Ja, onder braaf versta ik dus, dat ze doen wat ik zeg.quote:
hahahaha op die manier..... maar ik moet je teleurstellen, heeft niets met jou te makenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, onder braaf versta ik dus, dat ze doen wat ik zeg.
Michiel die hoi zwaait.
Maricha die de boodschappenband doet..
Nee, want ik vroeg het eerstquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahahaha op die manier..... maar ik moet je teleurstellen, heeft niets met jou te maken![]()
gemistquote:
Welke was `t?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:56 schreef Marc63 het volgende:
Mijn request is niet geweest. Maar ik denk ook dat Michiel daar zn platenkoffer voor mee moest nemen.
quote:
tot morgenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
tot morgen!
niets paniek.......alleen lachen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:59 schreef -Hans- het volgende:
Paniek in de studio.. troubles in de regiekamer??
Ndoei Maricha![]()
Da's dan weer goed nieuws!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
niets paniek.......alleen lachen!
Tot morgen Michiel en Marichaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
tot morgen!
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
niets paniek.......alleen lachen!
Luiaardquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Lees mijn hint van een uur geleden maar
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:02 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tot morgen Michiel en Maricha
Het was weer leuk
Neuhquote:
Heh bah, was ik maar de baas van DRIEEEEEE-DRIEFM!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahahaha op die manier..... maar ik moet je teleurstellen, heeft niets met jou te maken![]()
U bent een verbitterd mensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Neuh
Als mensen niet eens meer weten waar ze een paar minuten daarvoor een paar minuten naar hebben zitten luisteren dan heb ik geen zin om te antwoorden
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Neuh
Als mensen niet eens meer weten waar ze een paar minuten daarvoor een paar minuten naar hebben zitten luisteren dan heb ik geen zin om te antwoorden
ow, ok, nou voor jou danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]ik was niet aan het luisteren
Pas bij die track van "Same jeans" zette ik het geluid aan.
Niet zeiken dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anderen mogen niet kijken he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |