Juistem.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:54 schreef McKillem het volgende:
Dat soort doorgetolde mensen mag je per direct doodschoppen naar een TBS instelling dacht ik zo.
Paddo's!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:51 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
De man verkeerde vermoedelijk onder invloed van verdovende middelen.
Ik zou hem aan z'n ballen in de boom ophangen en z'n vrouw door een hond laten verkrachtenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:51 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Ik zou denk ik vol gas over hem heen gereden zijn, 'per ongeluk', wat jullie?
Nee hoor, die krijgt na een dag of vier zijn rijbewijs weer terug vanwege een zielig verhaal en het hele gelazer begint weer van voorafaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:56 schreef AcidBurner het volgende:
Drugs are bad... mmmmkay...
Maar goed mafkezen genoeg, hopelijk zetten ze dit gevaar voor de maatschappij toch enkele maanden vast.
Haha, als iemand op de snelweg eerst loopt te bumperkleven, en je daarna afsnijdt en tot stilstand dwingt op de rijbaan, waarna hij deuken in je auto gaat schoppen, dan maakt het me echt niet uit hoe breed die gast is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou de maglite naast de stoel pakken en zijn auto gaan bewerken. Behalve als die kerel heel breed was, dan ging ik in een foetushouding op de achterbank liggen huilen.
Moest gelijk aan Jim Carry denken(liar liar)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou de maglite naast de stoel pakken en zijn auto gaan bewerken. Behalve als die kerel heel breed was, dan ging ik in een foetushouding op de achterbank liggen huilen.
Ik moest er ook metéén aan denkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
Uh.. een vrouw met tieten in een lift?
Weet je wel hoeveel het jaarlijks kost om één gedetineerde vast te zetten in een TBS kliniek? Meer dan dat jij ooit zult gaan verdienen (tenzij je chirurg of directeur bent).quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:54 schreef McKillem het volgende:
Dat soort doorgetolde mensen mag je per direct doorschoppen naar een TBS instelling dacht ik zo.
Zo'n idioot heb ik op de snelweg ook 1x meegemaakt midden in de nacht. Misschien wel dezelfde idiootquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:51 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Wtf ben je dan voor mafkees? Auto's van de weg drukken en dwingen stil te staan op de snelweg!
Waarna die gek ook nog deuken in je auto begint te trappen.
Ik zou denk ik vol gas over hem heen gereden zijn, 'per ongeluk', wat jullie?
hij had spelfout gemaakt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:06 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel het jaarlijks kost om één gedetineerde vast te zetten in een TBS kliniek? Meer dan dat jij ooit zult gaan verdienen (tenzij je chirurg of directeur bent).
Foetushouding van Jim Carry later in dat filmpje.....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
Uh.. een vrouw met tieten in een lift?
What the fuck...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo'n idioot heb ik op de snelweg ook 1x meegemaakt midden in de nacht. Misschien wel dezelfde idioot![]()
Ik haalde een vrachtwagen in en er kwam een auto met een kmtje of 160 achterop rijden.
Toen ik weer naar rechts ging, ging hij voor me rijden en letterlijk VOL in de remmen.
Ik moest ook vol in de ankers. De ABS kwam er gewoon in. heel die remweg heb ik binnen een meter van z'n bumper gezeten.
Hij reed gelukkig weer door na bijna stil te staan want er zaten genoeg mensen in die auto![]()
Heb nummerbord bij politie doorgegeven maar zal wel nooit iets mee gedaan worden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |