Ik erger me eerder aan mensen die waardeloze Opening Posts makenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:55 schreef stonecoldcrazy het volgende:
Hebben jullie ook zo'n schijthekel aan van die mensen die je toevoegen op msn, en vervolgens niet online komen, en heel toevallig een voornaam hebben, die heel veel voorkomt in je kennissenkring waardoor je de hele tijd blijft gissen wie het is, en nou maar niet hopen dat het iemand is die je stiekem verneukt hebt, want jah, dan heb je dus serieus een groot probleem, want jah die komt uit niet zo'n geliefde familie, maar het punt is, iemand voegt je, komt niet online, en dan kijk je bij privacy-instellingen en dan zit je nog gewoon in die persoon's msn-lijst.. wat kan ik me hier gvd aan irriteren...![]()
Ik erger me aan mensen die de hele OP quotenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:01 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
Ik erger me eerder aan mensen die waardeloze Opening Posts maken
haha fuck msn man...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:55 schreef stonecoldcrazy het volgende:
verhaal..
om bullet-tooth niet tegen het verkeerde been te schoppen
Dat dusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:02 schreef goedlokje het volgende:
je weet dat je ze niet persé hoeft te accepteren...?
Maar de voornaam was vrij bekend, het kan dus een bekende zijn, wat doe je dan?quote:
een webcam filmpje maken waar je je naakt laat zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:16 schreef Cageon het volgende:
[..]
Maar de voornaam was vrij bekend, het kan dus een bekende zijn, wat doe je dan?
dat dusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een webcam filmpje maken waar je je naakt laat zien.![]()
Moet de ander eerst online komen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een webcam filmpje maken waar je je naakt laat zien.![]()
Kan gemaild worden, dat heb jij destijd bij mij toch ook gedaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
Moet de ander eerst online komen...
Dat zou onder ons blijvenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kan gemaild worden, dat heb jij destijd bij mij toch ook gedaan![]()
Ik blijf graag bescheiden op FOK!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sorrymaar het filmpje was toch niks om je voor te schamen
![]()
Geen punt, maar je moet het filmpje wel voor je houdenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kee sorry dan, zal er nooit meer over beginnen![]()
het kan dus ook iemand zijn waarvan ik der foto van hyves af heb gejat en in het breezah topic heb gezit, als zij het is dan heeft ze dus me msn van fok moeten hebben oftewel dan heeft ze die fotos gezien, en geloof me dan zit ik in de shit..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:16 schreef Cageon het volgende:
[..]
Maar de voornaam was vrij bekend, het kan dus een bekende zijn, wat doe je dan?
Sucks to be you, doe ff een link naar je post pls.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:14 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
het kan dus ook iemand zijn waarvan ik der foto van hyves af heb gejat en in het breezah topic heb gezit, als zij het is dan heeft ze dus me msn van fok moeten hebben oftewel dan heeft ze die fotos gezien, en geloof me dan zit ik in de shit..![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
Sucks to be you, doe ff een link naar je post pls.
Want zonder pics is dit topic waardeloos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |