Als ze nou niet pal tegenover The Killers hadden gestaan...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:27 schreef TheVulture het volgende:
Basement Jaxx een absolute must-see voor iedereen die naar Lowlands gaat
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:28 schreef MichielV het volgende:
[..]
Als ze nou niet pal tegenover The Killers hadden gestaan...
Dat wordt vierendelen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:28 schreef MichielV het volgende:
[..]
Als ze nou niet pal tegenover The Killers hadden gestaan...
hahahahaquote:
Welkom terug in het altijd warme *kuch* Nederland.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:38 schreef Timo20 het volgende:
Hallo mensen![]()
Daar ben ik weer, terug van vakantie![]()
[afbeelding]
Volgens mij heeft Ekdom weer flink gelobbyed de afgelopen week
Wat een lekkere plaat![]()
Er is een beroemdheid in het topic en meteen heb je die kruipende blauwe ook weer.quote:
Dank Uquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welkom terug in het altijd warme *kuch* Nederland.![]()
neequote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Is er nog een kans dat The Gossip megahit wordt....
Dat welquote:Al zou ik al blij zijn als ie op de playlist komt....
In WMP onder extra -> opties... op de tab prestaties de schijf van maximaal naar het midden zetten. Vervolgens met het programma Gadwin Printscreen (google maar ff) de screenshot op het gewenste tijdstip maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:42 schreef Feivel1 het volgende:
Hoe maak jij foto's van een livestream Sirolf? :|
met z'n spiegelreflexcameraquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:42 schreef Feivel1 het volgende:
Hoe maak jij foto's van een livestream Sirolf? :|
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er is een beroemdheid in het topic en meteen heb je die kruipende blauwe ook weer.
quote:
Maar borisz is ook een beroemdheid!quote:
Oohh ik herken het.. en het is inderdaad niet echt tof om dan de ' kou in te stappen '. Zondag was het nog 30.5 en vandaag 14.4 graden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dank U
Het was weer ff wennen. De afgelopen iedere dag gemiddeld rond (en vaker meer) de 35 graden gehad. Vanochtend (heel erg) vroeg op het vliegveld van Luik uitgestapt met mist en vochtig weer en rond de 15 graden![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |