mijn telefoon lag in de keuken, om 10.30 kijkt mijn collega erop hoe laat het was en gaat naar buiten voor een praatje, om 10.40 ben ik in de keuken, en weg telefoon (oude nokia met 5 euro btg) iig mijn familie belt mij daarop, dus ik wil hem wel graag terug,
nu is er dus in die tijd maar 1 iemand in het gebouw geweest, en die staat ook nogeens bekent staat om zijn losse handjes en zijn mooie lange vingers.
we hebben gebeld enzo, telefoon was dus al uit...
zit ik achter de computer, te werken hoor ik van buiten mijn ringtone komen, ik denk nou laat ik maar eens over de schutting kijken wie hem heeft gejat
dus ik til zo een steen op om deze te stapelen, gelijk op het moment dat die steen 10 cm van de grond ging, knapt er iets, en iets glibbers liep over mijn hand, uit reactie laat ik dus de steen vallen, en trok mijn hand terug, gelijk zie ik een slang achter richting mijn hand gaan, waarna de steen op hem viel, hij kroop iets weg, op dat moment schreeude ik "serpang" wat hier slang betekend
![]()
,
de bewakers kwamen eraan, met hun mooie stok, sloegen het hoofdje in en bedankten me dat ik ze geroepen had (bewakers slapen buiten en hebben het niet zo op giftige slangen
![]()
) iig, ik kijk onder de steen en zie nog 2 witte lang gerekte zakjes liggen, (1 was er geknapt in mijn hand toen ik de steen optilde), de bewakers prikten deze door.
Echter was ik door alle opwinding de telefoon vergeten waardoor deze nu dus zo goed als kwijt ben...
klacht: afrikanen met losse handjes die mobiel stelen, en giftige slang die mij bijna beet