abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201250
Als iedereen nou Sabine wegstemt, dan verdwijnt Mona vanzelf ook. Die houdt het nog geen week vol, zonder aandacht. En ze hoeft van geen enkele bewoner iets te verwachten, behalve van Ruud misschien, heel af en toe.
Als Sabine verdwijnt, vertrekt Mona ook. Bart niet, die zoekt dan (te laat) weer aansluiting bij de mannen.
Bij het vertrek van Mona heeft Bientje - als enige - een probleem. Want bij de andere vrouwen kan ze het wel schudden. En van Bart heeft ze ook genoeg. Er blijft niemand over om mee samen te spannen, dus wie weet: gaat zij ook vertrekken? Ontsnapt ze meteen aan de opdringerige Bart en aan het gebrek aan luxe.

Als Bart wordt weggestemd, heeft dat alleen invloed op Sabine. Zij heeft mannelijke aandacht nodig om haar ego te strelen, maar hoeft dat van Ruud of Willem niet te verwachten. Probeert ze het dan bij Maurice? Maar het vertrek van Bart zal voor haar voorlopig geen reden zijn om weg te gaan.

Deze drie bewoners hebben waarschijnlijk de grootste kans om te moeten vertrekken. Hoe denken jullie hierover?

godverdikkie, zeg!
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 16:15:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_201251
oe.. wel een goed idee eigenlijk.. maar ja.. ik ga geen gulden aan veronica uitgeven dus van mij hoef je geen belletje te verwachten..

maar euhm.. wat vind je er zelf van??

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 17:17:00 #3
663 BWstudent
lees: studente
pi_201252
Ik ga echt niet bellen met de Veronica-vis, misschien dat er ergens anders nog een huis is.
Ben blond, maar BW=Bedrijfswiskunde

pi_201253
Tja, het bekende 'als' probleem doet zich voor. Mijn eerste 'als' is anders bedoeld dan wordt geinterpreteerd, namelijk:

Mochten alle sukkels in Nederland die de kas van V willen spekken nou op Sabien stemmen enz...
Kortom: Wat is het effect van het vertrek van een bewoner op de andere bewoners?

godverdikkie, zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')