pm is leuker!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:25 schreef zhe-devilll het volgende:
msn![]()
100 gasten in je msn die zg niet online staan maar ondertussen wel loeren
van die stiekemerds je weet tog![]()
jah en daarom sta ik dus de hele fucking dag op afwezig he..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:25 schreef zhe-devilll het volgende:
msn![]()
100 gasten in je msn die zg niet online staan maar ondertussen wel loeren
van die stiekemerds je weet tog![]()
neuken is veel leukerquote:
en maar na het klaarkomen, de hand nog om je pik, denken waarom je niet neukt...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:29 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
jah en daarom sta ik dus de hele fucking dag op afwezig he..![]()
ik hou het bij jou liever bij pmquote:
hehe neen daarvoor heb ik een hele setlist aan "goede vriendinnen" voor..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en maar na het klaarkomen, de hand nog om je pik, denken waarom je niet neukt...
oef. dan is het goed. ik dacht even dat je een eenzame ruknerd was.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:39 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
hehe neen daarvoor heb ik een hele setlist aan "goede vriendinnen" voor..![]()
Verkapte-"ik doe alsof ik veel neuksletjes heb"-postquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:39 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
hehe neen daarvoor heb ik een hele setlist aan "goede vriendinnen" voor..![]()
ik doe geen sletjes..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Verkapte-"ik doe alsof ik veel neuksletjes heb"-post![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:56 schreef zoalshetis het volgende:
nee, want ik msn niet. dan zou ik echt téveel neuken.
neuken ook nietquote:
was zo vrij om even op je profiel rond te neuzen:quote:
Ik erger me aan emo'squote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik erger me aan mensen die de hele OP quoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |