het was een vrouwquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:45 schreef chiren het volgende:
HAHAHAH ik zat het ook te kijken, hij deed ook echt Bob Ross na, wat een noob
Inderdaad! Die gast moet van de buis af! Mensen die denken dat ze bob ross kunnen imiterenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:32 schreef Schunckelstar het volgende:
nu op ned 2 ...
je gaat bob ross toch verdomme niet imiteren![]()
er is er maar een die schilderprogramma's mocht maken![]()
en het schilderij is ook nog lelijk ook nog![]()
samenvatting: goed topic [afbeelding]
Alsof jij het zoveel beter kan, kneus!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:50 schreef Batsnek het volgende:
Vond t vroeger te gek
Laatst weer eens een oude videoband gekeken; wat was die gast toch hilarisch zeg; de meest beroerde schilder ooit, maar hij maakt wel leuke televisie.
ok,jij gaat maar naar een museum,onderweg in de file staan,wachten aan de kassa,langzaam voorbij schuifelende mensen inhalen en meer van dat soort dingen..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:29 schreef blonchi het volgende:
Bob Ross is geen held.
Bob Ross laat je zien hoe je draken van schilderijen kunt maken.
Schilderijen in de categorie 'Huilend Zigeunerjoch' en 'Opa met pijp in berglandschap'
Mensen die Bob Ross 'leuk' vinden, moeten ze verplichten naar musea te gaan.
Munch, Monet, Cezanne, Matisse, Estes, Matisse.
En dan heb ik nog niet eens de Nederlandse grootheden genoemd.
..Zegt een provinciegenoot van Charles Eyk, Jo Coenen en Kuypers...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:31 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ok,jij gaat maar naar een museum,onderweg in de file staan,wachten aan de kassa,langzaam voorbij schuifelende mensen inhalen en meer van dat soort dingen..
dan blijf ik we thuis op de bank naar de ontspannende klanken van bob luisteren![]()
Euw ik zat het 's ochtends te kijken, toen was er een oude grijze vent die precies Bob Ross nadeedquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dat lachje van die gast!
Doodeng [afbeelding].
Wtf, tis een schilder ofzo ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:24 schreef Giem het volgende:
[..]
Oki.. onder welke steen heb jij geleeft.. of je bent gewoon te jong![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:31 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Wtf, tis een schilder ofzo ?
Maakt geen ruk uit, zelfs dan moet je hem menig keer tegen gekomen zijn bij het zappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:31 schreef Kikker_kermit het volgende:
Wtf, tis een schilder ofzo ?
En anders check je wikipedia http://nl.wikipedia.org/wiki/Bob_RossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm not living, i'm just killing time
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |