Dat deed ik wel eens, als ze vroeger belden voor mijn moeder, om te shockeren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:03 schreef Frollo het volgende:
Je had moeten zeggen dat hij dood is.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:04 schreef Allantois het volgende:
[..]
Dat deed ik wel eens, als ze vroeger belden voor mijn moeder, om te shockeren.![]()
Maar die is echt dood![]()
Waarom liegt je vader ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:09 schreef Allantois het volgende:
Ja, een vaste telefoon![]()
Gisteravond belde ze weer. Ik had mijn pa geinstrueerd dat ze zouden bellen.
Hij nam op: Met Vader.
Deze keer een meneer: Goedenavond, met meneer.
Pa: Hallo, belt u toevallig over Digitenne?
Meneer: Ja dat klopt.
Pa: Maar er is vanmiddag al verteld dat ik geen interesse zou hebben.
Ze krijgen per binnen gehaalde klant betaald dus daarom zijn ze zo gehaaid op het binnen halen van een klant.quote:
Grappig, ik heb best lang callcenter werk (outbound gedaan) en heb werkelijk nóóóóóit zoiets meegemaakt...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:39 schreef Tommmm het volgende:
als ik gebeld word leg ik gewoon de hoorn ergens neer totdat ze klaar is met haar verhaal en ga lkkr tv kijke, zodra ze klaar is met haar verhaal (kwartier later) stel ik nog wat zinlose vragen waar ze weer een antwoord van een kwartier op kan gaan geven en als ze klaar is zeg ik: u moet mijn vader hebben... maar die is er niet belt u volgende week maar weer terug...mzzl
Jij mag van je mama nog helemaal niet telefoneren johquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:39 schreef Tommmm het volgende:
als ik gebeld word leg ik gewoon de hoorn ergens neer totdat ze klaar is met haar verhaal en ga lkkr tv kijke, zodra ze klaar is met haar verhaal (kwartier later) stel ik nog wat zinlose vragen waar ze weer een antwoord van een kwartier op kan gaan geven en als ze klaar is zeg ik: u moet mijn vader hebben... maar die is er niet belt u volgende week maar weer terug...mzzl
Idem, doe het nu ook en al die praatjes die iedereen heeft dat ze 'als ze worden gebeld ze die lul eens flink ervan langs zullen geven', die zijn dus niet waar. Verder zou het me ook niet uitmaken, zou er eigenlijk alleen maar om kunnen lachenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:10 schreef EsDe het volgende:
[..]
Grappig, ik heb best lang callcenter werk (outbound gedaan) en heb werkelijk nóóóóóit zoiets meegemaakt...![]()
*mompelt iets met praatjes & zodra . bij paaltje komt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |