abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:51:24 #1
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_52194761
Las dit vanochted op het lokale nieuws:

Dolleman drukt auto's van de weg

ST. OEDENRODE/SCHAIJK - De politie heeft maandagavond een 24-jarige inwoner van Mill aangehouden voor het van de weg drukken van mede-weggebruikers.
De verdachte drukte eerst op de A50, ter hoogte van Sint-Oedenrode, een 36-jarige man uit Uden van de weg. De Udenaar was een vrachtauto aan het inhalen toen de automobilist hem met hoge snelheid van achteren naderde. Hij begon te bumperkleven en gaf lichtsignalen. Toen de Udenaar naar de rechterrijstrook terug kon, reed de automobilist hem klem en dwong hem te stoppen midden op de rijbaan. De automobilist stapte uit en schopte verschillende deuken in de auto van de Udenaar.
De automobilist vervolgde zijn weg in de richting van Nijmegen. Enkele ogenblikken later bleek de 24-jarige inwoner van Mill op de A50 ter hoogte van Schaijk wederom een voertuig van de weg te hebben gedrukt. Hij reed een 58-jarige automobilist uit Wijchen aan met zijn auto en drukte hem in de berm. De auto van de verdachte raakte bij deze manoeuvre over de kop en kwam ondersteboven in de sloot tot stilstand.
De inmiddels gewaarschuwde politie heeft de 24-jarige man aangehouden. Zijn rijbewijs is ingevorderd. De man verkeerde vermoedelijk onder invloed van verdovende middelen. De verdachte is voor nader onderzoek in verzekering gesteld.
-------

Wtf ben je dan voor mafkees? Auto's van de weg drukken en dwingen stil te staan op de snelweg !
Waarna die gek ook nog deuken in je auto begint te trappen .

Ik zou denk ik vol gas over hem heen gereden zijn, 'per ongeluk', wat jullie?

[ Bericht 1% gewijzigd door Arthur.Spooner op 08-08-2007 12:57:31 ]
Dubstep FTW
-je avatar vroeg om een login, niet terugplaatsen-
pi_52194847
Dat soort doorgetolde mensen mag je per direct doorschoppen naar een TBS instelling dacht ik zo.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:54:44 #3
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_52194857
Gek
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_52194913
Drugs are bad... mmmmkay...

Maar goed mafkezen genoeg, hopelijk zetten ze dit gevaar voor de maatschappij toch enkele maanden vast.
pi_52195102
Wat een mongolen zijn er toch, nekschot ofzo..
pi_52195215
Gooi dat rijbewijs ook maar door de shredder heen. Dit soort mensen hoeven van mij dus echt niet meer op de weg tekomen...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_52195380
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:54 schreef McKillem het volgende:
Dat soort doorgetolde mensen mag je per direct doodschoppen naar een TBS instelling dacht ik zo.
Juistem.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_52195574
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:51 schreef Arthur.Spooner het volgende:

[..]

De man verkeerde vermoedelijk onder invloed van verdovende middelen.
Paddo's!

OT: je zal 'm maar tegenkomen zeg...
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_52195619
quote:

Ik zou hem aan z'n ballen in de boom ophangen en z'n vrouw door een hond laten verkrachten

en nu het bericht lezen
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 8 augustus 2007 @ 13:24:51 #10
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_52195711
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:56 schreef AcidBurner het volgende:
Drugs are bad... mmmmkay...

Maar goed mafkezen genoeg, hopelijk zetten ze dit gevaar voor de maatschappij toch enkele maanden vast.
Nee hoor, die krijgt na een dag of vier zijn rijbewijs weer terug vanwege een zielig verhaal en het hele gelazer begint weer van voorafaan
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_52195745
Ik zou de maglite naast de stoel pakken en zijn auto gaan bewerken. Behalve als die kerel heel breed was, dan ging ik in een foetushouding op de achterbank liggen huilen.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:28:18 #12
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_52195803
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou de maglite naast de stoel pakken en zijn auto gaan bewerken. Behalve als die kerel heel breed was, dan ging ik in een foetushouding op de achterbank liggen huilen.
Haha, als iemand op de snelweg eerst loopt te bumperkleven, en je daarna afsnijdt en tot stilstand dwingt op de rijbaan, waarna hij deuken in je auto gaat schoppen, dan maakt het me echt niet uit hoe breed die gast is.
Portiervergrendeling aan, en gas erop
Dubstep FTW
pi_52195824
Zou het wat te maken hebben het feit dat het nog steeds vakantie is in het zuiden? Dan zitten er wel vaker zondagsrijders op de weg, ik erger me al weken aan het feit dat het nu de hele week gevaarlijk is op de nederlandse wegen, waar het normaal alleen in het weekend oppassen voor bange bijstandsmoeders is....
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_52196588
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
Moest gelijk aan Jim Carry denken(liar liar)

http://youtube.com/watch?v=pZDInlbMa-M
(bij 40 sec)
pi_52196762
Uh.. een vrouw met tieten in een lift?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:04:19 #16
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_52196884
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moest er ook metéén aan denken
Dubstep FTW
pi_52196968
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:54 schreef McKillem het volgende:
Dat soort doorgetolde mensen mag je per direct doorschoppen naar een TBS instelling dacht ik zo.
Weet je wel hoeveel het jaarlijks kost om één gedetineerde vast te zetten in een TBS kliniek? Meer dan dat jij ooit zult gaan verdienen (tenzij je chirurg of directeur bent).
pi_52197045
quote:

Wtf ben je dan voor mafkees? Auto's van de weg drukken en dwingen stil te staan op de snelweg !
Waarna die gek ook nog deuken in je auto begint te trappen .

Zo'n idioot heb ik op de snelweg ook 1x meegemaakt midden in de nacht. Misschien wel dezelfde idioot
Ik haalde een vrachtwagen in en er kwam een auto met een kmtje of 160 achterop rijden.
Toen ik weer naar rechts ging, ging hij voor me rijden en letterlijk VOL in de remmen.
Ik moest ook vol in de ankers. De ABS kwam er gewoon in. heel die remweg heb ik binnen een meter van z'n bumper gezeten.
Hij reed gelukkig weer door na bijna stil te staan want er zaten genoeg mensen in die auto

Heb nummerbord bij politie doorgegeven maar zal wel nooit iets mee gedaan worden
pi_52197047
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:06 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Weet je wel hoeveel het jaarlijks kost om één gedetineerde vast te zetten in een TBS kliniek? Meer dan dat jij ooit zult gaan verdienen (tenzij je chirurg of directeur bent).
hij had spelfout gemaakt.
hij bedoelde laten doodschoppen in TBS kliniek
er zijn drie dingen waar ik een hekel aan heb
mensen die blijven zeiken over niks
en mensen die niet kunnen tellen
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:10:16 #21
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_52197083
stoppen voor die mafkees, hem naar je toe laten komen en met de stalen stang die in je auto zit hem naar het rijk der engelen duivels slaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door TeenWolf op 08-08-2007 14:28:44 ]
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_52197168
Zul je zien dat die dude zijn rijbewijs met een paar maanden weer terug heeft
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_52197273
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
Foetushouding van Jim Carry later in dat filmpje.....

Maar tieten zijn ook ok
pi_52197312
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:10 schreef TeenWolf het volgende:
het rijk der engelen duivels slaan.
Jij bent echt kansloos.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:20:12 #25
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_52197381
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:09 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Zo'n idioot heb ik op de snelweg ook 1x meegemaakt midden in de nacht. Misschien wel dezelfde idioot
Ik haalde een vrachtwagen in en er kwam een auto met een kmtje of 160 achterop rijden.
Toen ik weer naar rechts ging, ging hij voor me rijden en letterlijk VOL in de remmen.
Ik moest ook vol in de ankers. De ABS kwam er gewoon in. heel die remweg heb ik binnen een meter van z'n bumper gezeten.
Hij reed gelukkig weer door na bijna stil te staan want er zaten genoeg mensen in die auto

Heb nummerbord bij politie doorgegeven maar zal wel nooit iets mee gedaan worden
What the fuck...
Dubstep FTW
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')