zou niet denken dat politie je serieus neemt!quote:
Ik heb altijd een zwaar stuurslot in mijn auto liggen die ik in dat soort gevallen op diens auto of eigenaar loslaat. Als hij breder is dan klinkt planB wel goed :pquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou de maglite naast de stoel pakken en zijn auto gaan bewerken. Behalve als die kerel heel breed was, dan ging ik in een foetushouding op de achterbank liggen huilen.
Goed, weg met TBS instelling en iedereen preventief executeren?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:06 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel het jaarlijks kost om één gedetineerde vast te zetten in een TBS kliniek? Meer dan dat jij ooit zult gaan verdienen (tenzij je chirurg of directeur bent).
Want dat soort verhalen zijn DE prankcalls...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:21 schreef heijnen het volgende:
[..]
zou niet denken dat politie je serieus neemt!![]()
ja inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:22 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Want dat soort verhalen zijn DE prankcalls...
Zwaardere straffen / boetes op dergelijk gedrag. Schrikt hem af én de maatschappijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:21 schreef McKillem het volgende:
[..]
Goed, weg met TBS instelling en iedereen preventief executeren?
Lijkt mij sterk maar niet onmogelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:27 schreef heijnen het volgende:
[..]
ja inderdaad.
ik maak het vaak mee dat ik bel naar de politie en ze dan denken dat je grapje uit haalt.
vorig jaar augustus nog
Belgie
jongeman 21 jaar neemt overdosis cocaine net buiten De Site en licht op straat te schuimbekken.
direct 112 gebeld, worden niet geloofd, politie komt ook niet.
jongen komt te overlijden doordat men te ver moest rijden naar ziekenhuis.
DANK JE WEL POLITIE
nieuw voorbeeld.
Etten-Leur 2005
michael van vlimmeren, 19 jaar, inwoner uit St. Willebrord, wil zich bewijzen tegenover een stel vrienden.
pakt zijn batavus fietsje en wil van een half pipe af.
michael begint goed maar na een minuut of 2 komt michael met zijn achterhoofd op de railing van de half-pipe LEEFT NOG WEL.
ambulance gebeld en niemand die ons geloofd.
4 man gebeld NOG NIET GELOOFD.
wij michael achterin de auto van een vriend gelegd en naar het ziekenhuis gereden.
bij aankomst word er ons verteld dat michael te veel bloed heeft verloren en op weg naar de OK is overleden.
DANK JE WEL!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()