Geert Wilders is wel een leuke schaamnaamquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef Feivel1 het volgende:
Oh, de schaamnaam....
Een RadioDJ die politieke inhoud aan de Coen en Sandershow wilt gevenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sander de Heer, wie ben jij om een mening te geven over politieke uitspraken?
Komen er ook nog poedels in dit topic voorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geert Wilders is wel een leuke schaamnaam
Liever dat dan het kansloze gezever en gezeik van die twee kneusjesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Een RadioDJ die politieke inhoud aan de Coen en Sandershow wilt geven![]()
Ik vind Coen en Sander wél leukquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Liever dat dan het kansloze gezever en gezeik van die twee kneusjes
Beterschapquote:
neuhquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:35 schreef Toad het volgende:
Oooooo, ik zeg maak de Foo Fighters megaaaaaahit!!!!!!!!!!!
nog een keer?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:38 schreef Toad het volgende:
[..]
[afbeelding]
Asjeblieffffff?
Jij wilt zeker dat Paraplu nog een keer wordt uitgebracht.![]()
Geeft niets, je bent nog jong, je moet nog goede smaak ontwikkelenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind Coen en Sander ook wel leuke radio maken.
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:48 schreef D.Rose het volgende:
En wat mij betreft moet goede muziek geen megahit worden, teveel airplay is ook niet goed
Past mooi bij mn figuurquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een mooi uitgelubberd 3FM logo heb jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |