah...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
GVD.
Pakt ze zich een pruim uit de fruitmand, wast ze hem af, legt ze hem gewoon onder het TV kijken terwijl ze er al een hap uit genomen heeft op de bak neer !
Gevolg: Afdruk van pruim op mijn moeders lederen bank.
Had ik het tegen jou tamme ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:19 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En ik zeg dus : jij hebt heul niet "EEN vriendin".
Een niet-grappige opmerking plaatsen in een al niet-grappig topic maakt jou een... kankerlijer!quote:
maar dat wist ik alquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:23 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Een niet-grappige opmerking plaatsen in een al niet-grappig topic maakt jou een... kankerlijer!
Doet ie anders nooooit hoor!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:24 schreef Fillipe het volgende:
HAHAHA! DACHT IEDEREEN DAT JE VRIENDIN ZO MAAR MET DER BEHAARDE NATTE POES OP DE BANK ZOU LIGGEN MAAR NEE TOEN ZE HET OPENDEN WAS DAT NIET ZOOOO!! WAT EEN FENOMINALE MISLEIDING WAT EEN GRAP GEWELDIG BRILJANT EINZZZZZZZ!!!
je capsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:24 schreef Fillipe het volgende:
HAHAHA! DACHT IEDEREEN DAT JE VRIENDIN ZO MAAR MET DER BEHAARDE NATTE POES OP DE BANK ZOU LIGGEN MAAR NEE TOEN ZE HET OPENDEN WAS DAT NIET ZOOOO!! WAT EEN FENOMINALE MISLEIDING WAT EEN GRAP GEWELDIG BRILJANT EINZZZZZZZ!!!
Thanx !quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:24 schreef Fillipe het volgende:
JE CAPSLOCK BLIJFT HANGENquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:24 schreef Fillipe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |